älkää ihmeessä

ostako asuntoa

nyt. Vuosi tai kaksi kannattaa odottaa, sitten nähdään taas missä mennään. Vaikka vuokralle nyt jos on pakko hankkia kämppä.

13

4186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyyntihuiput katkottu

      Välittäjät ovat viimeisen kolmen kuukauden ajan soitelleet asiakkaille ja pudotelleet ns. pyyntihuiput pois asunnoista. Asuntojen hinnat ovat nyt alempana, kuin aikoihin. Irlannin pankki on tänään laskenut ohjauskorkoa 1%, joka on suurin pudotus aikakausiin. Korot tulevat näillä näkymin lskemaan, ja sehän tietää taas kiihtyviä asuntomarkkinoita, ja hintojen kohoamista. NYT! on oikea aika ostaa. Fiksu ostaa silloin kun toiset eivät, sama pätee osakemarkkinoilla.

      • kaikki mitä

        pystyt nytten !

        Ehdottomasti paras aika tehdä kauppaa. (LOL)

        Teilläpäin ei taideta kauheesti seurata maailman tapahtumia. Vaikka et ilmeisesti mikään pörssihai olekkaan, niin kato nyt vaikka uutisia.


      • Lainasi rahaa
        kaikki mitä kirjoitti:

        pystyt nytten !

        Ehdottomasti paras aika tehdä kauppaa. (LOL)

        Teilläpäin ei taideta kauheesti seurata maailman tapahtumia. Vaikka et ilmeisesti mikään pörssihai olekkaan, niin kato nyt vaikka uutisia.

        Tanskalle pankkien pelastamiseen.
        Irlanti pudotti ohjauskorkoa.
        Tähdistäkö luulet minun ennustavan. Aamupäivällä olisi kannattanut ostaa Sampon osakkeita, nyt ne menivät jo institutionaalisille kiinteistösijoittajille. Sampo osti osan itse, mitätöiden ne, ja arvo lähti heti nousuun.
        Öljyn maailmanmarkkinahinta on alkanut kohota.


      • Tänää just kannattaa
        Lainasi rahaa kirjoitti:

        Tanskalle pankkien pelastamiseen.
        Irlanti pudotti ohjauskorkoa.
        Tähdistäkö luulet minun ennustavan. Aamupäivällä olisi kannattanut ostaa Sampon osakkeita, nyt ne menivät jo institutionaalisille kiinteistösijoittajille. Sampo osti osan itse, mitätöiden ne, ja arvo lähti heti nousuun.
        Öljyn maailmanmarkkinahinta on alkanut kohota.

        ostaa kaikki asunnot mitä vaan löytyy !

        Huomenna on jo sitten liian myöhästä :D


      • asunto on aina hintansa vää...
        Tänää just kannattaa kirjoitti:

        ostaa kaikki asunnot mitä vaan löytyy !

        Huomenna on jo sitten liian myöhästä :D

        Kyllä asuntoihin sijoittaminen on hyvä bisnes ei tarvi kuin saada 10 osakehuoneistoa ja jokaiseen hyvä vuokralainen niin riittää rahat leipään ja saa viikonloppun voitakin leivälle vaikka olen vasta alussa niin 5:llä vuorahuoneistollakin jo pärjää. Kun oma kämppä on velaton.


      • TR.
        kaikki mitä kirjoitti:

        pystyt nytten !

        Ehdottomasti paras aika tehdä kauppaa. (LOL)

        Teilläpäin ei taideta kauheesti seurata maailman tapahtumia. Vaikka et ilmeisesti mikään pörssihai olekkaan, niin kato nyt vaikka uutisia.

        No niinpä niin. Pahin virhe on aina uskoa mitä lehdissä lukee. "Kimi kahden asunnon loukossa" "Näin käy kun lama iskee" Hei Haloo!!tunnetko yhtään kaveria joka on nyt työnsä menetänyt tämän "laman" takia. Ainoa oikea asia mitä lehdet kirjoittaa on että nyt on ostajan markkinat. Eikö silloin ostajien pitäisi toimia!!?? Nyt on nykähdys tullut/tulossa. Ja -09 taas hinnat lähtee aivan normaaliin tapaan ylöspäin, tosin pikku hiljaa. Sittenhän me se nähdään ja voidaan sitten tuomita täällä taas toisemme!! ;)


      • mitä tahansa

        Ei ne hinnat vielä ole tulleet alas, meneillään on vielä viimeinen lypsy, sitten lehmä viedään teuraaksi (kiinteistövälittäjä).


      • Sillä
        TR. kirjoitti:

        No niinpä niin. Pahin virhe on aina uskoa mitä lehdissä lukee. "Kimi kahden asunnon loukossa" "Näin käy kun lama iskee" Hei Haloo!!tunnetko yhtään kaveria joka on nyt työnsä menetänyt tämän "laman" takia. Ainoa oikea asia mitä lehdet kirjoittaa on että nyt on ostajan markkinat. Eikö silloin ostajien pitäisi toimia!!?? Nyt on nykähdys tullut/tulossa. Ja -09 taas hinnat lähtee aivan normaaliin tapaan ylöspäin, tosin pikku hiljaa. Sittenhän me se nähdään ja voidaan sitten tuomita täällä taas toisemme!! ;)

        Laskukausi on vasta alussa.


      • hyvä veto

        mikäs se oli vihreän värin vakuutusfirma jolla on juuri samat vinkit kun sulla esim Turun ydinkeskustan liikkeen ikkunassaan. No aina täytyy mainostaa..


    • On se

      Se että täällä kirjoittajien toteamukset on joko tyhmyyttä tai vain liian suppeaa ja pikaista ajattelimista.

      Suurimmalla osalla ihmistä sekä kaikilla kellä on oma asunto. Ei ole merkitystä miten hinnat kehittyvät koska se oman asunnon hinta menee samaa rataa kuin ostettava. Ei tietenkään aina mutta näin yleistäen. Ja kun yleensä kaikki vaihtavat pikkuhiljaa parempaan ja kalliimpaan niin toki tietysti nyt väliraha suhteessa pienenee mutta niillä on niin vähän merkitystä jos koti on koti eikä keinotteluväline.

      Toki jos haluaa muuttaa vuokralle ja kärsiä vaivaa niin siitä vain. Jokaisen elämäntilanne on vain niin erilainen että on aivan turhaa yleistää että kaikki myymään. Vuokrakämppiä on todella kiven alla nykyään ja kun vuorat nousevat niin ollaan taas tilanteessa että eihän siinäkään ole mitään järkeä.

      • kannatti

        ja nyt asutaan 3km päässä talosta mikä myytiin vuosi sitten. Teetettiin valmiiksi (ennakko)perintötalo jossa meillä on nyt reilu 100m2 omaa tilaa omalla sisäänkäynnillä. Eli se 245ke on nyt korkoa kasvamassa. Meitä tämä onnisti koska ei pitänyt sijoittaa uuteen asuntoon ja nyt on rahaa säästössä vielä n.220ke remontin jälkeen.


    • vaikuttaa

      vakityö.onkopuoliso,lapsia,muuta velkaa.
      omaan asuntoon sijoitus on 200 erotus,korkohyvitys,ja matkakulut erotusta jää 60 riippuu miten tuhlaa,sairastaa,reissaa,ym
      omanosto ei kaduta.tämän voi myydä ja vielä saada rahansa takaisin,joskus jos myy

    • ostaa

      vuokrarahalla maksaa omaa,tämän kun myy saa lainan jälkeen sijoituksen takaisin,mitä saa vuokran maksusta takaisin.ei mitääm,se kannattaa laskettaa valmiiksi ja osto nopea,venäläiset vie kuitenkin parhaat päältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe