Tarkotuksena olis tehdä Barcelonasta käsin reissu tonne Penedesiin viinialueille.Oon yrittänyt etsiskellä niin juna- kuin bussiyhteyksiä esim Sant Sadurni d'Anoiaan, mutta en oo löytänyt. Tosiaan juna- ja bussi ovat mahdollisia ja mahdollista olis myöskin vuokrata joku auto kuljettajineen. Itse en halua autoa vuokrata, koska haluamme maistella viinitiloilla tuotteita ja esim. lounastaa jossain kivassa paikassa ruokajuomineen. Kaikki vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita.
Vastaukset 2
- skumppa
Sant Sadurni d'Anoiaan pääsee paikallisjunalla Placa de Catalunyalta kätevästi. En muista, mikä juna sinne meni, mutta itse ostin lippuluukulta lipun. Meno-paluu maksoi 5 euroa.
St. Sadurnissa kävin Freixenetin viinitilalla, mikä löytyy tosi kätevästi heti rautatieaseman vierestä. Kierros Freixenetillä oli ilmainen ja tosi kiva. Suosittelen. Muutkaan kuohuviinitilat ei ole kaukana asemalta.
Hauskaa matkaa! - make p
Sant Sadurniin paaset R4 junalla joka pysahtyy Arch de Triuphilla, Pg de Grazialla ja Plaza Espanyalla. Noissa paikoin paaset kyytiin.
Freixenetin cava-paikka on todellakin aivan aseman vieressa. Mutta paras vinitila jossa olen itse kaynyt, on Albet I Noya. www.albetinoya.com
Sinne pitaa ottaa taxi jostain Sant Sadurnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451