Juha, se meijän ujo luokanvalvoja...

rosamunda

nonniin, tää on mun eka "tällänen" tarina, joten olkaa helliä ku arvostelette...

"Jenni kuunteletko sinä", joku kysy ja mä säpsähdin hereille. Nostin katseeni ja näin luokanvalvojamme Juhan katsovan minua huolestuneesti. Pyysin anteeksi ja sanoin että olin lukenut kokeisiin illalla myöhään ja sen takia olin niin väsynyt. "Okei", Juha sanoi ja meni jatkamaan matiakan saloista. Tyhmä tyyppi, tuhahdin mielessäni, ei meillä mitään kokeita oo, tai no mistä minä sen tietäisin vaikka oliski. Juha saatto olla aika tyhmä, mutta ihana se on. Aika nuori luokanvalvojamme oli juuri aloittanut työt ja ehkä hän oli vähän hermona. Juha oli lihaksikas, hällä oli mustat aika lyhyet hiukset ja ruskeat silmät. Hän pukeutui rennosti ja housuissa näytti pullottavan kohtalaisen suuri kalu. En suuremmin pitänyt matikan tunneista ja siksi yleensä lintsasin niiden aikana, mutta Juhan takia oli matikkakin alkanut maistua, olihan täällä luokassa ainakin Juha silmän iloksi.

Lopulta matikanki tunti loppu ja keräsin haikeasti tavaroitani reppuun. "Jenni, jäisitkö vielä hetkeksi", Juha ääni kuului taulun luota.
Huokaisin ja istuin takaisin pulpettiin. "No?", kysyin. "Minun mielestäni sinä et keskity tarpeeksi tunneilla, et tee läksyjäsi ja olet usein myöhässä, onko sinulla kaikki hyvin?", Juha the vuoden äiti kysyi. "Joo on mulla", vastasin. "Minun on tuota pakko ottaa sinut tänne koulun jälkeen, en voi valitettavasti enään antaa tämän asian olla", Juha änkytti. voi raasua, ajattelin, se on nii ujo ja raukka, se ei uskalla komentaa ketään. "Monelta sulla loppuu Jenni koulu?", Juha kysy. "Kolmelta", vastasin. "No tule kolmelta tänne, sopiiko?", Juha kysyi. "Veä käteen", puuskahdin,otin reppuni ja lähdin ovet paukkuen luokasta. Mä mitään koulun jälkeen jää...

No lopulta kuitenki istuin koulun jälkeen Juhan kanssa kahden luokassa. Hän oli saanut minut kiinni koulun ovella ja muistuttanu minua ns. jälki-istunnosta. Juha tarkisti kokeita pöytänsä ääressä ja minun kuuluisi tehdä tehtäviä. Päätin hieman leikkiä aikani kuluksi.

"Hei Juha, mä en ymärrä tätä tehtävää", huutelin Juhalle. Juha otti viereisestä pulpetista tuolin ja istui viereeni. "No mikäs siinä on?", Juha kysyi ja minä selitin jotain sekavaa. Luokassa oli kohtakaisen kuuma ja siksi otin pitkähihaisen paitani pois. Alla minulla oli punainen tiukka toppi ja mustat rintaliivit. Päästin pitkän huokauksen punaisten huuulieni välistä ja sanoin etten yhtään älynnyt. Heilautin kättäni ja se "vahingossa" osui Juhan kalun päälle. "Sori" sanoin ja Juha katsoi minua pitkään. Lopulta hän otti kasvoni kätiensä väliin ja suuteli munia kiihkeästi. Iratuduin ja kävin laittamassa oven lukkoon. Juha katsoi minua vaikeana. Menin hänen luokseen, otin hänen kätensä ja painoin sen rintani päälle. "Mä haluun sua Jenni", Juha kuiskasi käheästi. Hymyilin ja suutelin Juhaa. "Mäki haluun sua", sanoin. Avasin Juhan housut ja laskin ne nilkkoihin, Juha potkaisi ne pois tieltä. Riisuin hältä mustat tiukat boxerit ja vapautin hänen puolivalmiin kalunsa. Kun boxeritkin olivat pois tieltä, työnsin hänet istumaan tuoliin. Riisuin häneltä myös paidat ja näin hänen ruskettuneen vartalonsa edessäni. Hänen kalunsa oli iso ja paksu, rakastuin siihen heti.
Laskeuduin polvilleni hänen haarojensa eteen ja kosketin hänen kaluaan ihaillen. Vedin esinahan taakse ja nuolaisin terskaa. Otin kalua vähän suuhuni ja imin vähän aikaa. Juha alkoi hengittämään raskaasti. Otin kaulua niin paljon suuhuni kuin vain voin, pyöritin kieltäni sitä vasten ja hyväilin samalla kiveksiä. Jatkoin Juhan kalun aj kivesten hyväilyä niin kauan kunnes hän kuiskasi että tulisi pian. Lopetan ja riisuin itseni. Vaatteiden alta paljastui hoikka mutta hyvin muodokas vartaloni. Juha katsoi minua hetken, kunnes koksketti toista rintaani. Koketus oli kevyt kuin perhosen siipi, mutta tuntui ihanalta. Juha nosti minut istumaan opettajan pyödälle ja imi nännini koviksi. suuteli mua suulle ja lähti huulistani alaspäin koko ajan suudellen. Levitin jalkani kutsuvasti ja Juha naurahti. Hän laskeutui jalkojeni väliin ja pilluani. Hän imi klitoristani ja suukotteli häpyhyyliani. Nuoli. Imi. Näykki. Olin aivan hulluna himosta. "Tuu mun sisään", pyysin. Mutta vaikka kuinka anelin Juha ei suostunut tulemaan. Lopulta hän kuitenki työntyi sisääni rajusti. Kiljaisin kivusta, sillä Juhan kalu oli niin iso, varsinkin minun tiukkaan pilluuni. Juha pani minua rajusti ja lopulta saimme orgasmin yhtä aikaa. Huohotimme hetken. "Sun jälki-istuntos taitaa olla ohi", Juha sanoi. puimme vaatteet päälle, vaihdoimme suudelman hyvästiksi, otin reppuni ja lähdin kohti kotia pillu hellänä...
*************************************************
Nonniin tämmönen tarina... Alku oli vähän hidas ja loppu aivan liian nopea, mutta säälikää mua ees vähän... ;DDD

11

8496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa jaa

      jaa jaa

    • juliet

      ...Lopulta hän otti kasvoni kätiensä väliin ja suuteli munia kiihkeästi...

      MUNIA???

      LoL xDDD

    • rosamunda

      pikku kirjoitus virhe, älköös välittäkö miun pienet.. :DDD

    • minä

      mutta oisit voinut kuvailla sekstailua enemmän. muuten tosi jees:)

      • rosamunda

        kiitusta miun pikkuset... :)


      • honeybunny
        rosamunda kirjoitti:

        kiitusta miun pikkuset... :)

        Pidin tarinastasi. Siinä oli ensin laaja alku, sitten se nousi ja sinne suunnalle tosin jäikin. ;) Lisää vain.


    • rosamunda

      kaikista kommenteista... :)

    • sassi

      sulla oli aika paljon kirjotus virheitä!

    • ggiguli

      "suuteli munia kiihkeästi" hehehehe

    • ihQ

      kyllä tuo tarina sai mun mielikuvituksen laukkaamaan ;)

    • susta ei ainaakaan kirjotta...

      Hei sie opettajakulta veähän sie käteen kun mie näin Karjalan tyttölöinä siulle virkon!
      Viimestään siinä repee totaalisesti kun opettaja suuteli munia!! Paska tarina täynnä kirjotusvirheitä ja juoni oli suoraan muiden kirjotuksista, jotka sitä ennen olivat kopioineet niitä muilta
      Kirjottele tarinoita ensin ja vie ne sitten vaikka oikoluettavaksi tälle juhalle tai jollekin muulle opettajanhuoneen komeelle pikkutakkikahvinryystäjälle. Keskity sitäpaitsi siihen sormeiluun joskus muulloin kun kirjottaessa. Juoni saattaisi pysyä koossa ja kirotusvihreet lähtis sieltä juhan muniin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe