mutta miksi hän pilaa sen itse, roikkumalla mukana. ja suomessahan osataan hyysäily, otetaan litti jengiin niin kaun kuin pystyy itse solmimaan nauhat. vai olisikohan tällä kertaa syy väärät pohjalliset ( kerran oli ) aika lailla nauratti. vastaa sinä miksi littiä roikotetaan mukana ? joku nuorilupaus tilalle haisteleen ilmapiiriä ! tai oli hieno
litin ura
on hieno !?
1
257
Vastaukset
- vilioi
Oikeassa olet, kun kysyt miksi roikotetaan mukana. Huikea ura takana ja loistavia yksittäisiä suorituksia vieläkin silloin tällöin. Totuuden nimessä on sanottava, että Litin ollessa kentällä on ainakin puolustuspelaamisen suhteen yhden miehen mentävä aukko kentällä. Olisiko muutenkin aiheellista ryhtyä nuorentamaan joukkuetta ja ajatella asioita pitemmällä tähtäimellä?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746