Rengasliikkeet Konalassa?

talvinakkejakaipaava

Talvirenkaat pitäisi saada alle. Helsingin Konala on sen verran lähellä, että taidan asioida siellä. Löytyykö suosituksia liikkeestä mihin marssisin? Pieneltä alueelta kun löytyy ainakin:
Vianor, Rengasmaailma ja Rengasasema

Hinnoissa Rengasmaailma on houkuttelevin (hakusessa 175/65 R14 kitkat, Coninental tai Michelin), mutta miten palvelu yms. sujuu?

6

4389

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysele

Äkkiähän nuo kaikki ovat kierretty läpi. Ei muuta kuin kyselemään. Kyllä noista joku antaa ihan kilpailukykyisen tarjouksen. Olen itsekin muutaman kerran ostellut renkaita noista paikoista.

• swceed

Rengasmaailma oli kyllä ihan positiivinen kokemus. Vaikka paikka on ankealla takapihalla, on se siisti ja palvelu on asiantuntevaa. Rengastyöt tehtiin huolellisesti. Aikamoinen vastakohta erään Pitskulaisen rengasliikkeen jälkeen.

• alkuperäinen kysyjä

Vakuuttavan nopeasti ja hyvin sujui kaikki sähköpostitse hoidettuna. Valitsin jo ihan sillä perusteella ( hyvä hinta ;) Rengasmaailman.

Mukavaa että jotkut yritykset reagoivat kunnolla sähköposteihin - liian harva niin tekee.

Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :)

• just pierasin
        alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

Vakuuttavan nopeasti ja hyvin sujui kaikki sähköpostitse hoidettuna. Valitsin jo ihan sillä perusteella ( hyvä hinta ;) Rengasmaailman.

Mukavaa että jotkut yritykset reagoivat kunnolla sähköposteihin - liian harva niin tekee.

Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :)

Itse olen asioinut Konalassa Rengasmaailmassa useamman kerran, eikä ole ollut moittimista. Kohta on ostettava uudet talvirenkaat ja Rengasmaailmaan todennäköisesti menen.

Myös Konalan renkaasta on hyviä kokemuksia.

• alkuperäinen kysyjä
        alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

Nyt on renkaat vanteilla odottelemassa alleasennuspäätöstäni.

Kaiken kaikkiaan anna ison plussan Rengasmaailmalle.

Oli muuten aikalailla lattiasta kattoon uusia talvirenkaita odottmassa stadilaisten heräämistä tulevaan talveen. Vielä ei ole kuulemma ollut hoppua, mutta auta armias kun ensimmäiset liukkaat iskevät.. riittää rengasfirmoilla taas hoppua.

• Anonyymi

Bestdrive konala, ollut minulla yksi auto korjattavana joka on aina käynyt konalassa…. On laskutettu jakoketjunvaihtoja 30tkm välein.. jarrupalojen vaihtoja, kaikki palat vaihdettu mutta yhdestä löysin uudemmat palat kuin muista… epäilen että laskutus osataan lutta korjataan vain osa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1389
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      781
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      725
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      88
      714
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      648
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      144
      646
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51