Talvirenkaat pitäisi saada alle. Helsingin Konala on sen verran lähellä, että taidan asioida siellä. Löytyykö suosituksia liikkeestä mihin marssisin? Pieneltä alueelta kun löytyy ainakin:
Vianor, Rengasmaailma ja Rengasasema
Hinnoissa Rengasmaailma on houkuttelevin (hakusessa 175/65 R14 kitkat, Coninental tai Michelin), mutta miten palvelu yms. sujuu?
Rengasliikkeet Konalassa?
6
3980
Vastaukset
- kysele
Äkkiähän nuo kaikki ovat kierretty läpi. Ei muuta kuin kyselemään. Kyllä noista joku antaa ihan kilpailukykyisen tarjouksen. Olen itsekin muutaman kerran ostellut renkaita noista paikoista.
- swceed
Rengasmaailma oli kyllä ihan positiivinen kokemus. Vaikka paikka on ankealla takapihalla, on se siisti ja palvelu on asiantuntevaa. Rengastyöt tehtiin huolellisesti. Aikamoinen vastakohta erään Pitskulaisen rengasliikkeen jälkeen.
- alkuperäinen kysyjä
Vakuuttavan nopeasti ja hyvin sujui kaikki sähköpostitse hoidettuna. Valitsin jo ihan sillä perusteella ( hyvä hinta ;) Rengasmaailman.
Mukavaa että jotkut yritykset reagoivat kunnolla sähköposteihin - liian harva niin tekee.
Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :) - just pierasin
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Vakuuttavan nopeasti ja hyvin sujui kaikki sähköpostitse hoidettuna. Valitsin jo ihan sillä perusteella ( hyvä hinta ;) Rengasmaailman.
Mukavaa että jotkut yritykset reagoivat kunnolla sähköposteihin - liian harva niin tekee.
Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :)Itse olen asioinut Konalassa Rengasmaailmassa useamman kerran, eikä ole ollut moittimista. Kohta on ostettava uudet talvirenkaat ja Rengasmaailmaan todennäköisesti menen.
Myös Konalan renkaasta on hyviä kokemuksia. - alkuperäinen kysyjä
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :)Nyt on renkaat vanteilla odottelemassa alleasennuspäätöstäni.
Kaiken kaikkiaan anna ison plussan Rengasmaailmalle.
Oli muuten aikalailla lattiasta kattoon uusia talvirenkaita odottmassa stadilaisten heräämistä tulevaan talveen. Vielä ei ole kuulemma ollut hoppua, mutta auta armias kun ensimmäiset liukkaat iskevät.. riittää rengasfirmoilla taas hoppua.
- Anonyymi
Bestdrive konala, ollut minulla yksi auto korjattavana joka on aina käynyt konalassa…. On laskutettu jakoketjunvaihtoja 30tkm välein.. jarrupalojen vaihtoja, kaikki palat vaihdettu mutta yhdestä löysin uudemmat palat kuin muista… epäilen että laskutus osataan lutta korjataan vain osa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758