Talvirenkaat pitäisi saada alle. Helsingin Konala on sen verran lähellä, että taidan asioida siellä. Löytyykö suosituksia liikkeestä mihin marssisin? Pieneltä alueelta kun löytyy ainakin:
Vianor, Rengasmaailma ja Rengasasema
Hinnoissa Rengasmaailma on houkuttelevin (hakusessa 175/65 R14 kitkat, Coninental tai Michelin), mutta miten palvelu yms. sujuu?
Rengasliikkeet Konalassa?
5
3807
Vastaukset
- kysele
Äkkiähän nuo kaikki ovat kierretty läpi. Ei muuta kuin kyselemään. Kyllä noista joku antaa ihan kilpailukykyisen tarjouksen. Olen itsekin muutaman kerran ostellut renkaita noista paikoista.
- swceed
Rengasmaailma oli kyllä ihan positiivinen kokemus. Vaikka paikka on ankealla takapihalla, on se siisti ja palvelu on asiantuntevaa. Rengastyöt tehtiin huolellisesti. Aikamoinen vastakohta erään Pitskulaisen rengasliikkeen jälkeen.
- alkuperäinen kysyjä
Vakuuttavan nopeasti ja hyvin sujui kaikki sähköpostitse hoidettuna. Valitsin jo ihan sillä perusteella ( hyvä hinta ;) Rengasmaailman.
Mukavaa että jotkut yritykset reagoivat kunnolla sähköposteihin - liian harva niin tekee.
Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :) - just pierasin
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Vakuuttavan nopeasti ja hyvin sujui kaikki sähköpostitse hoidettuna. Valitsin jo ihan sillä perusteella ( hyvä hinta ;) Rengasmaailman.
Mukavaa että jotkut yritykset reagoivat kunnolla sähköposteihin - liian harva niin tekee.
Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :)Itse olen asioinut Konalassa Rengasmaailmassa useamman kerran, eikä ole ollut moittimista. Kohta on ostettava uudet talvirenkaat ja Rengasmaailmaan todennäköisesti menen.
Myös Konalan renkaasta on hyviä kokemuksia. - alkuperäinen kysyjä
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Vielä kun kumit menevät vanteille ilman kolhuja ja tasapainotus tehdään kunnolla, ei voi kuin kehua tätä paikkaa. :)Nyt on renkaat vanteilla odottelemassa alleasennuspäätöstäni.
Kaiken kaikkiaan anna ison plussan Rengasmaailmalle.
Oli muuten aikalailla lattiasta kattoon uusia talvirenkaita odottmassa stadilaisten heräämistä tulevaan talveen. Vielä ei ole kuulemma ollut hoppua, mutta auta armias kun ensimmäiset liukkaat iskevät.. riittää rengasfirmoilla taas hoppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690