Härkä - mies

+Nynfomaani-nainen

NYNFO-nainen näyttäisi sopivan parhaiten.

-Aika eläimellistä sananvaihtoa härkämiehistä.

-Kun sillä on juoksuaika, se tuntuu puksauttavan
jokaista joka tielle sattuu,jos ei vahdi.
-Eikö siltä pitäisi yksinkertaisesti
vieraitten naisten nuuhkiminen kieltää.

-Juoksuaikakin sillä näyttää aina olevan.

-Ilmeisesti härän maratooni-sexy kotona vie
naisten voimat.Jakun eivät jaksa enää niin
tietävät että menee vieraisiin..

-Nynfomaani näyttäisi parhaiten sopivan.

-Kaikki nynfot härkiä metsästämään.

-En minä ainakaan jaksaisi tuntikausia
puksutella joka päivä tai edes useamman
kerran viikossa.Vaikka mistä sitä tietää
kun ei ole kokemusta H-miehen taitavuudesta.
No.kotirouva ainakin pitäisi olla.
Muuten ei päivän tunnit tuntuisi riittävän.
Tai hyväksyykö H-mies jos välillä sexy pari
vähän nukahtelee.

Vesimies nainen

9

1431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset ne vaan

      kukku juttuja.dramaattisten naisten vuodatuksia koko palsta täynnä!. itellä ollut monta härkäiestä ja ihan tavallinen seksimäärä on piisannu. osa niistä jopa taipuvaisia olleet välistä pitkiin (mun mielestä) kuiviin kausiin. mutta kuten minäkin härkänä niin panostan enemmän laatuun kuin määrään. tää on tuntunut natsaavan.

      • ja katkeruutta

        Naiset jäävät roikkumaan exiinsä.Ei ihme
        että rupee viiraamaan.

        Ainahan se on kahden kauppa ja kolmannen
        korvapuusti.
        Mustasukkaisuudesta on kyse monesti.
        Kun suhteessa ei itse onnistunut ei
        se härkä-mies muillekaan saisi kelvata.

        Olen itse kokenut aivan nuorena jotain
        samanlaista.17.v
        Skorpioni-kihlattuni jäi kiinni rysän päältä.
        Jätin kihlasormuksen sulhaseni käteen ilman
        sen suurempia kohtauksia.Hei vaan.
        Lisäksi vielä tutustuin siihen uuteen ja
        ystävystyimme.Hän kävi jopa saunassa meillä.

        Eräänä päivänä hän oli jättänyt Exälleni
        jäähyväiskirjeen ja sanoi häpeävänsä kun
        tuli väliimme.Ja ei kehtaa katsoa minua
        silmiin,sain lukea kirjeen.
        Ei se uuden naisen syy ollut,vaan sen
        kokemuksia kalastavan "häntäheikkisulhaseni"

        Käskin exäni hakemaan hänet takaisin,
        muttei tullut.Olipa viisas tyttö.
        Minä sensijaan en vaan menin myöhemmin
        vielä avioonkin tämän samaisen kanssa.
        Erokin tuli 20-vuotiaana.
        Sama syy,poistuin viidessä sekunnissa.
        Ja poikkasin kaiken yhteyden.
        vesimies-nainen


      • katkeruutta..........
        ja katkeruutta kirjoitti:

        Naiset jäävät roikkumaan exiinsä.Ei ihme
        että rupee viiraamaan.

        Ainahan se on kahden kauppa ja kolmannen
        korvapuusti.
        Mustasukkaisuudesta on kyse monesti.
        Kun suhteessa ei itse onnistunut ei
        se härkä-mies muillekaan saisi kelvata.

        Olen itse kokenut aivan nuorena jotain
        samanlaista.17.v
        Skorpioni-kihlattuni jäi kiinni rysän päältä.
        Jätin kihlasormuksen sulhaseni käteen ilman
        sen suurempia kohtauksia.Hei vaan.
        Lisäksi vielä tutustuin siihen uuteen ja
        ystävystyimme.Hän kävi jopa saunassa meillä.

        Eräänä päivänä hän oli jättänyt Exälleni
        jäähyväiskirjeen ja sanoi häpeävänsä kun
        tuli väliimme.Ja ei kehtaa katsoa minua
        silmiin,sain lukea kirjeen.
        Ei se uuden naisen syy ollut,vaan sen
        kokemuksia kalastavan "häntäheikkisulhaseni"

        Käskin exäni hakemaan hänet takaisin,
        muttei tullut.Olipa viisas tyttö.
        Minä sensijaan en vaan menin myöhemmin
        vielä avioonkin tämän samaisen kanssa.
        Erokin tuli 20-vuotiaana.
        Sama syy,poistuin viidessä sekunnissa.
        Ja poikkasin kaiken yhteyden.
        vesimies-nainen

        Vai mietiskelet aikuisten palstalla 30-40vuotta vanhempia suhteita verraten, kun olit vielä korvantaustat märkänä, ja elämä edessä. Kyllä kuule nykyaika on miesten naisten kanssa aivan eri nyt kuin ennen. Toivotan sinulle lisää eron hetkiä näet tämänkin ajan, ja iän.

        Halut muuten ovat esim. naisillakin paljon kovemmat kehittyneemmät, ja nainen paljon aktiivisempi vanhempana.Ei voi verrata 40v tai 50v naisen intohimoa tai 40v 50v miehen intohimoa 20vuotiaan toilailuihin seksin maailmassa ja rakastumisessa. Voi voi. Siitä näitä intohimoriitoja pitempiaikaisia eroja tulee, kun tunteet kovempia vanhempana, ja mukana myös jo kunnioitus velvollisuus tosi rakastuminen aikuisen mielellä toisesta. Pikkusena sitä vain erotaan jätetään.

        Muistan minäkin ne nuoruuden ajat kun 2viikkoa nyyhkytettiin entistä, ja sitten taas uusimies vieressä. Eiköhän tässä puhuta nyt aivan eri ikäkausien tunteista. Mene jonnekkin teinipalstalle kertomaan teinikokemuksiasi.

        Luulisin sun otsikon mukaan voisin sanoa vanhempana ei rakkaus perustu mustasukkaisuuteen ja katkeruuteen, kun erotaan vaan tunteisiin joita käydään läpi tositunteita aikuisia tunteita kehittyneitä tunteita. Toiset käy tällä palstalla toiset taas jotenkin puhumalla jollekkin, ja toiset mielessään. Kuitenkin ihan mukava lukea tätä palstaa. Tämähän pitää ottaa niin että joka merkissä on nämä samat asiat huonot hyvät suhteet. Aivan sama mitä merkkiä lukee. Asia sama tunteissa.

        Kyllä täälä asiaa kirjoitetaan miehistä naisista ja nykyajasta. Itse menin 30vuotta sitten naimisiin. Minulla laaja tuttavapiiri. Eronneita naimisisolevia, ja voi kyllä huomaa kuinka suhteet muuttuneet tässä 30vuodessa. Mies ei ole enää mies osassa eikä nainen nainen. Naiselta vaaditaan paljon ja miehet pääsee helpolla nykyaikana.

        Yksi minkä huomannu naiset eivät avioliitossa ole laittaneet aina nimeä alle kun omaisuutta ostettu. Suomen laki määrää jos mies omistajana vaikka avioehtoa ei ole miehelle suurimman osan. Se vain on niin. Eli naiset kipin kapin tarkastamaan oletteko omistajia myös omakotitalossanne (mmanmittaustoimisto) miehen rinnalla ennenkuin alatte eroamaan. Irtaimisto määräytyy kummalla kuitteja niistä ne kuuluu sille. Mutta maaomistukset talo osakkeet olkaa tarkkana niissä pitää olla myös teidän omistusmaininta. Mies pystyy viemään 3vuotta eteenpäin omaisuuden jakamista osituksessa ja vaatimaan ja voittaa jos ette naiset omistajana.Tietysti myös miehille tapahtuu tällaista. Elämäntyö ja toinen saa melkein kaiken kun hoitanut allekirjoitukset. Tarkastakaa myös että teillä kotivakuutus, joka maksaa oikeuskuluja. 3vuoden oikeuskulut maksaa n.15.000e.


      • vai huono vitsi
        katkeruutta.......... kirjoitti:

        Vai mietiskelet aikuisten palstalla 30-40vuotta vanhempia suhteita verraten, kun olit vielä korvantaustat märkänä, ja elämä edessä. Kyllä kuule nykyaika on miesten naisten kanssa aivan eri nyt kuin ennen. Toivotan sinulle lisää eron hetkiä näet tämänkin ajan, ja iän.

        Halut muuten ovat esim. naisillakin paljon kovemmat kehittyneemmät, ja nainen paljon aktiivisempi vanhempana.Ei voi verrata 40v tai 50v naisen intohimoa tai 40v 50v miehen intohimoa 20vuotiaan toilailuihin seksin maailmassa ja rakastumisessa. Voi voi. Siitä näitä intohimoriitoja pitempiaikaisia eroja tulee, kun tunteet kovempia vanhempana, ja mukana myös jo kunnioitus velvollisuus tosi rakastuminen aikuisen mielellä toisesta. Pikkusena sitä vain erotaan jätetään.

        Muistan minäkin ne nuoruuden ajat kun 2viikkoa nyyhkytettiin entistä, ja sitten taas uusimies vieressä. Eiköhän tässä puhuta nyt aivan eri ikäkausien tunteista. Mene jonnekkin teinipalstalle kertomaan teinikokemuksiasi.

        Luulisin sun otsikon mukaan voisin sanoa vanhempana ei rakkaus perustu mustasukkaisuuteen ja katkeruuteen, kun erotaan vaan tunteisiin joita käydään läpi tositunteita aikuisia tunteita kehittyneitä tunteita. Toiset käy tällä palstalla toiset taas jotenkin puhumalla jollekkin, ja toiset mielessään. Kuitenkin ihan mukava lukea tätä palstaa. Tämähän pitää ottaa niin että joka merkissä on nämä samat asiat huonot hyvät suhteet. Aivan sama mitä merkkiä lukee. Asia sama tunteissa.

        Kyllä täälä asiaa kirjoitetaan miehistä naisista ja nykyajasta. Itse menin 30vuotta sitten naimisiin. Minulla laaja tuttavapiiri. Eronneita naimisisolevia, ja voi kyllä huomaa kuinka suhteet muuttuneet tässä 30vuodessa. Mies ei ole enää mies osassa eikä nainen nainen. Naiselta vaaditaan paljon ja miehet pääsee helpolla nykyaikana.

        Yksi minkä huomannu naiset eivät avioliitossa ole laittaneet aina nimeä alle kun omaisuutta ostettu. Suomen laki määrää jos mies omistajana vaikka avioehtoa ei ole miehelle suurimman osan. Se vain on niin. Eli naiset kipin kapin tarkastamaan oletteko omistajia myös omakotitalossanne (mmanmittaustoimisto) miehen rinnalla ennenkuin alatte eroamaan. Irtaimisto määräytyy kummalla kuitteja niistä ne kuuluu sille. Mutta maaomistukset talo osakkeet olkaa tarkkana niissä pitää olla myös teidän omistusmaininta. Mies pystyy viemään 3vuotta eteenpäin omaisuuden jakamista osituksessa ja vaatimaan ja voittaa jos ette naiset omistajana.Tietysti myös miehille tapahtuu tällaista. Elämäntyö ja toinen saa melkein kaiken kun hoitanut allekirjoitukset. Tarkastakaa myös että teillä kotivakuutus, joka maksaa oikeuskuluja. 3vuoden oikeuskulut maksaa n.15.000e.

        Ei se eroprosessi henkisesti mikään
        20-kymppisenäkään minulle mikään hokkuspokkus,
        kaksi viikkoa ollut,niinkuin
        haluat antaa ymmärtää.

        Sinulle suhteet olivat pinnallisia nuorena.
        Minulle ei...Sovitkin analysoimaan vähän sellaisia
        leelian lepotuoli juttuja.Ehkä se teinipalsta
        sopisi sinulle.

        Olin vain mennyt petollisen miehen kanssa
        vain naimisiin.Seitsemän vuotta yhdessäoloa.
        Ja kaikki romahti.Laihduin 2-viikossa 8-kiloa,
        eli 45-kiloon.Enkä nukkunut puoleen vuoteen
        lähes lainkaan.Töissäkin oli hyvin vaativaa
        Viisi vuotta meni, että miehiä edes katselin
        tai kävin missään.Kaverit onneksi raahasivat
        ulos jossain vaiheessa.

        Se siitä 2-viikon ja nuoren toipumisen helppoudesta.
        Katkera en kuitenkaan ollut.
        Enkä ole nytkään.

        Sinun mielestäsi pitää olla katkera tai
        tulla katkeraksi jossain vaiheessa.Ei ne kaikilla
        mene sinun formaattisi mukaan.

        Etkä kenenkään muun personallisesta aikuistumisesta
        mitään voi päätellä.
        Jotkut ovat jo nuorina hyvinkin kehittyneitä
        ja vahvoja.Jotkut eivät koskaan,
        Eikä siinäkään välttämättä mitään sääntöä ole.
        Aina voi käydä päinvastoinkin ja toivottavasti
        hyvin,että vahvistuu..


        Taloudestani sinun ei kannata kantaa huolta.
        Minulla on avioehto ja ositukset kunnossa.

        Sen opetti minulle se teini-liittoni.
        Vesimies-nainen


      • Oletko itse.......hätäinen ...
        vai huono vitsi kirjoitti:

        Ei se eroprosessi henkisesti mikään
        20-kymppisenäkään minulle mikään hokkuspokkus,
        kaksi viikkoa ollut,niinkuin
        haluat antaa ymmärtää.

        Sinulle suhteet olivat pinnallisia nuorena.
        Minulle ei...Sovitkin analysoimaan vähän sellaisia
        leelian lepotuoli juttuja.Ehkä se teinipalsta
        sopisi sinulle.

        Olin vain mennyt petollisen miehen kanssa
        vain naimisiin.Seitsemän vuotta yhdessäoloa.
        Ja kaikki romahti.Laihduin 2-viikossa 8-kiloa,
        eli 45-kiloon.Enkä nukkunut puoleen vuoteen
        lähes lainkaan.Töissäkin oli hyvin vaativaa
        Viisi vuotta meni, että miehiä edes katselin
        tai kävin missään.Kaverit onneksi raahasivat
        ulos jossain vaiheessa.

        Se siitä 2-viikon ja nuoren toipumisen helppoudesta.
        Katkera en kuitenkaan ollut.
        Enkä ole nytkään.

        Sinun mielestäsi pitää olla katkera tai
        tulla katkeraksi jossain vaiheessa.Ei ne kaikilla
        mene sinun formaattisi mukaan.

        Etkä kenenkään muun personallisesta aikuistumisesta
        mitään voi päätellä.
        Jotkut ovat jo nuorina hyvinkin kehittyneitä
        ja vahvoja.Jotkut eivät koskaan,
        Eikä siinäkään välttämättä mitään sääntöä ole.
        Aina voi käydä päinvastoinkin ja toivottavasti
        hyvin,että vahvistuu..


        Taloudestani sinun ei kannata kantaa huolta.
        Minulla on avioehto ja ositukset kunnossa.

        Sen opetti minulle se teini-liittoni.
        Vesimies-nainen

        Lueppa tarkemmin. Juuri yritin sanoa. Ei katkeruutta ei mustasukkaisuutta vanhempana. Itse olen ollut 30vuotta naimisissa ja edellään hyvässä härän kanssa. Puhuin yleisesti. Kuuna päivänä ei et voi verrata 20v eroprosessia ja 50v eroprosessia.Ne eroaa toisistaan kuin yö ja päivä jo ikäkysymyksillä mitä 20v tekee erottuuaan ja selvittyään ja mitä 50v jää kun selviää erostaan. Mistä 20v alottaa kun vaikka märehtii eroaan 8vuotta eteenpäin silti 28v. 50v kun eroaa hmm. Siinäpä vasta sinulle miettimistä loppupäiväksi.). Minä olen nähnyt kumpaakin ympärilläni ja auttanut henkisesti niin nuoria kuin vanhoja. Eli lueppa uudestaan. Olen 54v.


      • senkun nälvit
        Oletko itse.......hätäinen ... kirjoitti:

        Lueppa tarkemmin. Juuri yritin sanoa. Ei katkeruutta ei mustasukkaisuutta vanhempana. Itse olen ollut 30vuotta naimisissa ja edellään hyvässä härän kanssa. Puhuin yleisesti. Kuuna päivänä ei et voi verrata 20v eroprosessia ja 50v eroprosessia.Ne eroaa toisistaan kuin yö ja päivä jo ikäkysymyksillä mitä 20v tekee erottuuaan ja selvittyään ja mitä 50v jää kun selviää erostaan. Mistä 20v alottaa kun vaikka märehtii eroaan 8vuotta eteenpäin silti 28v. 50v kun eroaa hmm. Siinäpä vasta sinulle miettimistä loppupäiväksi.). Minä olen nähnyt kumpaakin ympärilläni ja auttanut henkisesti niin nuoria kuin vanhoja. Eli lueppa uudestaan. Olen 54v.

        Eroa ensin ja rupea sitten neuvomaan ja
        arvostelemaan eronneita.

        Sinähän vaan nälvit..kaikkia.
        Leikit Psykiatria ja juristia,kaikkitietävänä
        päällepäsmärinä.

        Minä sinun tekstejäsi en jaksa lukea.Täysin
        käsittämättämän epäselkoja ja negatiivisia.


        Lässyn lässyn

        vesimiesnainen


      • ylimääräinen
        Oletko itse.......hätäinen ... kirjoitti:

        Lueppa tarkemmin. Juuri yritin sanoa. Ei katkeruutta ei mustasukkaisuutta vanhempana. Itse olen ollut 30vuotta naimisissa ja edellään hyvässä härän kanssa. Puhuin yleisesti. Kuuna päivänä ei et voi verrata 20v eroprosessia ja 50v eroprosessia.Ne eroaa toisistaan kuin yö ja päivä jo ikäkysymyksillä mitä 20v tekee erottuuaan ja selvittyään ja mitä 50v jää kun selviää erostaan. Mistä 20v alottaa kun vaikka märehtii eroaan 8vuotta eteenpäin silti 28v. 50v kun eroaa hmm. Siinäpä vasta sinulle miettimistä loppupäiväksi.). Minä olen nähnyt kumpaakin ympärilläni ja auttanut henkisesti niin nuoria kuin vanhoja. Eli lueppa uudestaan. Olen 54v.

        Jos on 20:nä mitä on, tuskin se perusluonne 50:n mennessä paljonkaan muuttuu! Huom! Ikä ei tee kenestäkään mitään yliolentoa. Olen tavannut yli 80-vuotiaita ihmisiä, joiden luulisi olevan kokeneita ja elämänviisaita, mutta ovatkin todella itseriittoisia kus*päitä. Aivan juuri sitä perusluonnetta, mitä ovat olleet nuorenakin! Vanhempana ne piirteet voivat jopa korostua.

        Jos vähättelee toista ihmistä iän tai kokemuksen perusteella, se ei osoita minkäänlaista neuvokkuutta tai älykkyyttä. Toinen ihminen voi olla 20-vuotiaana helkkarin paljon älykkäämpi ja kypsempi käsittelemään asioita kuin sinä kaikista "viisaista" neuvoistasi huolimatta.

        Eron suru tai tuska ei minun mielestäni ole iästä kiinni. Se on yksilöllinen kokemus, johon vaikuttaa menneisyys, persoona ja sen hetkinen elämäntilanne.Ero voi olla yhtä paha, kuin kumppanin kuolema, tai ainakin siihen sitä monesti verrataan.


    • leijonajousimieshärkä

      On tietenkin mielenvikaista, jos mies haluaa koko ajan seksiä.

      MUTTA

      Valitettavasti suomalaiset miehet ovat aika seksittömiä. Kiva kuulla, että niitäkin vielä on, jotka tekevät, eivätkä vaan puhu.

    • kaltsu-

      mun ex-mies on kyllä tulimerkki mutta muuten miten kuvailit. Oli kyllä seksissäkin paras mitä ikinä kukaan ollut, että siinä itse kyllä jaksoin kanssa vaikken mikään nynfo olekaan. Mutta siis jokapäivä vuoden ajan seksiä harrastettiin ja usein useemman kerran päivässä. Välillä en olisi jaksanut, mutta piti suostua, koska muuten hän suuttui. (ja alkoi haukkumaan) Tällainen siis "ihana" oinas-mies..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe