Voiko kupariputkia maalata?
Putkimies ei suostu laittamaan valkoisia putkia, "koska niitä ei saa suoriksi", mutta koska putket jäävät näkyviin keittiön valkoiselle seinälle, tahdomme niistä valkoiset. Nyt putkista on tulossa kuparin väriset.
Kupariputkien maalaus?
5
9324
Vastaukset
- RemppaRaisa
Maalasin kylppärin kupariputket Miranolilla laattojen väriseksi (vaalean sinistä).Otin laatanpalasen mukaan maalikauppaan malliksi värin määrittämistä varten.Putkimies sanoi, että maalaaminen estää putkien pintahikoilun ja niin se tekeekin.
- tauno
Mulla putket on kiiltävät,,kromin väriset on tosi siistit eikä tartte olla aina maalailemassa.
- moolatan
tauno kirjoitti:
Mulla putket on kiiltävät,,kromin väriset on tosi siistit eikä tartte olla aina maalailemassa.
Kromattuahan ne putkarit suosittelee, mutta itselle laitoin kupariset ja annan niiden hapettua luonnollisesti tumman himmeän ruskeiksi - sisällä tuskin hapettuvat vihreiksi.
Hapettuminenhan kuparissa suojelee pintaa ja on matta-pintaista, jolloin mikä tahansa maali tarttuu siihen hyvin toisin kuin kromattuihin.
- Kalle K
pestolla, kuten myös patterit.
- Jv66
Ässä seiskalla 3kertaa yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3046579Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1521870
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196