PeSu ja Tiusasen kumppanuus

kelpaisiko ?

Persu ehdokkaat, olisiko Pentti teidän mielestä varteenotettava yhteistyökumppani ja henkilö, joka pitää sanansa ? Tulisiko pisteitä tältä vasemmistogurulta, jos hän suostuisi kertomaan tietonsa Kerviselle ?
Hänhän on joissakin asioissa ollut samaa mieltä kuin te ja Juho Eerola jossakin ketjussa kehuikin tiusasta, en vaan muista, mikä oli aihe.

13

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....tietää

Eiköhän se jossain vaiheessa tuup mieleen, siis se aihe. ;)

• tämän

jutun aloittaja.Kyllä on aiheet vähissä.Tuskin tähän viesti jatkuu tämän pitemmälle.Veikkaaan iäksesi noin 15 vuotta.
      Nämä ovat sellaisia juttuja, että anna olla, äläkä tuo tyhmyyttäsi enempää julki.

• Juho Eerola

Kaikki ovat varteenotettavia yhteistyökumppaneita. Riippuu tietysti siitä, mitä ehdotuksia mistä suunnasta ja milloin tulee.
      Olen kehunut Vasemmistoliiton muuttuneen ulkomaalaiskysymyksissä radikaalisti Perussuomalaisten suuntaan. Eivät hyväksy filippiiniläisiä hoitajia, eivätkä kunnan maiden myyntiä vanjalle. SKDL:n aikaan olivat jo antamassa peräti ilmaiseksi.
      No Vasemmistoliitollakin kuulo paranee sitä mukaa kun meillä kannatus kasvaa.

Juho S.A. Eerola
      Perussuomalaisten Kymen piirijärjestön puheenjohtaja

• TIUSASTA

PESUT TARVII KOTKAAN KORKASTI KOULLUTTAUTUNEEN HENKILÖN,SIIS PENAN.ha

• Nana Toivanen

Ihan vaan tiedoksi. Kotkan vasemmistoliitto ei ole ottanut missään vaiheessa kantaa mihinkään filippiiniläisiin hoitajiin saatikka maiden myymiseen venäläisille. Yksittäiset jäsenenmme ovat kantaa ottaneet, mutta sen ei voi sanoa olevan puolueen linja.

• sitten puolueenne
        Nana Toivanen kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi. Kotkan vasemmistoliitto ei ole ottanut missään vaiheessa kantaa mihinkään filippiiniläisiin hoitajiin saatikka maiden myymiseen venäläisille. Yksittäiset jäsenenmme ovat kantaa ottaneet, mutta sen ei voi sanoa olevan puolueen linja.

linja, se soopa, jota tänään kirjoitit vaalisanomissa?

• Nana Toivanen kirjoitti:

Tiusanen sitten väärässä porukassa?

• Tai sitten.....
        wonterghem kirjoitti:

Tiusanen sitten väärässä porukassa?

Te?

• Nana Toivanen
        sitten puolueenne kirjoitti:

linja, se soopa, jota tänään kirjoitit vaalisanomissa?

Vasemmistoliitto on puolue, jossa yksilön mielipiteen vapautta pidetään arvossa ja jokaisella on oikeus ajatella asiat itse. Meillä ei ole ryhmäkuria eikä sellaista toivottavasti koskaan tulekaan. Jokaisella jäsenellä on oikeus näkeykseensä, ei minun ielipiteeni ole Kotkan vasemistoliiton kanta vaikka puolueemme linjaa noudatteleekin. Myöskään Pentti Tiusasen mielipide ei ole Kotkan vasemmistoliiton kanta vaan yksittäisen ihmisen ajattelua. Onko vaikeaa ymmärtää, että ihmiset saavat ajatella itse eikä jonkin muualta annetun dogmin mukaisesti?

Ja jos joku on kiinnostunut Vasemmistoliiton linjasta suhteessa maahanmuuttajiin ja pakolaiskysymyksiin, siitä löytyy tietoa puolueen nettisivuilta. Ei tarvitse Freddynkään arvailla, kuka on väärässä porukassa ja missä.

• Tai sitten..... kirjoitti:

Te?

Vilkaisin vasemmiston maahanmuutto liittyvät kannanotot, ei ne ainakaan minulle sovi, minulla on
        samat oikeudet ja velvollisuudet kun syntyperäisillä suomalaisille.
        Haluaako vasemmisto minulle jotain ekstra?
        Kiitos en tarvitse. En tiedä kuka on laittanut se liirum laarum teidän ohjelmaan, todennäköisesti
        syntyperäinen suomalainen on kopioinut sen jostain koska se kuulostaa fiksulta.
        Teidän puolue ei ottaa kantaa lainkaan, vaan toistaa teoreettiset ihanteet.

• ryhmäkuria???
        Nana Toivanen kirjoitti:

Vasemmistoliitto on puolue, jossa yksilön mielipiteen vapautta pidetään arvossa ja jokaisella on oikeus ajatella asiat itse. Meillä ei ole ryhmäkuria eikä sellaista toivottavasti koskaan tulekaan. Jokaisella jäsenellä on oikeus näkeykseensä, ei minun ielipiteeni ole Kotkan vasemistoliiton kanta vaikka puolueemme linjaa noudatteleekin. Myöskään Pentti Tiusasen mielipide ei ole Kotkan vasemmistoliiton kanta vaan yksittäisen ihmisen ajattelua. Onko vaikeaa ymmärtää, että ihmiset saavat ajatella itse eikä jonkin muualta annetun dogmin mukaisesti?

Ja jos joku on kiinnostunut Vasemmistoliiton linjasta suhteessa maahanmuuttajiin ja pakolaiskysymyksiin, siitä löytyy tietoa puolueen nettisivuilta. Ei tarvitse Freddynkään arvailla, kuka on väärässä porukassa ja missä.

Paskanmarjat sanon minä. Joka ainoalla puolueella on "kuri ryhmässä". Demareita siitä vain ainoastaan taidetaan mollata ja syyttää. Itse kun olin aikoinani lautakuntatyöskentelyssä mukana, niin jokainen puolue marssi kokoussaliin oman linjanvetonsa kanssa. Siis jokainen puolue. Ja ryhmäkokoushan oli pidetty juuri ennen lautakunnan kokousta. Hyvä niin mielestäni. Jos ei omassa ryhmässä saada demokratiaa toimimaan, ei asioiden hoidosta mitään tule!

• Nana Toivanen kirjoitti:

Oli kysa tänään minunkin mielipide, tosin aikalailla sensuroitu mutta ainakin sinne päin.
        Luin myöskin teidän kirjoitus ja laitoin vastine, toivottavasti kysa ei pantaa sitä tällä kertaa viikoksi.

• hopotihop
        wonterghem kirjoitti:

Vilkaisin vasemmiston maahanmuutto liittyvät kannanotot, ei ne ainakaan minulle sovi, minulla on
        samat oikeudet ja velvollisuudet kun syntyperäisillä suomalaisille.
        Haluaako vasemmisto minulle jotain ekstra?
        Kiitos en tarvitse. En tiedä kuka on laittanut se liirum laarum teidän ohjelmaan, todennäköisesti
        syntyperäinen suomalainen on kopioinut sen jostain koska se kuulostaa fiksulta.
        Teidän puolue ei ottaa kantaa lainkaan, vaan toistaa teoreettiset ihanteet.

tässä nyt sitten kirjoitteleekin maahanmuuttajien asioista. Mikäänkö ei mielestäsi saisi mennä parempaan suuntaan. Ainako tulisi olla asiat huonosti ja kaiken epäselvää. Silloinko pesut hurraisivat????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2268
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1184
    Aihe