PeSu ja Tiusasen kumppanuus

kelpaisiko ?

Persu ehdokkaat, olisiko Pentti teidän mielestä varteenotettava yhteistyökumppani ja henkilö, joka pitää sanansa ? Tulisiko pisteitä tältä vasemmistogurulta, jos hän suostuisi kertomaan tietonsa Kerviselle ?
Hänhän on joissakin asioissa ollut samaa mieltä kuin te ja Juho Eerola jossakin ketjussa kehuikin tiusasta, en vaan muista, mikä oli aihe.

13

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....tietää

      Eiköhän se jossain vaiheessa tuup mieleen, siis se aihe. ;)

    • tämän

      jutun aloittaja.Kyllä on aiheet vähissä.Tuskin tähän viesti jatkuu tämän pitemmälle.Veikkaaan iäksesi noin 15 vuotta.
      Nämä ovat sellaisia juttuja, että anna olla, äläkä tuo tyhmyyttäsi enempää julki.

    • Juho Eerola

      Kaikki ovat varteenotettavia yhteistyökumppaneita. Riippuu tietysti siitä, mitä ehdotuksia mistä suunnasta ja milloin tulee.
      Olen kehunut Vasemmistoliiton muuttuneen ulkomaalaiskysymyksissä radikaalisti Perussuomalaisten suuntaan. Eivät hyväksy filippiiniläisiä hoitajia, eivätkä kunnan maiden myyntiä vanjalle. SKDL:n aikaan olivat jo antamassa peräti ilmaiseksi.
      No Vasemmistoliitollakin kuulo paranee sitä mukaa kun meillä kannatus kasvaa.

      Juho S.A. Eerola
      Perussuomalaisten Kymen piirijärjestön puheenjohtaja

      • TIUSASTA

        PESUT TARVII KOTKAAN KORKASTI KOULLUTTAUTUNEEN HENKILÖN,SIIS PENAN.ha


      • Nana Toivanen

        Ihan vaan tiedoksi. Kotkan vasemmistoliitto ei ole ottanut missään vaiheessa kantaa mihinkään filippiiniläisiin hoitajiin saatikka maiden myymiseen venäläisille. Yksittäiset jäsenenmme ovat kantaa ottaneet, mutta sen ei voi sanoa olevan puolueen linja.


      • sitten puolueenne
        Nana Toivanen kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi. Kotkan vasemmistoliitto ei ole ottanut missään vaiheessa kantaa mihinkään filippiiniläisiin hoitajiin saatikka maiden myymiseen venäläisille. Yksittäiset jäsenenmme ovat kantaa ottaneet, mutta sen ei voi sanoa olevan puolueen linja.

        linja, se soopa, jota tänään kirjoitit vaalisanomissa?


      • Nana Toivanen kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi. Kotkan vasemmistoliitto ei ole ottanut missään vaiheessa kantaa mihinkään filippiiniläisiin hoitajiin saatikka maiden myymiseen venäläisille. Yksittäiset jäsenenmme ovat kantaa ottaneet, mutta sen ei voi sanoa olevan puolueen linja.

        Tiusanen sitten väärässä porukassa?


      • Tai sitten.....
        wonterghem kirjoitti:

        Tiusanen sitten väärässä porukassa?

        Te?


      • Nana Toivanen
        sitten puolueenne kirjoitti:

        linja, se soopa, jota tänään kirjoitit vaalisanomissa?

        Vasemmistoliitto on puolue, jossa yksilön mielipiteen vapautta pidetään arvossa ja jokaisella on oikeus ajatella asiat itse. Meillä ei ole ryhmäkuria eikä sellaista toivottavasti koskaan tulekaan. Jokaisella jäsenellä on oikeus näkeykseensä, ei minun ielipiteeni ole Kotkan vasemistoliiton kanta vaikka puolueemme linjaa noudatteleekin. Myöskään Pentti Tiusasen mielipide ei ole Kotkan vasemmistoliiton kanta vaan yksittäisen ihmisen ajattelua. Onko vaikeaa ymmärtää, että ihmiset saavat ajatella itse eikä jonkin muualta annetun dogmin mukaisesti?

        Ja jos joku on kiinnostunut Vasemmistoliiton linjasta suhteessa maahanmuuttajiin ja pakolaiskysymyksiin, siitä löytyy tietoa puolueen nettisivuilta. Ei tarvitse Freddynkään arvailla, kuka on väärässä porukassa ja missä.


      • Tai sitten..... kirjoitti:

        Te?

        Vilkaisin vasemmiston maahanmuutto liittyvät kannanotot, ei ne ainakaan minulle sovi, minulla on
        samat oikeudet ja velvollisuudet kun syntyperäisillä suomalaisille.
        Haluaako vasemmisto minulle jotain ekstra?
        Kiitos en tarvitse. En tiedä kuka on laittanut se liirum laarum teidän ohjelmaan, todennäköisesti
        syntyperäinen suomalainen on kopioinut sen jostain koska se kuulostaa fiksulta.
        Teidän puolue ei ottaa kantaa lainkaan, vaan toistaa teoreettiset ihanteet.


      • ryhmäkuria???
        Nana Toivanen kirjoitti:

        Vasemmistoliitto on puolue, jossa yksilön mielipiteen vapautta pidetään arvossa ja jokaisella on oikeus ajatella asiat itse. Meillä ei ole ryhmäkuria eikä sellaista toivottavasti koskaan tulekaan. Jokaisella jäsenellä on oikeus näkeykseensä, ei minun ielipiteeni ole Kotkan vasemistoliiton kanta vaikka puolueemme linjaa noudatteleekin. Myöskään Pentti Tiusasen mielipide ei ole Kotkan vasemmistoliiton kanta vaan yksittäisen ihmisen ajattelua. Onko vaikeaa ymmärtää, että ihmiset saavat ajatella itse eikä jonkin muualta annetun dogmin mukaisesti?

        Ja jos joku on kiinnostunut Vasemmistoliiton linjasta suhteessa maahanmuuttajiin ja pakolaiskysymyksiin, siitä löytyy tietoa puolueen nettisivuilta. Ei tarvitse Freddynkään arvailla, kuka on väärässä porukassa ja missä.

        Paskanmarjat sanon minä. Joka ainoalla puolueella on "kuri ryhmässä". Demareita siitä vain ainoastaan taidetaan mollata ja syyttää. Itse kun olin aikoinani lautakuntatyöskentelyssä mukana, niin jokainen puolue marssi kokoussaliin oman linjanvetonsa kanssa. Siis jokainen puolue. Ja ryhmäkokoushan oli pidetty juuri ennen lautakunnan kokousta. Hyvä niin mielestäni. Jos ei omassa ryhmässä saada demokratiaa toimimaan, ei asioiden hoidosta mitään tule!


      • Nana Toivanen kirjoitti:

        Vasemmistoliitto on puolue, jossa yksilön mielipiteen vapautta pidetään arvossa ja jokaisella on oikeus ajatella asiat itse. Meillä ei ole ryhmäkuria eikä sellaista toivottavasti koskaan tulekaan. Jokaisella jäsenellä on oikeus näkeykseensä, ei minun ielipiteeni ole Kotkan vasemistoliiton kanta vaikka puolueemme linjaa noudatteleekin. Myöskään Pentti Tiusasen mielipide ei ole Kotkan vasemmistoliiton kanta vaan yksittäisen ihmisen ajattelua. Onko vaikeaa ymmärtää, että ihmiset saavat ajatella itse eikä jonkin muualta annetun dogmin mukaisesti?

        Ja jos joku on kiinnostunut Vasemmistoliiton linjasta suhteessa maahanmuuttajiin ja pakolaiskysymyksiin, siitä löytyy tietoa puolueen nettisivuilta. Ei tarvitse Freddynkään arvailla, kuka on väärässä porukassa ja missä.

        Oli kysa tänään minunkin mielipide, tosin aikalailla sensuroitu mutta ainakin sinne päin.
        Luin myöskin teidän kirjoitus ja laitoin vastine, toivottavasti kysa ei pantaa sitä tällä kertaa viikoksi.


      • hopotihop
        wonterghem kirjoitti:

        Vilkaisin vasemmiston maahanmuutto liittyvät kannanotot, ei ne ainakaan minulle sovi, minulla on
        samat oikeudet ja velvollisuudet kun syntyperäisillä suomalaisille.
        Haluaako vasemmisto minulle jotain ekstra?
        Kiitos en tarvitse. En tiedä kuka on laittanut se liirum laarum teidän ohjelmaan, todennäköisesti
        syntyperäinen suomalainen on kopioinut sen jostain koska se kuulostaa fiksulta.
        Teidän puolue ei ottaa kantaa lainkaan, vaan toistaa teoreettiset ihanteet.

        tässä nyt sitten kirjoitteleekin maahanmuuttajien asioista. Mikäänkö ei mielestäsi saisi mennä parempaan suuntaan. Ainako tulisi olla asiat huonosti ja kaiken epäselvää. Silloinko pesut hurraisivat????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe