Männä viikolla kuultiin uutismediassa, että lähes 1 milj. suomalaisista kärsii univaikeuksista.
Lukuhan on uskomattoman iso! Lähes 20% kansalaisista. Ainakin jossain elämänsä vaiheessa.
Uni ongelmiin on olemassa myös tehokkaita lääkkeettömiä unentarpeen ratkaisuja.
Jos uneen pääsy tressaa jo ennakolta tuskin se tulee. Useimmilla tässä omat rituaalinsa.
Oman kokemuksen peti kutsuu tehokkaimmin kuntorääkin jälkeen. Jos vaikka alaraajat
ja lannerangan 'vatkaa' hapoille; unen tulo on pomminvarmaa.
Unihäiriöt yleisiä
2
584
Vastaukset
- putosi
jo 20:een ,kun hädin tuskin olit ensimmäisen lauseen saanut kirjoitettua - melkoinen romahdus siis . Kaikki on suhteellista mutta suhteeellisuuskin saattaa olla rajallista.
Jaksaako jokainen nääntynenä nukkua...oikein hyvää yötä Sinulle evidentialistisen fideismin merkeissä.
Jos jaksat katsoa Untergangin ,niin uinahdat palopomminvarmasti.
Banzai.- capt.cöpenick ekj
Siitä 20% on n.1 miljoona. Oli kysymys suomalaisten uniongelmista.
Jossain elämänvaiheessa lähes jokaisella voi olla tilapäisiä uniongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906505Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4574591Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222530Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372339Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m291118En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691020Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53990- 97916
- 66801