Isänmaan tukipylväs taas kunnostautui

Syväjohtaja

7

1400

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

tapahtuu vuonna 2008. Lisää luottamusta puolustusvoimia ja puolustusvoimien johtajakoulutusta kohtaan. Todennäköisesti kaveri ei saa mitään seurauksia käytännössä.

• korppi

No kyllä siellä pv:ssä ainakin 1/07 oli paljon ihmeellisimpia asioita kaikkea ei välttämättä pitäs ottaa niin nokkiinsa kyllä sitä pitäs kestää paljon rajumpaakin ^simputusta^ ei kukaan niin heikko ole ette kestäis, kyllähän se tietenkin vituttaa, mutta jälkeen päin on mukava nauraa noille jutuille.

ALKÄÄ MOKUT OTTAKO MITÄ SIELLÄ TEHDÄÄN TAI SANOTAAN LIIÄN VAKAVASTI PILKETTÄ SILMÄKULMAAN!

• enään luottamusta

puolustusvoimia kohtaan? Suomalaiset alkavat kohta tappamaan toisiaan. Kukaan ei todellisuudessa arvosta näitä upseereita, eikä upseerit pakolla otettuja orjavarusmiehiä.
        Melkein sitä toivoo sodan sekavia oloja maahan, että pääsisi ampumaan niskalaukauksen näille luutnanteille.

• armeijan käynyt
        enään luottamusta kirjoitti:

puolustusvoimia kohtaan? Suomalaiset alkavat kohta tappamaan toisiaan. Kukaan ei todellisuudessa arvosta näitä upseereita, eikä upseerit pakolla otettuja orjavarusmiehiä.
        Melkein sitä toivoo sodan sekavia oloja maahan, että pääsisi ampumaan niskalaukauksen näille luutnanteille.

minulla on luottamusta ja arvostan monia upseereita!

tuolla intissä oli niitä pullamössöpoikia aika paljon. tilanteesta saamamme kuvaus ei ole kovin laaja edes. tuo kaikki on voinut hyvin taphtua mutta entäs mitä varusmiehet olivat leirillä tehnee?!

jokaisesta ammattiryhmästä löytyy ääripäitä! poliisi kännissä töihin... haluatko ampua hänetkin?
        opettajat vähän väliä löpeissä? lataa ja varmista?!!!

kirjoituksesi on sairasta! oikeasti!

• olet homo
        armeijan käynyt kirjoitti:

minulla on luottamusta ja arvostan monia upseereita!

tuolla intissä oli niitä pullamössöpoikia aika paljon. tilanteesta saamamme kuvaus ei ole kovin laaja edes. tuo kaikki on voinut hyvin taphtua mutta entäs mitä varusmiehet olivat leirillä tehnee?!

jokaisesta ammattiryhmästä löytyy ääripäitä! poliisi kännissä töihin... haluatko ampua hänetkin?
        opettajat vähän väliä löpeissä? lataa ja varmista?!!!

kirjoituksesi on sairasta! oikeasti!

siitä intosi johtuu. On tainneet upseerit tunkea sormensa sinun p..reikääsi, siitähän tuollaisen
        pullamössöpojan kunnioitus upseereita kohtaan kohoaa kuin k....ä.
        Olet sairas, joten polvillesi.......

• armeijan käynyt
        olet homo kirjoitti:

siitä intosi johtuu. On tainneet upseerit tunkea sormensa sinun p..reikääsi, siitähän tuollaisen
        pullamössöpojan kunnioitus upseereita kohtaan kohoaa kuin k....ä.
        Olet sairas, joten polvillesi.......

oletko oikeasti tosissasi?!

hakeudu hoitoon. en tarkoita sitä sillee fraansina! mene siis ihan konkreettisesti lääkärille ja kerro tuntemuksistasi. vaikkapa jos sulle on intissä joku tehny väärin tai pienenä työntäny jotain jonnekkin minne ei saisi. pikaista paranemista!

kysymyksiinihän et vastannut.

• heheokoi
        enään luottamusta kirjoitti:

Kuinkakohan moni oikeasti ampuu oman ryhmän johtajansa sen takia, että on hampaankolossa armeijasta...
        Itse myönnän mielelläni mahdollisesti sodan tullessa ja sopivan tilaisuuden tullen ampuvani ryhmänjohtajan, MIKÄLI se on sama mies, joka armeijassa simputti... V***U, että pilkettä silmäkulmaan kaikille, kun simputatte!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      858
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      68
      845
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      162
      832
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      104
      784
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      738
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      687
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      38
      602
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      500
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      475
    14. 39
      475
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      465
    16. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      111
      465
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      461
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      438
    20. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    Aihe