Lisää

Shawank

Painon oven takanani kiinni. Se loksahti kovaäänisesti. Seisoit edessäni selin minuun ja katselit ympärillesi. Puristit takkiasi sylissäsi ja otit muutaman askeleen portaita alas olohuoneeseen. Vilkaisin pientä pyllyäsi nopeasti, kun keinahdit hitaasti kolme askelmaa alemmas. Olin ohimennen koskettanut takapuoltasi hississä, mutta hyvin varoen ja muka vahingossa, jotta et pitäisi minua karkeana. En ollut mielestäni karkea, minua jopa ujostutti olla kanssasi samassa huoneessa, samassa asunnossa. En tiedä, mikä oli saanut sinut lähtemään mukaani. Ja miten fiksu olitkaan. Ja sopivan tuhma; olithan juuri hetki sitten rikkonut lääkäreiden eettistä sääntöä, ja lähtenyt päivän viimeisen potilaasi mukaan, ja ainakin minun toivoakseni, pahat mielessä.

Olit helvetin kaunis - lyhyt, pieni ja vaalea. Polkkamalliset hiuksesi keinahtivat söpösti joka kerta, kun käänsit katsettasi. Näytit arvioivan asuntoani, hetken kuluttua istuit kuitenkin sohvan käsinojalle ja laskit tavarasi lattialle.
"Asuntosi on melko kylmä. Liikaa mustaa, harmaata ja metallia", sinä sanoit, mutta kalsean kommenttisi jälkeen hymyilit silti valloittavasti.
"Aijaa. Pitäisitkö enemmän pinkeistä karvatyynyistä?"
Hymyilit jälleen, ja olin kuulevinani soman naurahduksen.
"En. Tämä on ihan hyvä näin. Mielummin kovaa kuin pehmeää."
Toivoin, ettet tarkoittaisi vain sisustusta, mutta en sanonut mauttomia ajatuksiani ääneen. Liu'utit peppusi käsinojalta sohvan puolelle ja heilautit jalkasi nojan yli lattialle. Istuin viereesi, en liian lähelle enkä liian kauas.
"Haluatko jotain juotavaa?"
"En, kiitos."
"Syötävää?"
"En."
"Syötkö?"
"Mitä?"
"Ikinä?"
Katsoit hämmentyneenä alas, etkä näyttänyt imarrellulta, vaikka kommenttini oli tarkoitus kehua hoikkaa vartaloasi.
"Olet todella kaunis." Sama katse alas päin jatkui, kunnes kysyit: "Mitä teet työksesi?"
"Sekalaista. Opetan tanssia, pääasiassa. Vähän kaikenlaista liikuntaa."
"Mitä tanssia?"
"Mitä milloinkin, tällä hetkellä nykytanssin perusopintoja teinitytöille."
Katsoit minua kulmat koholla ja hymyilit niin kuin ihmiset hymyilevät juuri ennen kuin alkavat nauraa. Luulit, että vitsailin. Hymyilin kuitenkin takaisin.
"Teetkö tätä usein?" kysyit.
"Mitä?"
"Menet lääkäriin olemattomien tai itseaiheutettujen vaivojen takia ja viettelet heidät mukaasi."
Olit ihana. Katsahdin kipsattua rannettani ja katsoin sinua kysyvästi: "Luuletko, että hakkasin kättäni oikeasti lyhtypylvääseen, enkä toisen miehen leukaan, niin kuin alunperin sanoin?"
"Ehkä." Taas se ihana hymy. Sinulla ei ollut huulipunaa, eikä oikein muutakaan meikkiä. Ehkä ripsesi olivat luonnostaan pitkät. Kulmakarvasi olivat vaaleat ja näytit satuolennolta. Puhuitkin kuin satuolento, englannissasi oli hento aksentti, jota en tunnistanut.
"Mistä olet kotoisin?"
"Ulkomailta."
"Epäreilua. Tiedät minusta niin paljon, mutta minä en tiedä sinusta muuta kuin nimesi ja ammattisi. Anna edes jokin vinkki, onko se Euroopassa?"
"On. Saat kolme arvausta."
"Ruotsi?"
Pudistit päätäsi.
"Norja?"
Ei sekään.
"Harmi, ajattelin, että Norjasta olisi lyhin matka tulla Englantiin. Tanska?"
Pudistit taas päätäsi ja hymyilit silmilläsi.
"Mitäs nyt?" kysyin.
"Et kai saa koskaan tietää."

Potkit sirot kengät pois jaloistasi ja ne kolahtivat puulattialla. Otit kengät pois, sen täytyi tarkoittaa, että aioit jäädä pidemmäksikin aikaa. Kenkien kolinan jälkeen hiljaisuutta kesti ehkä kymmenisen sekuntia, mutta se tuntui pitkältä. En keksinyt sanottavaa, tai keksin, mutta ajatuksiani ei voinut sanoa ääneen: olet niin vitun kaunis, haluaisin riisua sinut, lääppiä törkeästi, saada sinut huutamaan. Tuijotin kuitenkin vain eteeni. Sitten nojauduit hieman minua kohti, ja esitit kysymyksen, joka sai sykkeeni kohoamaan.
"Miksi kutsuit minut tänne?"
No siksi, että saisin nuolla pilluasi ja naida sinua niin kovaa ja kauan, että kollegasi joutuisivat hakemaan sinut pois. En vastannut aivan noilla sanoilla, mutta kuitenkin:
"En tiedä.. en ollut ajatellut asiaa ihan loppuun saakka."
Sain aikaan vienon hymyn, mutta et vastannut siihen hymyllä, vaan vakavalla katseella. Minunkin hymyni hyytyi. Katsoin sinua silmiin. Vartaloni teki sen minun puolestani, koska en olisi itse koskaan uskaltanut. Painauduin lähemmäs ja tunsin ihosi hohkaavan lämpöä. Ensimmäinen suudelma oli hauras, kosteat huulemme vain hipaisivat toisiaan kevyesti, mutta kumpikaan ei perääntynyt. Avasin suuni hieman raolleen ja suutelin sinua uudestaan ja vielä uudestaan. Sinun kielesi tuli mukaan ensin. Kävit miltei siveettömästi päälle. Hoikat sormesi kiertyivät kaulani ympärille ja haroivat villiintyneitä hiuksiani. Nousit syliini, kasvot minua kohti, toisen kätesi pujotit omien jalkojesi välistä reidelleni, ja se alkoi kulkeutua ylös päin. Annoin sinulle helliä suudelmia, joista rauhoituit hieman. Se mitä teit, sai minut kiimaan, mutta en halunnut, että tämä olisi ohi liian nopeasti. Ja sinä todella sait minut valmiiksi nopeasti. Totta puhuen olin ollut käyttövalmis siitä asti, kun istuin viereesi sohvalle.

Suutelimme kauan. Ei tätä voinut kutsua enää hätäiseksi hetken mielijohteesta alkaneeksi kähmimiseksi. Koskettelin peppuasi tiukkojen farkkujesi läpi, ja hitaasti siirsin käsiäni ylemmäs selkäsi taakse, sitten niskaan ja lopuksi hiustesi lomaan. Ne olivat ohuet ja silkkiset. Työnsin käteni mustan paitasi alle samalla hivuttaen sitä pikku hiljaa ylemmäs. Nostit kätesi ja sain vedettyä paidan pois yltäsi. Yritin välttää tuijottamista, mutta tuijotin silti. Sinulla oli alla toinen musta vaate, tiukka urheilutoppi. Pienten rintojesi välissä näkyi kiiltävänä vähän hikeä. Halusin nuolaista sen pois. Olin tujottanut kai liian kauan, koska kysyit:
"Haluatko tätä?"
Tujotin vielä vähän lisää, tällä kertaa hämmentyneeseen sävyyn. Halusin tätä niin täydellisen paljon. En saanut vastattua, vaan katsoin ulos. Korkeiden ikkunoiden edessä ei ollut verhoja, joten kuka tahansa saattoi katsella meitä. En halunnut, että joku muu katselisi sinua vähäpukeisena, olin jo mustasukkainen. Kurkotin sohvan vieressä olevaan jalkalamppuun, joka oli ainoa olohuoneessa palanut valo. Olin jättänyt sen päälle ennen lähtöäni. Valot sammuivat ja tuli äkkiä sinisen hämärää. Katuvalot eivät yltäneet seitsemänteen kerrokseen. Laitoit kämmenesi poskilleni, ja suutelit ahneesti. Yleensä en pitänyt märistä suudelmista, tai suutelemisesta ylipäätään, mutta tämä oli kiihottavaa. Välillä jätit huuleni hampaittesi väliin, purit kevyesti ja annoit sitten huuleni liukua vapaaksi, välillä taas suutelit sivummalle, melkein poskelle. Taisin välillä unohtaa suudella takaisin.

Nousin ylös sohvalta sinä yhä sylissäni. Kiedoit jalkasi ympärilleni, kannoin sinut makuuhuoneeseen ja nostin sinut sängylle seisomaan. Se oli helppoa, koska meillä oli reippaasti yli jalan verran pituuseroa. Riisuin nopeasti paitani, et kuitenkaan olisi yltänyt ottaa sitä pois. Katsoit palavasti farkkujeni etumusta ja kävit käsiksi nappeihin. Avasit niitä rivakasti, kiskoit jokaisen napin väkivalloin auki, meinasin ensimmäisen kohdalla menettää tasapainoni. Kiskoit housujani alemmas, mutta ne jäivät yhä päälleni. Halusin saada sinun vaatteesi pois ensin. Avasin housujesi vetoketjun ja näykin samalla huuliasi. Olit purrut huuliani, koska halusit minun tekevän niin sinulle. Huokaisit muutaman kerran lyhyesti. Nostin toppiasi hieman, se oli todella tiukka, joten jouduin repimään sen yltäsi. Horjahdit, mutta otin kiinni. Rintasi olivat kauniit. Vaikka olin nähnyt ne jo läheltä topin läpi, näky yllätti minut silti. Ne olivat pienet ja täydelliset. Painoin kasvoni rintojesi väliin ja suutelin ihoasi. Oikealla kädellä kosketin oikeaa rintaasi, en puristanut, silitin vain kerran sormenpäilläni. Vasemmalla kädellä kiskoin farkkujasi alemmas, mutta nekin olivat tiukat. Tönäisin sinut sängylle ja vedin farkkusi pois. Luulin ensin vetäneeni pikkuhousutkin samalla pois, mutta niitä ei ollut. Typeryyksissäni sanoin itsestäänselvyyden ääneen.
"Sinulla ei ole pikkuhousuja."
"Ei."
Karvoituksesi näytti luonnolliselta, mutta sitä oli silti vain pienellä alueella häpysi yläpuolella. Olit myös alasti helvetin kaunis. Nousin sängylle ja ryömin päällesi. Halusin tulla päällesi. Jos olisin ollut allasi, sinun armoillasi, olisin voinut epäonnistua. Ihosi tuntui nyt viileältä, joten vedin harmaan peiton päällemme. Otin kiinni käsistäsi ja vein ne pääsi yläpuolelle. Vaikka irrotin, pidit ne siellä. Suutelin kaulaasi, hengityksesi kävi raskaaksi. Ehkä olin liian painava, vaikka kannattelinkin itseäni kyynärpäitteni varassa. Siirryin vierellesi ja aloin kuljettaa vasenta kättäni pitkin vartaloasi. Et vastustellut yhtään tai antanut ymmärtää etten saisi, joten jatkoin alas asti. Olit kostea. Olisin heti halunnut naida sinua sormillani, mutta hillitsin itseni ja liu'utin sormiani vain hitaasti eteenpäin. Voihkaisit hyvin hiljaa ja suljit silmäsi. Raotit vain vähän jalkojasi, sain juuri ja juuri käteni väliin. Koskettelin sinua yhtä nopeammalla rytmillä, irvistit söpösti. Annoin pusun. Äkkiä siirsit toisen kätesi käteni päälle, ja painoit sitä itseäsi vasten, ja samalla keskisormeni sisääsi. Olit tiukka ja limainen. Liikehdit levottomasti, halusit varmasti enemmän ja kovempaa. Painoin peukaloni klitoriksellesi ja hieroin sitä samalla, kun liikuttelin sormea pillussasi. Huohotit korvaani ja voihkit välillä särkyneellä äänellä. En pystynyt enää olemaan. Olin peiton alla farkut jalassa, minulla oli kuuma ja boksereissani oli liian ahdasta. Minun oli pakko lopettaa hetkeksi ennen kuin tukehtuisin kuumuuteen ja kiimaan. Pyyhin nopeasti limaiset sormeni lakanoihin, riisuin sukat ja housut mahdollisimman nopeasti ja potkin ne peiton alta lattialle. Sitten palasin viereesi. Vedit bokserini alas, ja kun et enää yltänyt käsilläsi, työnsit niitä jaloillasi loppumatkan. Otit kovan kaluni käteesi, tuntui polttavan hyvältä, en olisi tarvinnut yhtään lisäkiihotusta. Tartuit kaluuni kahdella kädellä, silti paljasta ihoa näkyi vielä yhden käden verran. Onneksi olit hellä, kovalla käsittelyllä olisin voinut laueta heti. Nousin päällesi ja vein taas käteni jalkojesi väliin. Vein yhden sormen sisään ja yritin työntää toisenkin, mutta pillusi tuntui tiukalta. En osannut tulkita katsettasi, en tiennyt haluatko, joten en työntänyt väkisin. Kiedoit jalkasi kutsuvasti ympärilleni, sitten tartuit penikseeni ja toisella kädellä vedit minua lähemmäs. Luotin sinuun. Jouduin kumartumaan, jotta pystyin suutelemaan sinua samalla, kun vedit jalkojesi avulla minut sisääsi. En pystynyt liikkumaan hetkeen. Tunnuit niin tiukalta. Olit lämmin, tulikuuma. Katsoin kasvojasi hetken ja tämän ilmeen osasin tulkita. Heitit kätesi pääsi yläpuolelle, ne olivat rentoina.
"Tee minulle mitä vain."
En halunnut tehdä mitä vain, halusin saada sinut laukeamaan. Vetäydyin ja työnnyin sinuun taas hitaasti. Katsoit ylös päin ja suljit silmäsi välillä, sitten katsoit taas minuun. Nousin yltäsi, polvilleni ja nostin peppusi kunnolla syliini. Kätesi roikkuivat edelleen yläpuolellasi, et ottanut tukea mistään, olit liikkeeni armoilla. Nain sinua vähän nopeammin. Huokauksesi kovenivat. Vielä vähän, ja sain sinut voihkimaan. Kivusta vai nautinnosta, sitä ei kasvoiltasi nähnyt; näytit surulliselta ja kärsivältä, purit huulta. En lopettanut. Katsoin, kuinka kaluni upposi kiiltelevään pilluusi, ei kuitenkaan aivan loppuun asti. Nostin toisen käteni peppusi alta ja laitoin peukaloni klitoriksellesi, sekin oli limainen. Koskettelin sitä edestakaisella liikkeellä. Aina kun tein niin, lakkasit hengittämästä. Et voihkinut tai huohottanut, roikuit kuin kuolleena. Olin laueta. Yritin ajatella jotain muuta, en katsonut sinuun. Paljas vartalosi oli liikaa. Välillä luulin jo tulevani. Lopetkin hetkeksi ja kumarruin suutelemaan sinua. Vedit syvään henkeä. Pystyin hillitsemään itseni ja jatkoin panemista. Kosketin sinua taas, ja olit hiljaa, haukoit välillä nopeasti henkeä, mutta et hengittänyt ulos. Samassa kuulin pienen voihkaisun, joka yltyi suuremmaksi. Selkäsi jännittyi.
"Lopeta."
Lopetin heti. Tunsin hentoja supisteluja kaluni ympärillä. Kasvoillasi oli käsittämätön ilme, niin kaunis. Tulin makaamaan vierellesi. Olit hengästynyt, paljon hengästyneempi kuin minä, kuulosti kuin hengittäisit useiden päivien edestä. Suutelin sinua olkapäähän. Käänsit katseeni minuun, tällä kertaa et hymyillyt, vaan suutelit.
"Miksi lopetit?"
"Koska käskit."
"No nyt voit jatkaa."
"Mitä haluat?"

Näytit mietiskelevältä, joten päätin puolestasi. Halusin maistaa sinua. Laitoin pääni jalkojesi väliin ja painoin huuleni pilluasi vasten. Maistuit ihanalta ja samalla et miltään. Nuolin sinua nopenevin liikkein. Puristit reitesi yhteen ja yritit saada kieleni syvemmälle, mutta en antanut sitä sinulle vielä. Otin kiinni jaloistasi ja lukitsin ne paikoilleen. Yritit vielä liikuttaa lantiotasi, mutta se oli mahdotonta. Äkkiä tunsin kätesi päälaellani, tartuit hiuksiini ja tukistit - kovaa. Painoit päätäni kovemmin pilluasi vasten, lopulta työnsin kieleni syvemmälle ja annoin sinun saada mitä halusit. Vedit edelleen hiuksistani, kipu ei ollut koskaan tuntunut niin hyvältä. Vapautin jalkasi. Kiersit ne nopeasti pääni ympäri ja lukitsit ne niskani takana. En edes jaksanut taistella vastaan. Pieneksi tytöksi jaloissasi oli voimaa. Sait mitä halusit, ja se kiihotti minua. En tiedä tulitko, mutta lopulta voihkit hieman ja irrotit otteesi. Nuolit huuliltani omat mehusi. Nousit päälleni ja ohjasit kaluni sisääsi. Tunnuit jopa kuumemmalta kuin äsken. Pienet rintasi hypähtelivät vähän, kun ratsastit. En tiennyt, mihin laittaa käteni, olit niin jumalaisen näköinen. Kosketin kuumia reisiäsi. En halunnut laueta vielä, mutta en pystynyt tekemään mitään. Olit liian tiukka ja ratsastit liian nopeasti.
"Älä.. lopeta. Lopeta..."
Et totellut käskyjä yhtä hyvin kuin minä. Tiesin jo, etten pääse takaisin, tuntui liian hyvältä. Tunsin orgasmin tulevan, jatkoit liikettäsi. Nousin istumaan sinä sylissäni ja annoin sinun naida. Huuleni olivat hikisellä kaulallasi kun laukesin. Teki mieli purra tai huutaa, mutta olin hiljaa. Nyt vasta lopetit, ja tunsin kaluni sykkivän sisälläsi. Halasin sinua hetken, sitten nousit pois. Vatsallani oli spermaa, pyyhin senkin lakanoihin.

Makasimme sylikkäin ja juttelimme jotain. Sormesi hakeutuivat sormieni väliin, ja otit minua kädestä. Sydämeni hakkasi nopeammin kuin kertaakaan koko iltana. Hetken kuluttua makasit vieressäni hiljaa. Näytit väsyneeltä ja kauniilta. Hetken kuluttua hengityksesi muuttui tasaiseksi, mutta minä en saanut unta. Miten kukaan voisi saada tällaisella hetkellä unta? Vedin bokserit jalkaani ja hiiviskelin olohuoneeseen ja avasin laukkusi. Soitin puhelimestasi äänettömästi omaani ja tallensin numeron. Oli väärin kaivella tavaroitasi, mutta muuten en olisi saanut mielenrauhaa. Etsin käsiini lompakon ja selasin kortteja, kunnes löysin haluamani. Suomalainen nainen.

4

7934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Lilia*

      kaunista.

    • :)

      Hmmm, ihanaa lisää samanlaista tekstiä kootirouvan iltaan...

    • N niin kuin Nainen

      ihana

    • nainen#

      Aivan loistava teksti! Kaunis ja kiihoittava kirjoitustapa! Mutta, limainen? onhan se näin, mutta särisee korvassa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe