Johan on hitto!

Mysteriet

Laskekaas piruuttanne miten monta erilaista pesuainemerkkiä löydätte - toinen toistaan parempia litkuja ja jauheita...
Sitä luulis helposti että kaikille maailmastalöytyville tahroille on omansa...

Vaan annas olla, kun käyt paskasen hellan kimppuun, nouseeko taivaalle sininen käry ja kiiltääkö hella yhtään sen enempää kuin ennenkään - ei nouse (muuta kuin kirjoittajan korvienvälistä), eikä kiillä!

Ei kuulu keittiöstä amerikkailaista kiljuntaa; It's amazing!

Ja kun kaikki on kokeiltu - siirrytään vanhoihin, hyviin keinoihin;
Lusikat, veitset, haarukat, hiusharjat, kynsiviilat, koiranruokakupit, puruluut, palasokerit... jamitäniitänyton hiuspinnit =)

Jos se toimi mutsilla, se toimii myös minulla!

50

1599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SerafiinaCarabas

Juu niksipirkassa neuvottiin, että banaanilla saa kaikki tahrat pois.. vai oliko se etikalla...? Ja hammastahnaa torsottamalla sai karstat pois - vai oliko se finnit?

Pesuaineet - ne amazing-tyyppiset - haisevat niin myrkyille, että ihan aivastuttaa; mahtaako olla niin terveellistäkään?

Marttojen neuvontanumero on 0600 14882, siellä kuulkaa viisas martta neuvoo pöllömpiään talousasioissa! Soitettu on, mutta en kerro miksi...

• gg-10

niksipirkasta parhaat naurut. Ennen oli Pahkasika, nykyään niksipirkka. Pirkka tietää :)

• Mysteriet

Olenpa miekin sinne soittanu - ja voin kertoa syynkin; kyse oli muovikipoista ja -leikkuulaudoista jotka olivat värjäytyneet marjoista, porkkanoista sunmuusta sellaisesta...
        Ruokaöljyllä lähtee - It's amazing, mutta tosi.

Hitsi... kun katsoo kerrankin niitä tvshoppeja ja ostosteeveitä ei osaa enää muulla tavalla puhuakaan loppupäivänä =)

Eikä tässä vielä kaikki *nauraa*

• sohtrop

kenties kuutamolla ;)

ne hermot, ne hermot.

tota, joko mäntysuopaa kokeilit, vai olik se maton pesuun?

• Mysteriet

Höh - minä kokeilin ihan kaikki konstit!
        Hinkasin niin että saippuavillakin kului loppuun ja lopuksi hinkasin enää sormenpäillä - kääk!

Matonpesu on muuten ihan kivaa =)

jyns jyns

• sohtrop
        Mysteriet kirjoitti:

Höh - minä kokeilin ihan kaikki konstit!
        Hinkasin niin että saippuavillakin kului loppuun ja lopuksi hinkasin enää sormenpäillä - kääk!

Matonpesu on muuten ihan kivaa =)

jyns jyns

konsti on kokeilematta, jättää hommat muille ;)

milläs nyt kudot uuden hellan, kun villakin loppu?

matonpesuko kivaa?

ookko pessy selvinpäin, epäilen?

• Mysteriet
        sohtrop kirjoitti:

konsti on kokeilematta, jättää hommat muille ;)

milläs nyt kudot uuden hellan, kun villakin loppu?

matonpesuko kivaa?

ookko pessy selvinpäin, epäilen?

Arvaa sitten seuraavaksi onko helppoa olla kontrollifriikki!!!

Ei siittä villasta olisi ollut hellankudontaan ensinkään - se vaahtokin löytyi lopulta suupielistä *nauraa*

Olen mä kerran ainakin ollut selvistäpäin - ku nyt päissäni mietin...

• sohtrop
        Mysteriet kirjoitti:

Arvaa sitten seuraavaksi onko helppoa olla kontrollifriikki!!!

Ei siittä villasta olisi ollut hellankudontaan ensinkään - se vaahtokin löytyi lopulta suupielistä *nauraa*

Olen mä kerran ainakin ollut selvistäpäin - ku nyt päissäni mietin...

ymmärrä, ei tepsiny vai?

no jos vaihtoehto on kuten niillä huonommilla puoliskoilla ;) tuppaa olemaan autojen kanssa eli kun tuhkis tulee täyteen, täytyy vaihtaa uus kärry.

oletko koittanu oikeaa psykologiaa, joka tepsii, kokeileppa, sanot vaan että hella puhtaaks tai hankit uuden, siis hellan ;)

kukas sitä ny ei kerran selvispäissä, mutta kuka on nähnyt selvän taitelijan, kukamitähäh?

• Mysteriet
        sohtrop kirjoitti:

ymmärrä, ei tepsiny vai?

no jos vaihtoehto on kuten niillä huonommilla puoliskoilla ;) tuppaa olemaan autojen kanssa eli kun tuhkis tulee täyteen, täytyy vaihtaa uus kärry.

oletko koittanu oikeaa psykologiaa, joka tepsii, kokeileppa, sanot vaan että hella puhtaaks tai hankit uuden, siis hellan ;)

kukas sitä ny ei kerran selvispäissä, mutta kuka on nähnyt selvän taitelijan, kukamitähäh?

En ole nähnyt =)

Mutta mitä?
        Vaihtaa nyt hyvä hella/hellu!!!

Vähän vaan "elämää nähnyt" ;D))

• gg-10

Ei muutes huvita ruveta laskemaa. Kolminumeroinen luku tulee, tahrat ovat viime vuosina laajentaneet repertuaarias kovasti nääs.

Sininen käry tuo mieleen Milla Magian. Kysys neuvoa siltä flikalta. Mialuummin ku uskot myyntimiehiä. :)

• Mysteriet

Sinäpä sen sanoit =)

Tai jos kyselis oraakkelilta - ootas vähän, palaan pian =)

• Mysteriet
        Mysteriet kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit =)

Tai jos kyselis oraakkelilta - ootas vähän, palaan pian =)

“Miten pestään hella?”

Maailma tulee juhlimaan kanssasi.

(!)

• lindalinda1

Sun kommentissa on kymmenen pisteen arvone -
        oikiast papukaijamerkinki.

Sää ole aikas mainio pakkaus.

• gg-10
        Mysteriet kirjoitti:

“Miten pestään hella?”

Maailma tulee juhlimaan kanssasi.

(!)

Täh. ;/ Kuka ihmeen raakkeli? Äläkä vaan sano ett joku loimu tai liekki! Tai joku mikälie. :) tööts

• Mysteriet
        gg-10 kirjoitti:

Täh. ;/ Kuka ihmeen raakkeli? Äläkä vaan sano ett joku loimu tai liekki! Tai joku mikälie. :) tööts

Raamatun henkilögalleriasivulta katso, oi epäilevä ystäväni =)

• gg-10
        Mysteriet kirjoitti:

Raamatun henkilögalleriasivulta katso, oi epäilevä ystäväni =)

Äläs ny Raamatun henkilökuntaa tähän mee sotkemaa. Tai mistä mä tiedän löytyiskö sieltä jokuu henki pyhä ja paikat hohtaa.

Nii ett miekö epäilen? :)

• gg-10
        lindalinda1 kirjoitti:

Sun kommentissa on kymmenen pisteen arvone -
        oikiast papukaijamerkinki.

Sää ole aikas mainio pakkaus.

Kiitos. Nyt ollaan naama messingillä. :))

Upee papukaijamerkki. jees.:))

• lindalinda1

ei pysy laskuissa mukana. Ja mikä helekutti siinä
      onkin, että monasti ne vanahat keinot on parempii
      ko pussillinen uusii. Etikat, hammastahnat vaimi-
      tänenytoli =)

Mullon kyllä semmottis metallisen näkönen mytty,
      joka on parempi ko hankausnesteet moneen
      paikkaan. Oikeesti se ei oo metallia, ja sillä
      voi hankata vaik porsliiniallasta tai liesitaso-
      akin. Helekatin hyvä keksintö, sain sen ulkomaan-
      tuliaisena joskus pari vuotta sitten. Nyt näkyy
      lähes vastaavia olevan jo Suomessakin, mutta
      ehei - ei ollenkaan samanvertasia kuin tuo.
      Mut arvaa vaan, paljonko siittä mytystä on jäl-
      jellä, melki hippu enää.

Niksipirkka on mun mielestä lähestulkoon vitsi,
      siinä on niin naurettavia juttuja toisinaan,
      että saa nauraa mahansa kipiäks. Mutta kieltä-
      mättä, on sieltä joskus löytyny jotain ihan
      käyttökelpostakin vinkkiä.

Ja ei kun hinkkaamaan * nauraa *

• Mysteriet

Mulla on ollut jotain semmoisia kanssa... tuli jostain verkostomarkkinointipuljusta kun tilailin WC:n pesuainetta (se muuten oli hyvää, oikeesti) - siitä mytystä jäi lopuksi kynnenkokoinen pala jäljelle, ennen kuin älysin/raatsin siitä luopua =)

Hellan palaneeseen pas... likaan ei auta kuin manailu ja jynssäys - niin se on!

Mutta nythän tuo jo kiiltää - saas vaan kattoo kuin kauan =)

• Putkivalo

Ja sitten käy niin että on tuhannen purkkia kaapissa etkä tiedä mitä käyttää ja hella tuoksuu vessanpesuaineelle ja kylppäri autonkiillotusaineelle.

Ootas kun vedän henkeä tähän väliin...

Ja jos joku onnistuukin räjäyttämään lian pois, käy heti mielessä mitä se luonnossa räjäyttää?? Montako kalaa tuli tapettua :/
      Montako neliötä sinilevää tuli kasvatettua :/

Ja tähän väliin itkua...

Ainoat järkevät siivousvälineet keittiöön on rälläkkä ja paineilma.

Täytyy vaan olla valkoinen liesi että voi kynsilakalla (ranskalaisella manikyyrilla) fiksailla kulumat.

Hyvä tuo "It's amazing!" :))))

• Mysteriet

...kun edes keksisivät semmoisen käsivoiteen joka oikeesti auttaisi!
        *puhaltelee koppuraisia sormiaan*

Totta tuokin luonnosuojelupuoli.... *itkee kanssa*

Rälläkkä on hyväksi havaittu keino siis, paitsi tehokas, myös egologinen - jess =)

• Putkivalo
        Mysteriet kirjoitti:

...kun edes keksisivät semmoisen käsivoiteen joka oikeesti auttaisi!
        *puhaltelee koppuraisia sormiaan*

Totta tuokin luonnosuojelupuoli.... *itkee kanssa*

Rälläkkä on hyväksi havaittu keino siis, paitsi tehokas, myös egologinen - jess =)

Hanki rakennekynnet. Oikein pitkät. Ei varmaan olisi korppuunkulunut iho enää :))

• Buteo.lagopus

..kulmahiomakonetta tai moottorisahaa.
      Mutta ei mua nyt kiinnosta kyllä tippaakaa sun hellas,kävin sun gallerias ja kattahdin synttärilahjas!
      Kuka sulle tommosen lahjan on ostanu,hä?!!

En oo kateellinen,en en en....

• sohtrop

munkin oli pakko, saikko mitään selvää niistä blogin example news osioista, taitaa olla "korkiampaa matematiikkaa" ;)

niin tervehdys

joutuu mys kirjuuttelemaan tosi tulisia runoja, jos meinaa pysyä lämpinä siinä "pajassa" ;)

• Mysteriet

Rälläkkää tuossa jo tarjottiinkin - olen ottanut sen jo hankintalistalleni =)

No höh - ei se kivikasa se synttärilahja oo ku ne kotisivut =)

Tosin muokkaajalla on siinä kivikasassa niin paljon hommia ettei hän ehdi niitä sivuja hoitamaan :/

Pitäiskö palkata joku?

Niin ja Sulla on mottis ja inspis kun huolehtii Sun hellastas =)

• Buteo.lagopus
        Mysteriet kirjoitti:

Rälläkkää tuossa jo tarjottiinkin - olen ottanut sen jo hankintalistalleni =)

No höh - ei se kivikasa se synttärilahja oo ku ne kotisivut =)

Tosin muokkaajalla on siinä kivikasassa niin paljon hommia ettei hän ehdi niitä sivuja hoitamaan :/

Pitäiskö palkata joku?

Niin ja Sulla on mottis ja inspis kun huolehtii Sun hellastas =)

Hoida sä ne sivut niin minä otan mieluusti sen kivikasan huomaani!
        Sehän on aivan ihana!
        Älä vaan rakkausrunoja sielä sitte väsää,ne on lällyjä.

Mun mottis ja inspis on varhaiseläkkeellä.
        Niitten psyyke ei kestäny meidän huushollia enää.
        Nyt pitää väkipakolla imuroida ja pyyhkiä phölyt,pthyih.

Likka tuola kokkaa,eli hella vietävä huoltamolle pesulaitteeseen.
        Yheksän jälkeen saa pesut puoleen hintaan.

Voisko tään koko kämpän kuljettaa sinne?

• hella pitäs siivoo

ihan kiva tää biisi Royksopp - So easy.
        Olis mullakin täällä aika paljon siivoomista, mutta oon pistäny vaan kalenteriin niin siellä ne pysyy kaikki hyvässä järjestyksessä. Tää biisi on ihan kiva.

• Buteo.lagopus
        hella pitäs siivoo kirjoitti:

ihan kiva tää biisi Royksopp - So easy.
        Olis mullakin täällä aika paljon siivoomista, mutta oon pistäny vaan kalenteriin niin siellä ne pysyy kaikki hyvässä järjestyksessä. Tää biisi on ihan kiva.

...tuon hellan putsata Royksopin tahdissa.
        Joo,kiva kipale.

Nyt taas imuroitsemaan....

• Buteo.lagopus
        sohtrop kirjoitti:

munkin oli pakko, saikko mitään selvää niistä blogin example news osioista, taitaa olla "korkiampaa matematiikkaa" ;)

niin tervehdys

joutuu mys kirjuuttelemaan tosi tulisia runoja, jos meinaa pysyä lämpinä siinä "pajassa" ;)

Minä en ymmärrä blogeista mitään,enkä kotisivuista.
        (Mulla oliskin tylsät kotisivut.)

Mutta tuo Myssin kivitönö...Voi että!
        Mä kans runoilisin ja taiteilisin sielä.
        Ja istuisin vaan kynttilän valossa syviä tuumiskellen.

• sohtrop
        Buteo.lagopus kirjoitti:

Minä en ymmärrä blogeista mitään,enkä kotisivuista.
        (Mulla oliskin tylsät kotisivut.)

Mutta tuo Myssin kivitönö...Voi että!
        Mä kans runoilisin ja taiteilisin sielä.
        Ja istuisin vaan kynttilän valossa syviä tuumiskellen.

ettei taide synny kuin oikeassa athmosfäärissä, no taidat olla oikeassa jos kiveen, leinoon, sibeliukseen ja saarikoskeeen uskominen ja miksemme uskoisi...

haluatko kuulla jutun jonka kuulin ainolassa, no ei se mitään laitan sen silti ;)

(Paasikivi rojahtaa oven läpi. Hänen sadattelevan olemuksensa yli marssivat innokkaasti Zacharias Topelius, Elias Lönnrot, A.E. Nordenskiöld, Eino Leino, Jean Sibelius ja vielä Oskar Merikantokin.)
        Topelius: Tässä me nyt sitten olemme. Tässä te nyt sitten olette! Tähän alennustilaan teidät on ajettu.
        Kivi: Katso miten ihanaa!
        Wecksell: Tämän täytyy olla hallusinaatiota.
        Kivi: Ei ei, hehän tuoksuvat ihanalta viinalta!
        Gallén-Kallela: HIHHUU!
        Nordenskiöld: HIIOHOI!
        Lönnrot: Minua huimaa. Mutta se tuntuu vaan hyvältä!
        (Paasikivi on juuri pääsemässä ylös, mutta hänen ylitsensä käveleekin vielä Mika Waltari.)
        Waltari: Mitäs täällä sattuu? Kas! Kas! Neiti Skröfö kuulee kummia. Kansakuntamme kermaa! Mikä pompöösi ateljee.
        Gallén-Kallela: Tämä on ateljee! Ottakaa potastani paletti. Meloni meloni meloni jugurttia, ikkunaverhot lohtua haimaan haavoittuvaan sisar merimetso.
        Paasikivi: Mikä helvetin kynnysmatto minäkin olen?
        Waltari: Mutta ei tämä ole helvetti. Tämä on paikka jonne minä aina tulen kun olen saanut vimmaisen luomistyöni päätökseen. Sitä seuraa valitettavasti aina neljän viikon dipsomaaninen ryyppyputki, ja sitten minä olen ihan deliriumissa, masentunut ja hermorauniona, mutta täältä saan ne kymmenen sinistä diapamia kielen alle ja on taas eri hyvä olla. Kuin pilven päällä lepäisi.
        Paasikivi: Etkö sinä ole se vitun harrastelijakirjailija.
        (Waltari istahtaa sadattelevan Paasikiven päälle.)
        Waltari: Kuule isä! Kuule sinä jonka irti revittyä peräsuolta olen suuresti lurpsuttanut, ja jonka kanssa olen pitkään ja antaumuksella iloinnut, niin että voin totisesti kutsua sinua niin isäkseni kuin veljeksenikin, onko nyt niin, että te hyväkkäät aiotte järjestää paon tästä ihanasta ja satumaisesta paikasta?
        Topelius: Noh...
        Sibelius: Totta helvetissä me aiomme! Sapperment!
        Waltari: Sitten minä liityn ehdottomasti ja välttämättä seuraan. Tahdon taas kernaasti olla vilkas ja vallaton charmööri!
        Leino: Mitä sinä kirjoitit ennen livet i sus och dus?
        Sibelius: Du är så jävla dum och ful och inkompetent!
        Waltari: Sinuhe Egyptiläinen tuli juuri valmiiksi.
        Leino: Oo, se on hyvä teos, oikea magnum opus.
        Waltari: Ha! Kiitoksia, senkin vanha kunnon tuhnuttava läski! Mutta ei nyt liikaa minusta. Täällähän on ehditty tehdä olot kodikkaiksi, se on hyvä. Mitäs nuo piirustukset ja merkinnät tuolla seinällä ovat? Muistuttavat erehdyttävästi muinaisegyptiläisten hieroglyfejä Gizan pyramidin hautakammioissa. Enhän minä tietenkään ole siellä hinku-egyptilässä koskaan käynyt - enkä käy!- mutta olen tutustunut niihin oivallisten kuvakirjojen avulla.
        Gallén-Kallela: Minun piirros... minun pipp...! Kato. (...) Minun piirros.
        Waltari: Ahaa. Ihan rauhassa. Pitäisiköhän hänellekin antaa pari diapamia, jos se auttaisi?
        Kivi: Jo vallan riittää, viinaa tänne.
        Waltari: Kai se on uskottava kun kansalliskirjailija sanoo. Mutta kenellä täällä on viinaksia?
        Oskar Merikanto: Hep!
        Wecksell: (itsekseen) Det ter sig så udda och fjärran...
        (Omissa maailmoissaan seilaava Pentti Saarikoski porhaltaa yllättäen sisään ja pistää kätensä Oskar Merikannon taskuun.)
        Waltari: Hei varokaa, tämä on se kaveri suljetulta osastolta!
        Lönnrot: Kas sinäkin täällä, poikaseni!
        Saarikoski: Älä vaahtoa, läski! (juo Oskar Merikannon Virun Valgeeta)
        Merikanto: Herra on hyvä vaan!
        Sibelius: Etkö ole jo liian höveli?
        Leino: Reteesti vaan, kun on jätkä niin jätkäksi jääkin!
        Sibelius: Se on kyllä totta, muista se sinäkin kun ensi kerran sammut vessaan ja tunnet loukattua ylpeyttä.
        Topelius: Kuinka Pentti Saarikoski tänne joutui?
        Waltari: Kuka?
        Nordenskiöld: Myrsky ja mylväys!
        Waltari: Ai mitä?
        Nordenskiöld: Minäkin halusin sanoa jotain välillä.
        Lönnrot: Rauhassa vaan. Risoimmat pyörät narisevat eniten, tyhjimmät tynnyrit kolisevat koviten. Ei koiraa karvoihin katsominen. Ei kirjaa kansihin katsominen. Parempi lukea huono kirja hyvin kuin hyvä kirja huonosti. Muistakaa pirua raamatulla. Moni kakku päältä kaunis, mutta jokaisella pilvellä on hopeareunus. Ei paska punnitsemalla parane...
        Sibelius: Siinä olikin jo kansanviisautta vaikka kahdelle kansakunnalle!
        Saarikoski: Pullo kiertämään veikot. (ryyps) Eikö herra Waltari muista kun me tapasimme naturalistien herätysjuhlissa?
        Waltari: Ai siellä. Muistikuvani ovat vähän hajanaiset, mutta kyllähän minä sinut muistan. (ryyps)
        Sibelius: (ryyps)
        Merikanto: (ryyps)
        Leino: (ryyps)
        Kivi: (ryyps)
        Topelius: (ryyps)
        Nordenskiöld: (ryyps)
        Saarikoski: Oli tuossa aika putki päällä. (ryyps)
        Lönnrot: Sattuuhan sitä. (ryyps)
        Merikanto: (ryyps)
        Kivi: (ryyps, ryyps, ryyps)
        Leino: Ahnas mokoma! (ryyps)
        Sibelius: (ryyps)
        Waltari: (ryyps)
        Nordenskiöld: Pullo on jo tyhjä!
        Sibelius: Uutta kehiin, ah Oskar!
        Paasikivi: Päästäkää minut jo saatana ylös ja antakaa ryyppy tai hajotan hallituksen sekä eduskunnan!
        Saarikoski: Ohhoh. Paasikiveä lienee syytä kuunnella tai saamme valita uuden valtiojohtajan joukostamme huutoäänestyksellä. (...) Toisaalta... tabula rasa, sanoi kreikkalainen!
        Leino: Ei muuten sanonut.
        Saarikoski: Se oli tahallinen epätotuus.
        Leino: Ah, no sitten!
        Waltari: Ah, no sitten. (nousee ylös Paasikiven päältä)
        Saarikoski: Älä helvetissä! (tönäisee Waltarin uudelleen istumaan Paasikiven päälle)
        Waltari: Oh!
        Paasikivi: Ämfff!
        Saarikoski: Nyt huutoäänestetään suurmiesten joukosta uusi valtionjohtaja!
        Sibelius: Mitäköhän tästäkin tulee?
        Leino: Kautta Vainolan.
        Merikanto: Otetaan vaalihömpsyt! (kaivaa toisesta taskustaan pullon rommia)

• ei ainaskaa saa puhtaaks muuta ku pommilla.Hitto,että siihenkin alkaa vaan tulemaan karstaa,vaikka siivoaa usein..

Yleispesuainetta mulle kaupattiin.Se maksoi 16 euroa pullo.Ainetta kehuttiin maasta taivaaseen,joten pakkohan sitä oli kokeilla.Voi itku..Se oli huonompaa, ku mikään aine kaupassa! :/
      Sanoinkin myyjälle,että siellä ne paskat vieläki seisoo,eikä oo lähteny minnekkää..:/

• Putkivalo

äiskä käyttää.. kokista! Vessanharjalla työnnät vedet viemäriin ja sitten puolitoista litraa ruskeata limpparia sinne vähäksi aikaa likoomaan.

Mihinköhän se perustuu.. että wc-haltija on lahjottu?

• Mysteriet

Eräästä verkostomarkkinointihässäkästä ostettu - se oli ihan unelma-ainetta, pahus kun en muista sen nimee, olisin kertonut vaikka ei saisikaan mainostaa =)

Nykyisin joudun tulemaan toimeen samoin eväin kuin Sinäkin - helevetillisellä hinkkaamisella, hammastahnalla, ruokasoodalla ja melkein millä vain... :/

On tää niin tätä!

• Putkivalo kirjoitti:

äiskä käyttää.. kokista! Vessanharjalla työnnät vedet viemäriin ja sitten puolitoista litraa ruskeata limpparia sinne vähäksi aikaa likoomaan.

Mihinköhän se perustuu.. että wc-haltija on lahjottu?

Pitäskähän tota kokeilla??? Ei kai ole pelkoo,että lähtee koko pohja,ku toi kokis on kuulemma aikamoista myrkkyä..:DD

• Mysteriet kirjoitti:

Eräästä verkostomarkkinointihässäkästä ostettu - se oli ihan unelma-ainetta, pahus kun en muista sen nimee, olisin kertonut vaikka ei saisikaan mainostaa =)

Nykyisin joudun tulemaan toimeen samoin eväin kuin Sinäkin - helevetillisellä hinkkaamisella, hammastahnalla, ruokasoodalla ja melkein millä vain... :/

On tää niin tätä!

vaan ollu jotain kymppi????tuote?En muista koknaasn sen nimeä,mut kymppijoksikin sitä kutsuttiin..:)
        En huomannu siitä mitään erikoista..Ehkä sitä sit oli vaan kehuttu mulle liikaa,joten odotukset oli liian suuret..

Tohon sun listaan voisi lisätä veitsen,jos oikeen pahaksi pääsee..;)

• Buteo.lagopus

Jos en olisi ekoihminen niin ostaisin kertakäyttöpönttöjä.
        Tuola oli vinkki että kokista pyttyyn,oon kuullut sen ennenkin mutta onkelma on siinä jotta joutuis ostamaan sata litraa.
        Kun ne reunakki on kalkki- ym. saostumis niin limpparia pitäisi olla piripintaan vaikuttaakseen.

Käyköhän Lidlin kokis?

• Mysteriet
        mii-su kirjoitti:

vaan ollu jotain kymppi????tuote?En muista koknaasn sen nimeä,mut kymppijoksikin sitä kutsuttiin..:)
        En huomannu siitä mitään erikoista..Ehkä sitä sit oli vaan kehuttu mulle liikaa,joten odotukset oli liian suuret..

Tohon sun listaan voisi lisätä veitsen,jos oikeen pahaksi pääsee..;)

Tiedätkö semmoisen kuin AmWay (tai jotain sentapaista...)? Sen tuotteet, ihan kaikki, ovat taivaasta - oikeesti !
        Harmittaa oikeastaan etten itse joskus lähtenyt mukaan siihen - nyt olis joka lähtöön ainetta =)

Enkä hitsivie tunne edes ketään joka siinä olisi nyt... :/

Ei auta - jyns jyns vaan

• Mysteriet kirjoitti:

Tiedätkö semmoisen kuin AmWay (tai jotain sentapaista...)? Sen tuotteet, ihan kaikki, ovat taivaasta - oikeesti !
        Harmittaa oikeastaan etten itse joskus lähtenyt mukaan siihen - nyt olis joka lähtöön ainetta =)

Enkä hitsivie tunne edes ketään joka siinä olisi nyt... :/

Ei auta - jyns jyns vaan

koskaan kuullu tuollasta,mut kyllä kiinnostais,jos tuotteet on ihan taivaasta asti..;)

• Räjäyttää lian pois...=))))

Mutta kun kurkkii kaappiin... löytyy aivan muuta kuin Andejä... Annas kun teen niistä landrinkin, niin varmaan poistuu hella ja tahra hymyilee leveenä paikallaan...=))))

• Mysteriet

Hermot ovat ainoot kun se litku räjäyttää =)

Mulla kävi sama mielessä kun sitä hellaa jynssäsin - tahrat jäävät muun hellan hajotessa atomeiksi :/

KÄÄK

• ...ngg

että tavoistani täysin poiketen jäin katsomaan
      kotimaista "Marttasarjaa", jossa siivoojatäti
      kertoi vanhanajan niksin - todellakin, en ollut
      koskaan kuullutkaan - pinaattimössöä tahrojen
      päälle muhimaan.

En ole koskaan kokeillut ja jätän tämänkin vih-
      jeen muiden käytännössä kokeiltavaksi.

Ehkä muutaman tunnin päästä lika lähtee, ehkä
      ei. Mutta, että tuntuisi todella puhtaalta, voi
      ehkä onnistuneen tahranpoiston jälkeen ruiskaut-
      taa sitä ihmeainetta, josta Miitta Sorvalikin
      huudahti, että: "Täällähän tuoksuu puhtaalta...!"

• Mysteriet

Ensinnäkin Sinun esiintulevat harrastuksesi ja toiseksikin tuo "kikka"...

No, lupaan kokeilla - mutta johonkin huomaamattomaan kohtaan =)

• Rattus sp.

Tästä on puhuttu aikaisemminkin. Otahan rennommin. Liika järjestelmällisyys on pahasta :).

Vanhaa kun ei saa uudeksi ja mieluummin käytän aineita, joista ei ole vaaraa omalle terveydelle. Mieluummin muutamia vähän tehottomampia pesuaineita kuin oman elinympäristön kemikalisoiminen.

Sitä paitsi nykyisin ei ole aikaa liian touhuamiselle kotona, kun aika menee.. köhöm.. tiedät sen.. mutta palkka juoksee :)))..

Muuten kesti kuusi viikkoa uuden työn aloittamisen jälkeen löytää kynsiviila ja nyt se perh.. on taas kateissa. Koskakohan ehdin siivota perusteellisesti *huokaa*??

• Mysteriet

Huomaa että olin lomalla silloin ja nyt taas töissä *nauraa*

olen puhunut ;D

• siinä on...

siinä on tuleva finlandia-kirjailija, en muuta sano

• Mysteriet

Pitääkö heidänkin jynssätä helloja ja WC-pyttyjä???

Tattista vain ;D

• mutsin mutsi

Jos sähkölieden levyt pyyhitään joka päivä merkelivaatteella ja pidetään muutenkin hyvin puhtaana, saadaan sähkön kulutuksessa syntymään kolmanneksen säästö.

Vanhat sanomalehdet on oivallinen lieden ja pesupöydän kuivausväline.

Kivi-, kaakeli-, marmori- ja emaljiammeet ja altaat puhdistetaan paloöljyllä, tärpätillä, ruskealla saippualla ja soodavedellä.
      Tärpätin ja paloöljyn haju haihtuu kun kuuhtelee haalealla vedellä. Erillisiä tahroja hangataan etikalla.
      Amme(emali)saadaan puhtaaksi suolaan kastetulla kostealla rievulla.
      Jos pesualtaasta häviää tulppa,apuna voi käyttää raakaa perunaa.
      Työniloa!

• "vain ammattikäyttöön...

Krhöm...Siis lasketaan taviksille tarkoitetut...karkea veikkaus paikallisen ässäkauppamme hyllyiltä lienee parinkympin erimerkin tienoilla.

Mielenkiintoisemmaksi tilanne käy kun aletaan laskea myös ammattikäyttöön tarkoitetut saippuat ja tökötit!

Näinköhän jokin "pelastakaa maapallo" tai "ekoteko ry" tai mitä niitä viherpipertäjien liikkeitä nyt onkaan, osaisivat kertoa tarkemmin miten monilla aineilla tuhoammekaan Tellustamme?

Saippuakauppias on ammattiryhmä, joka ei katoa vaikka millä pesis niitä pois markkinoilta! Liukkaita palindromeja ovat he.

• valittelen

minäkin.
      Vaatteille on ihmeaineet, mutta ei muille pinnoille.
      Vanha kunnon Vim ja teräsharja ovat parhaat puhdistusvehkeet hellalle.

Vimillä saa puhtaaksi muutkin pinnat...ainakin vielä...saa nähdä milloin siitäkin tehdään "hellävaraista".

Vimin lisäksi mikä vaan pyykkipulveri puhdistaa emali- (esim. liesi), teräs- ja posliinipinnat (pesuallas ja pönttö). Vaatii kuitenkin huolellisen huuhtelun.

• onko niitä muitakin kuin omoa ja fairia ja mäntysuopaa?
      no tietenkin katepillari on se wiimeinen waihtoehto :=))

mul on astianpesukon ja jotain jauhoa sinne laitan ennen kuin paan luukun kii ja kaikki on puhdasta kun saan awata sen luukun :=)

pyykinpesukone on muuten hywä mut se hukkaa aina multa yhden sukan? prkl
      olen sen kerran tutkinut läpikotaisin ja todennut et se kadonnut sukka on joku wero?
      mut ei sitä konetta ostaessani siitä mitään mainittu?
      ja nyte mul on parittomia sukkia pilwin pimein :=)

mut pahin keksintö on joko sähköhammasharja tai höyrysilitysrauta prkl
      toista olen käyttänyt wain kerran tjn
      sitä harjaa!
      jumankekka et se woi kutittaa :=)
      kuka sellaisen on woinut keksiä ja wäittää et se olemas hywä keksintö?

ja sitten tuohon höyryrautaan :=)
      esim käyttöohjeessa ei sanota että puhelimet pitää sulkea kun sitä käyttää :=/
      ja jenkeissä olisin warmaan saanut mijoonia korwauksia kun on puutteelliset käyttöohjeet :=)

ajattele kohalles jos käytät ko wälinettä ja puhelin soi?????
      kumpaan yrität wastata siihe pirun kuumaan rautaan waiko alat etsiä puhelintasi :=)

ja sitten aiheesta poiketaan :=)
      entäs nää korwan puhdistus topsit wai mitä ne on :=)
      ei sais olla puhelinta eikä hyttysiä lähimaillakaan :=)

prkl tätä nyky tekniikkaa tjn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe