Ei se ollut Aurinko
eikä valkea
hohtavan
koskematon lumi
joka synnytti tämän
tunteen luoduksi minuun
ei se ollut rahan
tuoma turvallisuus
ei se ollut saatu
kunnianosoitus.
Tämän tunteen
sait Sinä nainen
aikaan
sillä sulatit aamuhuurteisen
jäähileet kasvoni ikkunoilta
jotta näkisin Sinut paremmin
sielujeni silmin että
mieleni tuntein
löytämään Maailmasi.
Meidän maailmamme.
Meidän maailmamme
10
432
Vastaukset
Ei aurinko, ei lumikaan
ei rikkaus, ei edes turvallisuus
eikä kunnianosoituskaan, vaan…
Hän, Hän rakkautesi kohde
se oli Hän, joka sulatti sinut
ja sai löytämään yhteisen maailmanne!
Wauh, juuri niin, runosi oli hieno, jos en sanoisi loistava!
ps. minulla vain kummallinen tapa poimia asioita runosta ja toistaa niitä tässä. :)Sinä poimit niitä oikeita länäolevia
asioita ihmisen elämästä ja tunnistat
niiden merkityksen arjessa.
Nöyrä Kiitos Sinulle.
- *MURUKULTA*
Minä lähden täältä tätä sivua purkamaan
ja se onkin helppoa! -
Sillä kun teksti on näin kaunista
selkeää ja hellää, on siihen helppo vastata
Se helppous tulee tunteesta -
tunteesta jonka runosi lukeminen aiheuttaa
se menee siis sisälle iloisesti huhuillen
ja sille on helppo sanoa,
tervetuloa käy peremmälle! :)
Kiitos tästä ja tarviiko sanoa...tarvii, Upea! :)Sinä myös kuulut Häneen osaltasi,jota
tunnetta jaatte ympärillenne ja niin
mielelläni käyn peremmälle
elämää haastamaan kunkin omista
lähtökohdistaan
- kuin minukin.
Kiitos Sinulle kauniista
sanoistasi.
Lyhyesti mies! Osui jotta napsahti.:) Kiitos
TarkkisHyvä että myös Sinulle napsahti,sillä
tämäkin tuli niin nopeasti minulle
tunnelma palana tänne.
Hyviä hetkiä alkavaan
uuteen päivään Sinun
askeleisiisi.
- Mysteriet
Se oli kaunis runosi
jonka näin! - Yölintu**
voi Dolan, siitä on niin kauan,,
ethän ole unohtanut?
nooh, eikait sentään,,
maailman ihmeitä kesässä
ja kun muuttolinnut tekee muuttoaan
niin yölintu palaa tutuille mannuille
ja on niinkuin *pöljä tundralla* :))*naur*
mutta runoosi, eipä ole taitosi ruostunut,
vaan parantunut, ja perustelisin sen näin,
tunne niin riipaisevan aito ja runosi lyhyt ja ytimekäs,syvällinen,,aidon tunteen tuomaa arvostusta,puhdas kuin lumi,, parasta mm,,"sillä sulatit aamuhuurteisen
jäähileet kasvoni ikkunoilta
jotta näkisin Sinut paremmin"
*waude*
kaunis kiitos
iSon halin ja hymyn kera*Rakas Hyvä Ystävä...tähän en voi
enempää laittaa,mutta jos
kuitenkin vähän yrittäisin.
Sinun pirteä läsnäolosi
tai alakulo antaa siipien
sipaisuja ihoni ja kehon
-tunnepoimuihin.
Kiitos Yölintu...toisaalla
ehkä enemmän,jos suonet ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
