Kirppikset

varkaudessa

Minkä hintaisia ovat vuokrapöydät kirppiksillä?? Mikä kirppis olis hyvä varkaudessa jonne voisi viedä lastenvaatteita?

4

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta.

Siisti ja paljon käy ihmisiä.Juuri lastenvaatetta on paljon ja luulen että siellä menee sitä.Pöytä .olikohan 22e/viikko.Kristillisten uusi Oranssi kirppis on halvempi,mutta luulen on vaan vaalienajan ja on aika "tunkkanen" synkkä paikka.Siellä on aika huonoa tavaraa,joten ei kannata viedä.No seppälän alakertaan en veis enkä mene käymään.Ekotorillakin on muutama pöytä,luulen kuitenkin että kimppakirpparilla saat parhaiten esille ja myytyä.(invaliidien kirppis on hyvä,mut eioo myyntipöytiä.Samoin helluntain fridalla).Onnea toivoo kirppis fani.

• varkaudessa

Ok. Kiitos ;) Käympä sitten kimppakirppiksella varaamas pöydän..

• pöytä31
        varkaudessa kirjoitti:

Ok. Kiitos ;) Käympä sitten kimppakirppiksella varaamas pöydän..

Saattavat muuten sanoa, että on monen kuukauden jonot, mutta tiedän useita henkilöitä, jotka ovat saaneet jo seuraavalle viikolle (jopa seuraavalle päivälle!) pöydän, kun ovat sanoneet, etteivät voi odottaa montaa kuukautta. Jopa pöydän paikan ovat voineet itse määritellä!

• pöytä31 kirjoitti:

Saattavat muuten sanoa, että on monen kuukauden jonot, mutta tiedän useita henkilöitä, jotka ovat saaneet jo seuraavalle viikolle (jopa seuraavalle päivälle!) pöydän, kun ovat sanoneet, etteivät voi odottaa montaa kuukautta. Jopa pöydän paikan ovat voineet itse määritellä!

kyllähän kimppakirppiksellä siistiä on kun on kymmenen työntekiää ja kaikki palkat maksetaan meidän veronmaksajien varoista järjen kanssa ei mitään tekemistä veroeurot parempaan käyttöön

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      63
      4878
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      28
      3686
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3330
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      78
      2285
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1889
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1551
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1502
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      313
      1401
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1393
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1290
    Aihe