Minkä hintaisia ovat vuokrapöydät kirppiksillä?? Mikä kirppis olis hyvä varkaudessa jonne voisi viedä lastenvaatteita?
Kirppikset
4
841
Vastaukset
- minusta.
Siisti ja paljon käy ihmisiä.Juuri lastenvaatetta on paljon ja luulen että siellä menee sitä.Pöytä .olikohan 22e/viikko.Kristillisten uusi Oranssi kirppis on halvempi,mutta luulen on vaan vaalienajan ja on aika "tunkkanen" synkkä paikka.Siellä on aika huonoa tavaraa,joten ei kannata viedä.No seppälän alakertaan en veis enkä mene käymään.Ekotorillakin on muutama pöytä,luulen kuitenkin että kimppakirpparilla saat parhaiten esille ja myytyä.(invaliidien kirppis on hyvä,mut eioo myyntipöytiä.Samoin helluntain fridalla).Onnea toivoo kirppis fani.
- varkaudessa
Ok. Kiitos ;) Käympä sitten kimppakirppiksella varaamas pöydän..
- pöytä31
varkaudessa kirjoitti:
Ok. Kiitos ;) Käympä sitten kimppakirppiksella varaamas pöydän..
Saattavat muuten sanoa, että on monen kuukauden jonot, mutta tiedän useita henkilöitä, jotka ovat saaneet jo seuraavalle viikolle (jopa seuraavalle päivälle!) pöydän, kun ovat sanoneet, etteivät voi odottaa montaa kuukautta. Jopa pöydän paikan ovat voineet itse määritellä!
pöytä31 kirjoitti:
Saattavat muuten sanoa, että on monen kuukauden jonot, mutta tiedän useita henkilöitä, jotka ovat saaneet jo seuraavalle viikolle (jopa seuraavalle päivälle!) pöydän, kun ovat sanoneet, etteivät voi odottaa montaa kuukautta. Jopa pöydän paikan ovat voineet itse määritellä!
kyllähän kimppakirppiksellä siistiä on kun on kymmenen työntekiää ja kaikki palkat maksetaan meidän veronmaksajien varoista järjen kanssa ei mitään tekemistä veroeurot parempaan käyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n312384Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002262Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181289Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481149Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o301119Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o23811- 51800
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To10761- 53705
- 56704