Kysymyksiä suoristusraudasta..

--.-

Voiko suoristusrautaa käyttää kaiken pituisiin hiuksiin, vai pitääkö olla pitkät hiukset käyttääkseen sitä? Onko merkeissä eroja vai ovatko kaikki suoristusraudat yhtä tehokkaita? Kuinka kauan sen teho yleensä kestää? kiitos vastauksist

2

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän...

suoristus rautaa melko usein joten ehkä tiedänkin niistä jotain.

Sama asia kuin miltei kaikissa muissakin elektroniikkatavaroissa myös suoristusraudoissa yleensä hieman kalliimpi suoristusrauta on hyvä. Suoristusrautaa voi käyttää kaiken pituisiin hiuksiin, mutta hyvin lyhyille hiuksille on erikseen olemassa pienempi suoristusrauta. Tehon kesto riippuu suoristusraudan laadusta. Itse olen nyt pärjännyt vuoden samalla suoristusraudalla eikä ole miksikään mennyt. Todella hyvässä kunnossa vielä. Merkeissäkin on tietty eroja, joten kannattaa kysyä myyjältä, mikä suoristusrauta on hyvä. Tietenkään mitään 100-200e suoristusrautoja ei kannata ostaa, kun halvemmillakin pärjää hyvin, paitsi jos haluaa varmasti laadukkaan suoristusraudan. Hyvät suoristusraudat ovat näin lonkalta heitettynä varmaan semmoisen päälle 30e ja siitä ylöspäin.

• -M-

tuohon vielä senverran että kannattaa ostaa esim kampaamosta jokin suoristusseerumi/lämpösuoja sillä hiustensuoristaminen vaikkapa joka suihkukerran jälkeen rasittaa hiuksia paljon (kuumat raudat). Osiksen suoristustatina maksaa about 13e ja kestää pitkään, pitää myös suoristavan vaikutuksen pidempään.

On paha sanoa kauanko sinun hiuksesi pysyvät suorana koska se riippuu raudasta, säästä ja hiustesi laadusta. Itsellä pysyy suorana kunnes käyn suihkussa tai pihalla on esim kosteaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe