Uskokaa nyt

hölmöt

Älkää pelatko jos luulette nettipokerin olevan huijausta`!(en enää pelaa ku meni riverillä ohi)voi vittu.Minä en valita vaikka välillä turpaan tuleekin,,omia virheitä pitää korjata!!!!!

6

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellä on hätä?

      ...että mitä ehdotat? Sullahan loppuu tulonlähteet tuommoisia neuvoja antamalla. Että depoanko vaiko enkö?

    • nettipokeria!

      Sinä olet sellainen!

      • hahahhaha

        Nää piristää kummasti päivää nämä viestit tyyliin "vain idiootit pelaavat nettipokeria!", "nettipokeri on huijausta", "jakoja järjestellään", "nettipokerissa on talon botteja"... Ja noitahan piisaa. Pakko avautua hieman että tuollaiset fisut saadaan takaisin nörtittämään!

        No alotetaan siitä että jos itsellä valintana olisi livepokeri tai nettipokeri, valitisisin miettimättä liven! En siitä syystä että "nettipokeri on kusetusta" vaan ihan siitä syystä että tykkään pelata livepelejä enemmän.

        Suuret firmat (FTP, PokerStars, PAF.. oikeastaan kaikki), suuret rahat, takuuvarmaa voittoa firmoille ja PALJON. Minkä ihmeen takia ne riskeeraisivat tämän kaiken sen takia että "järjestelee jakoja" tai "laittaa oman botin pöytään viemään kaikki rahat" ?? ..Vähän nyt järkeä tuohon teidän ajatteluun.

        "Taas vedettiin v***u riverillä ohi!". Eikö tosiaan livepeleissä ole koskaan vedetty riverillä ohi?! Täytyy sanoa että teillä on "hyvä tuuri" jos näin on. Jos tämän kysymyksen joltain nettipokerifobiaa kärsivältä kysytään niin vastaus olis jotain tyyliin "on, mutta netissä vedetään joku 5x useemmin ohi" ..TOTTA, mutta eikös netissä jakojen määrä /tunti ole AINAKIN 5x suurempi määrä?! Eli eikö yhtälailla nuo ohivedot kuin muutkin vedot onnistu ja epäonnistu tuon 5x useammin?!

        Miettikääpä tätä.. Menihän tässä vartti elämästä hukkaan tätä kirjottaessa..


      • vuodatusta
        hahahhaha kirjoitti:

        Nää piristää kummasti päivää nämä viestit tyyliin "vain idiootit pelaavat nettipokeria!", "nettipokeri on huijausta", "jakoja järjestellään", "nettipokerissa on talon botteja"... Ja noitahan piisaa. Pakko avautua hieman että tuollaiset fisut saadaan takaisin nörtittämään!

        No alotetaan siitä että jos itsellä valintana olisi livepokeri tai nettipokeri, valitisisin miettimättä liven! En siitä syystä että "nettipokeri on kusetusta" vaan ihan siitä syystä että tykkään pelata livepelejä enemmän.

        Suuret firmat (FTP, PokerStars, PAF.. oikeastaan kaikki), suuret rahat, takuuvarmaa voittoa firmoille ja PALJON. Minkä ihmeen takia ne riskeeraisivat tämän kaiken sen takia että "järjestelee jakoja" tai "laittaa oman botin pöytään viemään kaikki rahat" ?? ..Vähän nyt järkeä tuohon teidän ajatteluun.

        "Taas vedettiin v***u riverillä ohi!". Eikö tosiaan livepeleissä ole koskaan vedetty riverillä ohi?! Täytyy sanoa että teillä on "hyvä tuuri" jos näin on. Jos tämän kysymyksen joltain nettipokerifobiaa kärsivältä kysytään niin vastaus olis jotain tyyliin "on, mutta netissä vedetään joku 5x useemmin ohi" ..TOTTA, mutta eikös netissä jakojen määrä /tunti ole AINAKIN 5x suurempi määrä?! Eli eikö yhtälailla nuo ohivedot kuin muutkin vedot onnistu ja epäonnistu tuon 5x useammin?!

        Miettikääpä tätä.. Menihän tässä vartti elämästä hukkaan tätä kirjottaessa..

        paskahyysinki?


      • enemmän
        hahahhaha kirjoitti:

        Nää piristää kummasti päivää nämä viestit tyyliin "vain idiootit pelaavat nettipokeria!", "nettipokeri on huijausta", "jakoja järjestellään", "nettipokerissa on talon botteja"... Ja noitahan piisaa. Pakko avautua hieman että tuollaiset fisut saadaan takaisin nörtittämään!

        No alotetaan siitä että jos itsellä valintana olisi livepokeri tai nettipokeri, valitisisin miettimättä liven! En siitä syystä että "nettipokeri on kusetusta" vaan ihan siitä syystä että tykkään pelata livepelejä enemmän.

        Suuret firmat (FTP, PokerStars, PAF.. oikeastaan kaikki), suuret rahat, takuuvarmaa voittoa firmoille ja PALJON. Minkä ihmeen takia ne riskeeraisivat tämän kaiken sen takia että "järjestelee jakoja" tai "laittaa oman botin pöytään viemään kaikki rahat" ?? ..Vähän nyt järkeä tuohon teidän ajatteluun.

        "Taas vedettiin v***u riverillä ohi!". Eikö tosiaan livepeleissä ole koskaan vedetty riverillä ohi?! Täytyy sanoa että teillä on "hyvä tuuri" jos näin on. Jos tämän kysymyksen joltain nettipokerifobiaa kärsivältä kysytään niin vastaus olis jotain tyyliin "on, mutta netissä vedetään joku 5x useemmin ohi" ..TOTTA, mutta eikös netissä jakojen määrä /tunti ole AINAKIN 5x suurempi määrä?! Eli eikö yhtälailla nuo ohivedot kuin muutkin vedot onnistu ja epäonnistu tuon 5x useammin?!

        Miettikääpä tätä.. Menihän tässä vartti elämästä hukkaan tätä kirjottaessa..

        niitä käsiä tulee ehkä jopa 8 kertaa enemmän nettipokerissa ku livepeleissä, ja jos vielä pelaat vaikka 5 pöytää samaan aikaan on ohivetojen määrä on suuri!


    • korjaat!

      mulla flopissa suora ja toinen menee all in kärkiparilla ja takaoven värin vedolla! pakkohan mun on maksaa se saletti suoralla!

      nooh eiköhän ne ristiä tule siihen väriin!

      ja pelasinko muka huonosti! kun ei ollut edes värin vetoa flopissa toisella muutakun kahdella ristillä!

      tämä kaikki tapahtuu vain pokerihuoneella ja muilla b2b verkoilla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe