Plussa

asiaa.

Olkaa ihmiset tarkkoja, plussaa jakavien liikkeiden kanssa! Luulin saavani plussapisteitä asioidessani K- Raudassa Salossa.Katinkontit??? Otin selvää näistä pisteiden jaosta, on kuulemma myymäläkohtaista!!! Eikä ollut yksikin ostos, mikään pieni ostos!!! Tästä lähin kysyn, saako tästä ostoksesta plussaa, ellei saa, tipautan ostokseni niille jalansijolle, missä satun olemaan!!!

8

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkevä kuluttaja

Miksi sellaiseen tyhmään kelkkaan olet mennyt?
      Oletko edes koskaan laskenut ja verrannut esim. S-korttiin?
      Plussa-kortti pisteineen on täyttä humpuukia.
      Ensin tehdään niin vaikea järjestelmä, ettei ihan helpolla kukaan lähden laskemaan ja vertaamaan muihin kortteihin.

Sieltä kun niitä pisteitä tulisi, eli kalliit ostokset, kodinkoneet, huonekalut, rautatarvikkeet, niin kerroin onkin pienempi.
      Vertaa nyt vaikka sitä niin paljon haukuttua S-korttia. Sama bonus tulee liikkeestä kuin liikkeestä. Ja helppo laskea.

Plussa-kortti jää jälkeen monessa kuukausiostoksessa, juuri niissä mitä normaaliperhe ostaa. Vasta jostain suuremmista kuukausiostoksista sen voittaa esim. S-kortin.

Vielä se että K-ryhmä ei ole mikään halvin. Eli plussasi olet maksanut jo etukäteen sisälle.

Hömppää on myös ne "Vain Plussa-kortilla" tarjoukset.
      Menet toiseen liikkeeseen niin saat jopa halvemmalla saman tuotteen, ilman pitään pompulakortteja.

• on rahaa

ite otin s-kortin niin että maksoin osuusmaksusta vain 20e ja loput kerrytin bonuksilla. yllättävän äkkiä se satanen oli täynnä ja alkoi bonukset ropisemaan tilille.
        mutta se sijoitettu satanenkin on sellainen, että sillehän tulee joka vuosi korkoa ja jos haluaa jäsenyydestä luopua niin saa sen satasen rahana.
        ja jos vielä maksaisi s-pankin kortilla niin saisi ostoksista jotain maksutapaetua.
        no ite olen toistaiseksi säilyttänyt op:n kortin ja makselen sillä.

• pisteet..

S-etu on siitä hyvä, että se saa rahana. Muilta tulee lappusia kotiin. Lapuissa lukee että 1500000000 pistettä tullut tässä kuussa. Arvo 3€. Ja vanhenee ensi viikolla, muista käyttää. Ja sitten niitä lippusia pitäisi kuljetella lompakossa jos joskus sattuu käymään sittarissa tai eurossa...

• plussat

saa rahana, suoraan pankkitilille. Toisin kuin nämä s-ryhmän bonukset, jotka kertyvät s-tilille. Minä kun en aio pankkia vaihtaa mihinkään S-pankkiin. Lisäksi koko kertymää ei näe otteelta, joka tulee kotiin eikä näe myöskään netistä. Ainoa vaihtoehto on ko. kaupan neuvonta tai verkkopankkitunnuksien hankkiminen.

Mielestäni nämä plussatarjoukset ovat paljon paremmat. Usein saa esimerkiksi alennusta lasten ulkovaatteista tms. toisin kuin s-kortilla, jolla ei koskaan saa samankaltaisia alennuksia.

• korttitalo romahtaa

Taitaisi olla hinnat kaikkialla alhaisemaat, jos ei millään ryhmällä olisi mitään pisteitä tai bonuksia kerääviä kortteja. Kyllä ne rahat ja pisteet maksetaan vaikkapa maitopurkin hinnassa, ei S-ryhmä tai K-kauppa niitä hyvää hyvyyttään maksa, vaan siitä jumalattomasta voitosta ja ylihinnasta, mikä näistä korteista aiheutuu.

• pisteet..

Sitähän se on. Lompakko pursuaa kaikenlaista korttia. Mulla on S-kortti, plussa, 1-bonus, Finnair, Veikon Kone...öö..insinööriliiton kortti, Visa, Eurocard, kirjastokortti, kelakortti, Fennian kortti, sekalainen läjä "kerää-leima-kortteja" (kaikki Salon 5000 kebabmestaa, leffavuokraamo, autopesuloita jne). Apteekissakin on kanta-asiakaskortti.

Lompakko repeää vaikkea rahaa ole.

• kusee silmään.

Avaaja. Kaikkein eniten kummastuttaa, kun ostoksia tehdessä kysytään plussakorttia, kuitenkaan sitä ei noteerata missään.Netissä on helppoa tarkistaa, saadut pisteet.

• onliikkeellä

Joo ja esim. Markantalosta ei saanu 1-bonus kortilla plussaa kun ostin isomman mällin käyttäen luottokorttia. Mainostivat kyllä omaa luottokorttia vanhani tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33