Mitähän tästäkin bändistä sanoisi.
No ainakin musiikki on tekosynkkää purkkapoppia johon on yritetty sekoittaa nyt niin muodikasta teniagstia. Himillä ei ole varmaan yhtään yli 13v fania. Ihan pikkutyttöjen musiikkia tämä on.
him
13
1182
Vastaukset
- nonamed12453
Niinpä tuskinpa vain on yhtään yli 13v fania, ehkä 2.
- poisongirl
olenko minä toinen noista kahdesta yli 13v fanista taidan olla lapsellinen hupsu heh heh..
Sillon tällön tulee kuunneltua tietyssä fiiliksessä bändiä. Puuduttavaa olis kuunnella jatkuvasti....kaikki himin albumit kuitenkin löytyy levyhyllystä.
Minusta musikkia ei voi lokeroida iän mukaan..en todellakaan niele sitä että kun esim . täyttää 30v pitäis alkaa kulkee lavoilla kuuntelee jotain matti ja teppoa yök.
- iam here
diggaaja ainakin on ;) Ville is hot :)
- 40 V
jotta sillä tavalla...
- onhan itse Valokin jo 30+
40 V kirjoitti:
jotta sillä tavalla...
että nuorempia vaan:) Kyllä kelpaa aikuisillekin naisille Valo ;)
- etää sillä lailla
onhan itse Valokin jo 30+ kirjoitti:
että nuorempia vaan:) Kyllä kelpaa aikuisillekin naisille Valo ;)
Kyllä täälläkin on yli 40-vuotias kuuntelija, joka on käynyt myös keikoilla. Hyvin on mennyt niiden 13-vuotiaiden kanssa rinnakkain. Tosin minun rinnat ovat olleet vähän edempänä kuin niiden 13-vuotiaiden.
- poisongirl
etää sillä lailla kirjoitti:
Kyllä täälläkin on yli 40-vuotias kuuntelija, joka on käynyt myös keikoilla. Hyvin on mennyt niiden 13-vuotiaiden kanssa rinnakkain. Tosin minun rinnat ovat olleet vähän edempänä kuin niiden 13-vuotiaiden.
hyvin kommentoitu oon mäkin ollu himin keikoilla rinnan mitan edellä näistä 13-vuotiasta hehe he
t.30 fani - Walo
poisongirl kirjoitti:
hyvin kommentoitu oon mäkin ollu himin keikoilla rinnan mitan edellä näistä 13-vuotiasta hehe he
t.30 faniKeikoilla ja 30 ......... :)
- sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
poisongirl kirjoitti:
t.30 fanijoo samaa mieltä edellisten kans täällä 23 fani.(jo 8 vuotta) enkä vaan lakkaa musasta tykkäämästä! mitä väliä sillä herranjesta on minkä ikänen on?! mä diggaan tästä musasta tosissaan ja varmasti vielä kauan.kai sitä ny ihminen saa kuunnella mistä tykkää iästä riippumatta!=)
- zz doll
Kuunteles tämä viimeinen levy ja lopeta jauhaminen purkkapopista. Millä bändillä on näin hienoja riffejä kuultu viimeaikoina. Iomminkaan riffikynä ei ole viime vuosina ollut parhaassa terässä. Helvetin hieno albumikokonaisuus.
- zz doll
Itsellä ikää on jo viitisenkymmentä vuotta ja olen kuunnellut heviä silloin kun itse et ollut vielä syntynytkään. Tiedän mistä puhun. Mistään faniudesta tiedä, mutta hyvä musa on hyvää teki sitä kuka tahansa.
- zz doll
Rinnan mitalla en pärjää näille naisille, koska olen mies. Mutta ehkä munan mitalla kuitenkin.
- Zebra_
Ei todellakaan kaikki HIM:iä kuuntelevat ole edes tyttöjä....! Sitä paitsi ensimmäiset HIM- fanit ovat olleet raavaita miehiä... minä jos joku on sen nähnyt! Kaikilla on oma makunsa, ja jotain kiinnostaa ehkä kuunnella Love metallia niin siitä vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768