Rajaton nousi suoraan Suomen listan sijalle 6
Queen Paul Rodgerssin listaputki päättyi kahteen viikkoon (15., 35., -)
No, lohdutuksena voi sanoa että Rajattoman levyllä on kyllä paljon paremmat sävellykset :)
Rajaton hakkasi Queenin
7
539
Vastaukset 7
- tuossa on?
Rajaton laulaa Queenin (alkuperäisen Queenin) biisejä, ja hienosti laulaakin. Minähän jo aiemmassa viestissä kirjoitin että Rajaton tulee myymään Queen-levynsä paremmin kuin Queen Paul omansa.
- mikä saavutus
Onko Rajaton siis global chartin top 10ssä? -eipä taida-------
- ......
viestiketjun kaksi ensimmäistä viestä vaikuttaa aika läpinäkyvästi katkeran tilittäjän yksinpuhelulta. oispa elämässä parempaakin tekemistä.
- ....
...... kirjoitti:
viestiketjun kaksi ensimmäistä viestä vaikuttaa aika läpinäkyvästi katkeran tilittäjän yksinpuhelulta. oispa elämässä parempaakin tekemistä.
Minä kirjoitin tuon toisen viestin, enkä ole kyllä katkera mistään. Totean vain että alkuperäinen Queen uppoaa yleisöön paremmin, ja se on ymmärrettävää. Ja Rajatonhan lauloi Queenin tunnettuja vanhoja biisejä.
- Bulsara
Itse olen seurannut Queenin uraa alusta asti eikä minun mielestäni rajattoman tulkinnat tee minkäänlaista oikeutta alkuperäiselle.
Todellinen tulkinta ja tunne valitettavasti puuttuu.
Toistellaan vain tunnettuja lauluja pankkitilin toivossa.
Bongatkaas joku Queenin live taltiointi ja verratkaa miten ne laulut tulee tosissaan tunteella vetää.
Itse sitä ei tarvitse tehdä kun alkuperäisen ja oikean bändin keikka ja Freddie on ikuisesti muistissa.- löysin tänne
Kovat oli odotukset Rajattomien aikaisempien vetojen perusteella, mutta tämäkin Queen-cover-levy meni sinne missä muutkin Queen-coverit on..
Näiden live-keikoista tosin en osaa sanoa kun en ole paikanpäälle päässyt, eikä taltiointejakaan taida olla luvassa?
Levyn biisit tunnistaa mutta siihen se jääkin. Laulajien äänet ja "muna" tuntuu loppuvan monessakin kohtaa. Freddien livevetoihin valovuosi matkaa. Lisäksi näiden laulanta kuulostaa kauttaaltaan jotenkin tukkoiselta, honottavalta ja liian lähimikitetyltä =)
Ainut uskottava queen-coverointi löytyy youtubesta kun george michael vetasee livenä somebody to loven. - Vanaha vaani
löysin tänne kirjoitti:
Kovat oli odotukset Rajattomien aikaisempien vetojen perusteella, mutta tämäkin Queen-cover-levy meni sinne missä muutkin Queen-coverit on..
Näiden live-keikoista tosin en osaa sanoa kun en ole paikanpäälle päässyt, eikä taltiointejakaan taida olla luvassa?
Levyn biisit tunnistaa mutta siihen se jääkin. Laulajien äänet ja "muna" tuntuu loppuvan monessakin kohtaa. Freddien livevetoihin valovuosi matkaa. Lisäksi näiden laulanta kuulostaa kauttaaltaan jotenkin tukkoiselta, honottavalta ja liian lähimikitetyltä =)
Ainut uskottava queen-coverointi löytyy youtubesta kun george michael vetasee livenä somebody to loven.Pari viikkoa sitten aloitin levyn kuuntelun, mutta silloin kypsyin toisessa biisissä, ei ollut sillä tuulella, että olisi jaksanut kuunnella onnetonta Queen coverointia
Eilen olin vähän ennakkoluulottomammalla päällä ja kuuntelin levyn pari kertaa läpi. Soitanto on välillä ihan hyvää ja parasta on jos he soittavat hieman eri lailla kuin alkuperäiset versiot.
Mutta se laulu! Tosi onnetonta, kuinka monta laulajaa tässä on? Kaikki kuulostavat surkeilta ja laulavat väärin. Tämän kuunnellessa alkoi taas ymmärtää kuinka upea äänenväri Freddiellä on, kun kaikkien muiden yritykset laulaa Queenin biisiä ovat tosi onnettomia.
Se Gorge Michaelin yritys lienee kyllä paras Queen coverointi mitä ikinä on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on161265Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041040Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1661024- 65775
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51731Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27719Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47704Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.51696- 51649
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30607Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee529607Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20563- 31551
- 74525
- 43523
- 6516
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14505- 44501
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499