Rajaton hakkasi Queenin

et Paulin

Rajaton nousi suoraan Suomen listan sijalle 6

Queen Paul Rodgerssin listaputki päättyi kahteen viikkoon (15., 35., -)

No, lohdutuksena voi sanoa että Rajattoman levyllä on kyllä paljon paremmat sävellykset :)

7

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa on?

      Rajaton laulaa Queenin (alkuperäisen Queenin) biisejä, ja hienosti laulaakin. Minähän jo aiemmassa viestissä kirjoitin että Rajaton tulee myymään Queen-levynsä paremmin kuin Queen Paul omansa.

    • mikä saavutus

      Onko Rajaton siis global chartin top 10ssä? -eipä taida-------

      • ......

        viestiketjun kaksi ensimmäistä viestä vaikuttaa aika läpinäkyvästi katkeran tilittäjän yksinpuhelulta. oispa elämässä parempaakin tekemistä.


      • ....
        ...... kirjoitti:

        viestiketjun kaksi ensimmäistä viestä vaikuttaa aika läpinäkyvästi katkeran tilittäjän yksinpuhelulta. oispa elämässä parempaakin tekemistä.

        Minä kirjoitin tuon toisen viestin, enkä ole kyllä katkera mistään. Totean vain että alkuperäinen Queen uppoaa yleisöön paremmin, ja se on ymmärrettävää. Ja Rajatonhan lauloi Queenin tunnettuja vanhoja biisejä.


    • Bulsara

      Itse olen seurannut Queenin uraa alusta asti eikä minun mielestäni rajattoman tulkinnat tee minkäänlaista oikeutta alkuperäiselle.
      Todellinen tulkinta ja tunne valitettavasti puuttuu.
      Toistellaan vain tunnettuja lauluja pankkitilin toivossa.
      Bongatkaas joku Queenin live taltiointi ja verratkaa miten ne laulut tulee tosissaan tunteella vetää.
      Itse sitä ei tarvitse tehdä kun alkuperäisen ja oikean bändin keikka ja Freddie on ikuisesti muistissa.

      • löysin tänne

        Kovat oli odotukset Rajattomien aikaisempien vetojen perusteella, mutta tämäkin Queen-cover-levy meni sinne missä muutkin Queen-coverit on..

        Näiden live-keikoista tosin en osaa sanoa kun en ole paikanpäälle päässyt, eikä taltiointejakaan taida olla luvassa?

        Levyn biisit tunnistaa mutta siihen se jääkin. Laulajien äänet ja "muna" tuntuu loppuvan monessakin kohtaa. Freddien livevetoihin valovuosi matkaa. Lisäksi näiden laulanta kuulostaa kauttaaltaan jotenkin tukkoiselta, honottavalta ja liian lähimikitetyltä =)


        Ainut uskottava queen-coverointi löytyy youtubesta kun george michael vetasee livenä somebody to loven.


      • Vanaha vaani
        löysin tänne kirjoitti:

        Kovat oli odotukset Rajattomien aikaisempien vetojen perusteella, mutta tämäkin Queen-cover-levy meni sinne missä muutkin Queen-coverit on..

        Näiden live-keikoista tosin en osaa sanoa kun en ole paikanpäälle päässyt, eikä taltiointejakaan taida olla luvassa?

        Levyn biisit tunnistaa mutta siihen se jääkin. Laulajien äänet ja "muna" tuntuu loppuvan monessakin kohtaa. Freddien livevetoihin valovuosi matkaa. Lisäksi näiden laulanta kuulostaa kauttaaltaan jotenkin tukkoiselta, honottavalta ja liian lähimikitetyltä =)


        Ainut uskottava queen-coverointi löytyy youtubesta kun george michael vetasee livenä somebody to loven.

        Pari viikkoa sitten aloitin levyn kuuntelun, mutta silloin kypsyin toisessa biisissä, ei ollut sillä tuulella, että olisi jaksanut kuunnella onnetonta Queen coverointia

        Eilen olin vähän ennakkoluulottomammalla päällä ja kuuntelin levyn pari kertaa läpi. Soitanto on välillä ihan hyvää ja parasta on jos he soittavat hieman eri lailla kuin alkuperäiset versiot.

        Mutta se laulu! Tosi onnetonta, kuinka monta laulajaa tässä on? Kaikki kuulostavat surkeilta ja laulavat väärin. Tämän kuunnellessa alkoi taas ymmärtää kuinka upea äänenväri Freddiellä on, kun kaikkien muiden yritykset laulaa Queenin biisiä ovat tosi onnettomia.

        Se Gorge Michaelin yritys lienee kyllä paras Queen coverointi mitä ikinä on tehty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe