avautumista!

avautumista!

vittu tämä viesti on kaikille fisuille!

te kaikki saatanan fisut olette hemmoteltuja pellejä!

teille isä maksaa 5000€ pokerirahaa kuussa että voitte fisuttaa riverillä ohi!

KK vs J7

all in ennen floppia ja vastustajalla vähä enemmän chippejä! kuitenki turnaus kestäny jo tunnin ja rahasijat lähestyy!!

KK käteen small blindista aika moni maksaa blindit ja sitte tulee minun vuoro....

all in 4456 chips! big blind heti vierestä maksaa ja sillä on vain 4870 chippiä J 7:lla ja muut tajuaa foldata...

no floppi ei ees näytä pahalta Q 7 5 kaikki eri maata! turn Q jeeeeeeeeeeeeeeeee eli ainoa kortti on 7 jolla minä lähden!

no saatana hemmotellut kakarat saaa aina haluamansa!

vittu mikä saa ihmisen tekevän noin fiksun maksun!

oikeen hävettää teidän puolesta! ei vituttais yhtään jos vastassa olis ollu pelikäsi A? mutta ku J7

vittuun kaikki fisut prkl!

riveri Q jes ainoa

6

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avautumista!!

sori se riveri oli siis se 7 eikä Q

• Talon botti maksimoi voiton

sinua vastassa oli fisu? Katso aiempaa viestiketjua.

• Yleensä..
        Talon botti maksimoi voiton kirjoitti:

sinua vastassa oli fisu? Katso aiempaa viestiketjua.

Pakko laittaa myös ite yks badbeat kun taas eilen fisu uiskentelemassa, kyseessä 2$ turnaus 800 pelaajaa, jäljellä 70 keskiarvostäkki n. 40.000 oma stäkki 25.000, blindit 2000/4000, olin pelannut n. 1 käden viimesestä 50 kädestä! no UTG käteen AK, all in, fisu maksaa kädessä JQ, siis 3 tuntia takana turnausta, fisulla sama stäkki ku mulla!

Flop 35K kaikki eri maata! jes!

Turn K

River 10

Voi vittu!

turnauksessa rahaa jaossa 5500$, sinne lipui sormien välistä..

• siis korjaus
        Yleensä.. kirjoitti:

Pakko laittaa myös ite yks badbeat kun taas eilen fisu uiskentelemassa, kyseessä 2$ turnaus 800 pelaajaa, jäljellä 70 keskiarvostäkki n. 40.000 oma stäkki 25.000, blindit 2000/4000, olin pelannut n. 1 käden viimesestä 50 kädestä! no UTG käteen AK, all in, fisu maksaa kädessä JQ, siis 3 tuntia takana turnausta, fisulla sama stäkki ku mulla!

Turn K

River 10

Voi vittu!

siis turn A, eli suoralla ohi..

• ole pahakaan
        Yleensä.. kirjoitti:

Turn K

River 10

Voi vittu!

jos kaveri heittää 3 tunnin jälkeen JQ:lla rojut keskelle.Eka vartilla se tuskin olis sitä tehnyt,mutta tuossa vaiheessa täysin mahdollista. Sullakin olis varmasti ollut pelattavia käsiä niissä 50:ssä mitkä nakkasit pois.

• on pahempiakin

Eli 5/10NL 3pelaajaa 1000 pöytään,ensimmäinen käsi AA reissu 90 tulee 90päälle minä siihen vielä 300 maksu.Flop 6 3 3,minä all in...maksu kaveri näyttää 10 6,turnia en nyt enää muista mut river jäi mieleen 6.
      Yksi jako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3528
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1558
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1279
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe