tartteisin vinkkejä jokeri asuun.
maski & tukka tarvikkeet on jo kondiksessa mutta vaatetuksen kanssa meinaa olla ongelmaa.
tietty hätätilanteessa varmaan kelpaa musta puku.(?!)
Mutta onko joku joskus pukeutunut jokeriksi? mistä hankit asusteet? olen jo hankkinut kävelykepin ja valkoiset hansikkaat (alkuperäisen jokerin mukaan)
kiitokset jo etukäteen :)
samoin jos jollain on jotain yksinkertaisia & helppoja halloween - napostelu & booli vinkkejä niin ois kiva!
Mukavaa halloweenin odotusta!
Jokeri-asu
3
3274
Vastaukset
- Lets put a smile on that face
veljeni oli juuri uusimman batmanin jälkeen jokeri, ja teki aivan älyttömän hienon "uuden" jokerin puvustuksen johon romppeet oli ostettu kirpparilta.. peruskauluspaita 2 €, farkkuliivi 1 €, naisten takki 7€ ja ruutusolmio 1€.. tuo värien harmonia saatiinkin sitten aikaan mustalla, lilalla ja vihreällä spray maalilla.. toimi hyvin!
- Nimetön
Millaista spray maalia veljesi käytti? Valmistelen itsekkin jokerin pukua ni mistä löydän sopivaa? Entä teittekö te arvet naamaan? Jos teitte ni miten?
- Jokeri235972390572
Nimetön kirjoitti:
Millaista spray maalia veljesi käytti? Valmistelen itsekkin jokerin pukua ni mistä löydän sopivaa? Entä teittekö te arvet naamaan? Jos teitte ni miten?
Aion pukeutua penkkareihin Heath Ledgerin Jokeriksi.
Olen hommannut meikit sun muut jo. Arvet teen sellasella ihomassalla kuin http://www.pilailupuoti.com/index.php?mother=&group=00001402&level=&prod_id=00022763&mag_nr=21
Kaikki mitkä olen jo hankkinut listaan tähän.
-Kauluspaita
-Puvuntakki
-Hanskat
-Kravatti
-Housut
-Liivi on tulossa
-Pitkäpäällystakki
Päällystakki on villakangastakki, mutta se on ruskea. Sitä ei voi värjätä tekstiiliväreillä, koska se kutistuu. Joten se pitäis sprayllä maalata, mutta nyt kysyisinkin, mitä spraymaalia kannattaa käyttää, jotta tulisi hyvää jälkeä.
Ps. Voisitko laittaa "Lets put a smile on that face" nimim. kuvan spraymaalin jäljestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3630Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 40511
- 36505