Jokeri-asu

why so serious?

tartteisin vinkkejä jokeri asuun.
maski & tukka tarvikkeet on jo kondiksessa mutta vaatetuksen kanssa meinaa olla ongelmaa.
tietty hätätilanteessa varmaan kelpaa musta puku.(?!)
Mutta onko joku joskus pukeutunut jokeriksi? mistä hankit asusteet? olen jo hankkinut kävelykepin ja valkoiset hansikkaat (alkuperäisen jokerin mukaan)
kiitokset jo etukäteen :)

samoin jos jollain on jotain yksinkertaisia & helppoja halloween - napostelu & booli vinkkejä niin ois kiva!

Mukavaa halloweenin odotusta!

3

3311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lets put a smile on that face

      veljeni oli juuri uusimman batmanin jälkeen jokeri, ja teki aivan älyttömän hienon "uuden" jokerin puvustuksen johon romppeet oli ostettu kirpparilta.. peruskauluspaita 2 €, farkkuliivi 1 €, naisten takki 7€ ja ruutusolmio 1€.. tuo värien harmonia saatiinkin sitten aikaan mustalla, lilalla ja vihreällä spray maalilla.. toimi hyvin!

      • Nimetön

        Millaista spray maalia veljesi käytti? Valmistelen itsekkin jokerin pukua ni mistä löydän sopivaa? Entä teittekö te arvet naamaan? Jos teitte ni miten?


      • Jokeri235972390572
        Nimetön kirjoitti:

        Millaista spray maalia veljesi käytti? Valmistelen itsekkin jokerin pukua ni mistä löydän sopivaa? Entä teittekö te arvet naamaan? Jos teitte ni miten?

        Aion pukeutua penkkareihin Heath Ledgerin Jokeriksi.

        Olen hommannut meikit sun muut jo. Arvet teen sellasella ihomassalla kuin http://www.pilailupuoti.com/index.php?mother=&group=00001402&level=&prod_id=00022763&mag_nr=21

        Kaikki mitkä olen jo hankkinut listaan tähän.
        -Kauluspaita
        -Puvuntakki
        -Hanskat
        -Kravatti
        -Housut
        -Liivi on tulossa
        -Pitkäpäällystakki

        Päällystakki on villakangastakki, mutta se on ruskea. Sitä ei voi värjätä tekstiiliväreillä, koska se kutistuu. Joten se pitäis sprayllä maalata, mutta nyt kysyisinkin, mitä spraymaalia kannattaa käyttää, jotta tulisi hyvää jälkeä.

        Ps. Voisitko laittaa "Lets put a smile on that face" nimim. kuvan spraymaalin jäljestä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe