Aika hiljaista täällä,ei kai se The Heart Of Everything sentäs niin suuri pettymys ollut ?
vaikka aika "hengetön" tuotos olikin,niin hyviä kappaleita sentäs löytyi ja yhtyeellä on
nyttemmin riittävästi hyviä kappaleita keikoilla esitettäväksi ja Black Symphony on
mainio osoitus tästä.
"Brittien Kerrang!-lehti julisti Rotterdamin keikan olevan täysien pisteiden arvoinen
sekä "maailman paras show ikinä." "
Tiedä sitten maailman parhaasta showsta,mutta loistava se oli kuitenkin.Monet
yhtyeet ovat näitä vastaavanlaisia konsertteija järjestäneet,Metallica,Styx,Kiss,
Deep Purple jne. Withinin kanssa tällainen liitos kuitenkin toimi loistavasti,syystä
joka lienee selvä yhtyeestä vähänkin perillä oleville,myös Kissin kohdalla homma
toimi,yllättävänkin hyvin.
Extrat jotka DVD:ltä löytyvät ovat nekin mukavaa katsottavaa.Kannattava hankinta
kaikenkaikkiaan,iloa pitkäksi aikaa,sillä kestoa lähes kuusi tuntia ( 2 DVD ).
Black Symphony
4
2539
Vastaukset
- lammasj
Onkos tuolla Black Symphonylla yhtään materiaalia Suomen keikoilta ? Siis esim. takahuoneesta tms?
- oli Suomi
edustettuna tällä kertaa.Pariin otteeseen lippu vilahti.Takahuone juttuja paljon mukana,muista maista kylläkin.
-K.
Black Symphony on todella hieno paketti. Within Temptationin teatterihevi soi hyvin yhteen klassisen orkan kanssa...toisin kuin esim. Metallicalla, jonka S&M kuullosti suurimman osan aikaa väkisin väännetyltä sovitukselta. Black Symphonylla on myös visuaalinen puoli kunnossa, eikä tuo Sharonkaan ole ollenkaan mitätön ilmestys keulahahmona.
- repe
ainakin 15 kertaa olen kattonnu parin viikon aikana black symphonyn läpi eikä vielä tunnu kyllästymisen merkkejä. ennen viime kesää en voinut sietää kyseistä pändiä mutta hyvä live muuttaa näköjään mielen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887