Lonkka-ja kyynärkuvaus

apua kaipaava..

Elikkäs paljonko kyseiset "toimenpiteet" about maksavat? Haluaisin tietää edes vähän hintahaarukkaa. Koirani on tarkoitus käyttää kuvauksissa vajaan vuoden päästä.
Kiitos vastauksista!

3

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä roikkuu :)

Hintahaarukka on melkoinen. Pienillä koirilla hinnat on yleisesti edukkaammat, koska jo esim. nukutteeseen ja herätteeseen menee vähemmän aineita. Mutta sitten on klikkakohtaiset hinnat: on kalliimpia klinikoita ja on halvempia klinikoita, on edullisempaa poliklinikkamaksua ja on kalliimpaa (siis niitä peruskuluja) ja on perinteistä röntgenkuvausmenetelmää ja on digitaalista.

Alle 100 euron tuskin saa juurikaan minkään koiran, pienenkään, molempien nivelistöosien (HD ja ED) kuvauksia ja sitten SKL:sta lausunnon saadessasi tulee vielä lausunnosta muutaman kympin maksu päälle, kennelliiton kuluineen. Koko asiaan saa varata jokusen satasen, halvimmillaan varmaan n. 200 eurollakin voi selvitä.

Kannattaa kysellä asuinpaikkakunnan klinikoilta ja ehkä oman rotusi harrastajilta, missä kuvauttavat, mitä suosittelevat ja mitä keskimäärin oman rotusi kuvaukset maksavat. Onhan aivan eri asia kuvauttaa tanskandoggia tai vaikka cavalieria :)

• Ei tosiaan pysty sanomaan,mutta noin 100-200 kaikkinensa suurinpiirtein.Mutta tosiaan riippuu niin koiran koosta,klinikoista,kun myös siitä,onko yksittäiskuvaus vai ryhmäsessio.Niihin kun usen saa halvemmalla.

Niin,ja jos on "vaikea" rotu kyseessä,vaikea kuvattava fyysisesti ym.niin kannattaa sitten panostaa lääkäriin,joka on suosittu noilla.Vaikka sitten maksaisi enemmänkin ehkä ;)

• kilpailuttaja

on kait halvin hiukan alle 130, siihen päälle Kennelliiton lausunto,montas kymppiä se olikaan...?
        Kimppakuvaus toisessa paikassa oli jopa kalliimpi.

Kannattaa soittaa ja kysyä hintoja, voi olla yllättäviäkin eroja, mutta pääpiirteissään se pyörii tuossa 130-150 eurossa, ellei siis muuta tutkita, kuten selkää, ranteita, silmiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      499
      2334
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1861
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe