Esitelmä kestovaipoista, apua?

Lh_Opiskelija

Elikkäs opiskelen lähihoitajaksi ja teemme esitelmän jostain sosiaali- ja terveysalaan liittyvästä tuotteesta ja päätin valita kestovaipan.

Aion tehdä tälläisen vaipan tunnille että nähdään millainen sen on, mutta en oikein ymmärrä rakennetta. Olen käynyt kestovaippayhistyksen sivuilla ja vaippainfon sivuilla sekä muiden omilla sivuilla katselemassa mutta jotenkin en nyt vain ymmärrä..

Mitä nämä sisävaipat, kuorivaipat ja taskuvaipat tarkoittavat? Tuleeko ne yhteen vai onko nämä ihan eri juttuja?

Auttakaa minua onnetonta kun en taaskaan tajua mistään mitään!:(

7

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ;)

Hei, auttaisin mielelläni sinua kyseisessä ongelmassa!

Aluksi kysyisinkin, missä päin suomea asut? (minulla on kotona paljon erillaisia kestovaippoja ja tarvittaessa voisin niitä lainata)

Neuvon myös mielelläni kertomalla mikä mikin on ja miten niitä käytetään.

Onko sinulla esim. sähköposti osoitetta johon voisin ottaa yhteyttä tai mikäli uskallat täällä antaa puhelin numerosi niin voisin myös soittaa.

Milloin esitelmän pitäisi olla valmis?

• +++

Katsopa kestovaippayhdistyksen sivuilta lähin tukihenkilö, ja ota häneen yhteyttä. Uskon, että hän on valmis opastamaan ihan kädestä pitäen, kun kerrot millä asialla olet. Ja saattaa jopa antaa jotain vaipattimia rekvisiitaksi esitelmääsi varten. Vaippojen rakenne on helppointa hahmottaa kun näkee sen ihan livenä.

• foorumilta
    • miemie^^
      • keskustelua aiheesta

• olisiko hyvä?

Olisiko näppärä, jos saisit jonkun kestovaippoja käyttävän äidin lapsineen mukaan esitelmän pitopäivänä näyttämään konkreettisesti asiaa? Kysele vaikka kestovaippainfolta

• Opiskelija-

Nyt on tietoa tarpeeksi ja vielä kysyisin että onko tässä nyt ketään oulusta jolla olisi näitä kestovaippoja? Pitäisi saada kuorivaippa kun sisävaippa on ja tämä tuli nyt aika lyhyellä varoitusajalla sillä esitys on tämän viikon lopusta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2025
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1748
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1696
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1473
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1248
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      54
      1145
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      919
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      899
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      897
    Aihe