Minkälainen halloween kutsukortti???

Sapiens sapiens

Tietääkö kukaan mitään hyvää kotitekoista kutsukorttia ?? Joku ihan tavallinen.Viimevuonna tehtiin musta kortti jossa etupuolella oli kurpitsan kuva ja toisella puolella kutsu ja pikku haamu. En viittisi tehdä samanlaista.
Kenelläkään ehdotuksia ?? Tarvisin myös apua puvun suunitteluun Taas viime vuonna oli vain jätesäkit päällä ja kasvomaalaukset.

Kertokaa jos tiedätte.Tosin olen kolunut jo kaikki paikat mitä tiedän joten turha valitella että ''etsiä vaan itse''.Osoite ehdotukset,peli vinkit,ohjelmavinkit yms ideat tulevat varmasti käyttöön !! ??

5

3799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos olet..

      oikeasti joka paikan kolunnut, niin pitäisi itsellään olla ensin jotain idean tynkää asusta/hahmosta.

      zombie, vampyyri, piru, kuolema, ihmissusi, luuranko, hirviö, tuhma lääkäri,

      elokuvahahmoja:freddy grueger, jason voorhees, kaunan tyttöhahmo, michael myers, jack skellington,

      pelle, prinsessa, mario, eläinhahmo, munkki, nunna, poliisi, lääkäri, hoitsu, palomies, merirosvo/tar, sheriffi, cowboy, muusikko esim KISS hahmo,

      Onpa joo vaikea keksiä.. Nuokin heitti vaan ihan hatusta. Kotoa et saa juurikaan mitään, eti oheismateriaalia asuusi netistä esim. punanaamio tai kirpputoreilta.

      Kortti? tuokin tosi vaikeaa. Leikkaapa vaikka jotain hahmoja, tee etupuoli glitterillä, liimaa paperia muuta sälää ja taakse kirjoita kutsu. Voit käyttää vaikka O:n tilalla pääkalloa (tarroja esim)

      KIRJASTOKIN on olemassa, sieltä saa ideoita esim noihin kortteihin.

      Jos olet muka joka pakan kolunnut ja et ole löytänyt, et ole kolunnut tarpeeksi. Pyydä äitiäsi seuraavan kerran järjestämään IhQ:t Bileet!!!

    • Kilokalori

      kortit niin että etsin netistä kuvan (tässä tapauksessa varjokuva vampyyrista kävelemässä rappusia) ja sitte etsin netistä dracula - fontin.
      teksti kuvan päälle ja tulostin. leikkasin kuvan irti ja liimasin kartongille.

      • halloweenfreak

        Mun halloweenjuhliin tulee sellaset kutsukortit et esim.leikataan ja koristellaan kurpitsan tai jonkun muun halloween "olion" näköseks. Sitte niihin laitetaan koodinimi esim. kurpitsa ja sit ku ne vieraat tulee nii paikkojen kohalla lukee koodinimi ja se jonka koodinimi täsmää paikan kaa nii se menee istumaan siihen.


    • Tenduliini

      Itse olen tehnyt pari vuotta sitten sellaisen kutsukortin joka oli tehty mustatsta pahvista. Ensin leikkasin pahvista sopivan kokoisen palan ja taitoin sen keskeltä että kortista tulisi sellainen aukaistava... Sitten kun olin tyytyväinen otin lyijukynän ja hennosti hahmottelin kortin kanteen hämähäkin seitin niin että keskusta jäi kortin oikeaan alakulmaan. Seitistä näkyi siis neljäsosa. Sitten hahmottelin vasempaan yläkulmaan hämähäkin. Lopuksi vahvistin viivat valkoisella puuvärillä. Valkoinen näkyy todella hyvin mustassa pahvissa^^ Sitten käänsin kannen ja kirjoitin sisälle kutsun samalla valkoisella kynällä. Koska ne olivat sellaiset bileet joissa jäädään yöksi loppuun kirjoitin listan tarvittavista tavaroista. Laitoin sinne: Ota uni mörkösi mukaan! Sinne voi myös laittaa: Ota verinen pureskeltu hammas harjasi ja veritahnasi mukaan. Tällaisia voi keksiä hlposti ja paljon kunhan se asia mitä tarkoitetaan tulee selville. Kannattaa koristella vielä korttia vähän ja sitten vain kirjoitata saajan nimen.

      Olen nämä itse kehitellyt^^

    • Tenduliini

      Kauniin halloween koristeen voi itse tehdä^^

      Tarvitset: jonkin styroksi palan(paksun leveän), Sakset, liimaa, kuivuneita lehtiä, muovihämähäkkejä, seittiä, pieniä lepakoita(vaikka pahvisia), risuja, koriste kurpitsan ja erivärisiä nauhoja ("paperi nauhoja")

      Ota styroksi pala ja ala sommittelemaan lehtiä siihen. Ota sakset ja tee styräksiin pieniä reikiä. LAita reikiin vähän liimaa ja laita lehden kanta reikään niin että se jää pystyyn. "Metsä". Töki risuja sinne tänne. Laita kurpitsa lähelle etureunaa ja liimaa kiinni tyroksiin. Laita seittiä lehtien päälle. Laita seitin päälle muutama lepakko. laita etureunaan naruja ja tee niistä rusetti.(ei kurpitsan eteen vaan pysty reunaan) Liimaa hyvin. Sitten sinulla on kaunis Halloween metsän pienoismalli. Metsään voi laittaa myös pihlaja nmarjoja. JA jos haluaa aidomman ja hienomman näköisen voi spreimaalata styröksin ennen muita hommia. Tämä koriste on helppo ja nopea tehdä. Tämä on minun oma kehittelemäni suunnitelma. Siihen voi myös laittaa jotain muuta mutta se ei saa tulla liian täyteen! Tällaisia voi tehdä myös jolu ja pääsiäis aiheista^^ toivottavasti oli apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe