lennoista

talvella Floridaan

Onkos kukaan teistä lentänyt reittiä Hki-New York-Lauderdale. Ei viittisi lentää Miamiin, kun majapaikka on Palm Beachilla. Vai pääsisikö Nykistä lentämää suoraan Palm Beachille? Jos pääsee, mistä saa edullisimmat lennot?

7

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Goglaa jfk west palm beach flights. Suurin osa New Yorkin kotimaan lennoista lentää laguardialta, joten voit etsi lisää vaihtoehtoja googlaamalla laguardia west palm beach, jos olet valmis vaihtamaan kenttää New Yorkissa.

      • LOVIISA

        KUINKA PITKÄ MATKA-AIKA PITÄÄ VARATA KENTÄLTÄ TOISELLE SIIRTYMISEEN NYKISSÄ (KUINKA PITKÄ MATKA ON SIIS JF KENNEDYN KENTÄLTÄ LAGUARDIAAN?) JA MIKÄ ON PARAS TAPA MENNÄ SINNE (TAKSI, JUNA, BUSSI???)

        OLISI TOSI MAHTAVA JOS PÄÄSISI SUORAAN WEST PALM BEACHILLE


      • matkailija-x
        LOVIISA kirjoitti:

        KUINKA PITKÄ MATKA-AIKA PITÄÄ VARATA KENTÄLTÄ TOISELLE SIIRTYMISEEN NYKISSÄ (KUINKA PITKÄ MATKA ON SIIS JF KENNEDYN KENTÄLTÄ LAGUARDIAAN?) JA MIKÄ ON PARAS TAPA MENNÄ SINNE (TAKSI, JUNA, BUSSI???)

        OLISI TOSI MAHTAVA JOS PÄÄSISI SUORAAN WEST PALM BEACHILLE

        Matka-aika on noin 30 - 90 min liikennevälineestä riippuen. Lisäksi tulee tietysi maahantulo- ja tullimuodollisuudet ja laukkujen noutaminen, taksin, shuttlen tai bussin odotusaika ja Laguardialla uusi check in ja turvatarkastus, joten JFK:lle saapuvan lennon ja Laguardiasta lähtevän lennon väliin tulee jättää vähintään 4-5 h.

        Itse ottaisin jatkolennon JFK:lta, enkä lähtisi vaihtamaan kenttää, miltään Euroopan suurelta kentältäkään ei taideta lentää suoraan West Palm Beachiin.

        http://hubpages.com/hub/JFK-LaGuardia-Connections


      • LOVIISA
        matkailija-x kirjoitti:

        Matka-aika on noin 30 - 90 min liikennevälineestä riippuen. Lisäksi tulee tietysi maahantulo- ja tullimuodollisuudet ja laukkujen noutaminen, taksin, shuttlen tai bussin odotusaika ja Laguardialla uusi check in ja turvatarkastus, joten JFK:lle saapuvan lennon ja Laguardiasta lähtevän lennon väliin tulee jättää vähintään 4-5 h.

        Itse ottaisin jatkolennon JFK:lta, enkä lähtisi vaihtamaan kenttää, miltään Euroopan suurelta kentältäkään ei taideta lentää suoraan West Palm Beachiin.

        http://hubpages.com/hub/JFK-LaGuardia-Connections

        Tuli mieleen, että tietysti Miamista voisi yrittää jatkolentoa Palm Beachille, jos ei joutuisi kohtuuttoman kauan odottelemaan, silloin ei tarvitsisi varata aikaa kentän vaihtoon, tuntuupi nimmittäin olevan aika hankala tuo Laguardian kautta meno.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta, hyviä matkoja minne matkustatkin.


    • tiko männää

      Tuttavani osti lennot Finnair ja Delta yhtioiltä. Maksoi alle 600e. Hesa-JFK-Fort Lauderdale. Ei vaihtoa Nykissä. Vaihtoon syytä varata reserviaikaa, jos juuttuu ruuhkaan...

      Itse olen aina lentänyt Miamiin. Ei ole hyvä. Raskasta ajaa pimeän Miamin ruuhkissa pitkän lennon jälkeen. Myös Miamin kenttä ruuhkaisempi kuin ko. pienemmät (luulisin).

      Huom: jos maahantulotarkastus tehdään jo Nykissä, niin meneepähän vaihdon odotusaika hyödyllisesti. Lennon jälkeen on aivan PC:stä odottaa Miamissa päästäkseen antamaan sormenjäljet. Parempi tehdä se jo vaihtolentoa odottaessa, ja päästä suoraan ulos kentältä Floridassa. Siis vaihto oltava USA:ssa.

      • se menee

        Tuossa alkusyksystä oli reilusti lentoja moniin Amerikan kohteisiin alle 600e:llä. Tämä johtui ilmeisesti suht edullisesta Finnairin Hki-New York hinnoittelusta. Amerikan puolellahan lentojen hinnat ovat todella edulliset matkan pituuteen nähden. Tuollaiset New York - Floridan kohteiden lennot kustantaa n. 200-300e menopaluu.

        Nyt kun katsoi vastaavia lippuja niin kaikki on järjestään yli 900 kun finskillä on noussut Nyyjookin lipun hinta.

        Tuo maahantulotarkastuspointti on tosi hyvä. Lisäksi on paljon helpompaa sumpulia esim. myöhästymistapauksissa jatkolentoja kun on jo Amerikan puolella vrt. esim. Heatrow. Siellä koneita lähtee kuin meilläpäin busseja jatkolentokohteisiin.


      • loviisa
        se menee kirjoitti:

        Tuossa alkusyksystä oli reilusti lentoja moniin Amerikan kohteisiin alle 600e:llä. Tämä johtui ilmeisesti suht edullisesta Finnairin Hki-New York hinnoittelusta. Amerikan puolellahan lentojen hinnat ovat todella edulliset matkan pituuteen nähden. Tuollaiset New York - Floridan kohteiden lennot kustantaa n. 200-300e menopaluu.

        Nyt kun katsoi vastaavia lippuja niin kaikki on järjestään yli 900 kun finskillä on noussut Nyyjookin lipun hinta.

        Tuo maahantulotarkastuspointti on tosi hyvä. Lisäksi on paljon helpompaa sumpulia esim. myöhästymistapauksissa jatkolentoja kun on jo Amerikan puolella vrt. esim. Heatrow. Siellä koneita lähtee kuin meilläpäin busseja jatkolentokohteisiin.

        Kun tätä nettiä olen ahkerasti selannut, löysin sellaisenkin vaihtoehdon, että voi lentää väliä Hki-Frankfurt-Charlotte-West Palm Beach. Hinnat vaihtelevat aivan uskomattomasti, en tiedä, millä logiikalla lentoja hinnoitellaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe