Iltasanomat kertoo tänään, että Anssi Kela on eronnut opettajavaimostaan! Onko jollain tarkempaa tietoa asiasta?
No eipä oo kummakaan, sen verran ruma mies tuo Kela on ettei siihen koskis kepilläkään. Tämä oli henkilökohtainen mielipiteeni.
Anssi Kela eronnut??
28
7089
Vastaukset
- Mimmi
Kyllähän se nyt kaikenmaailman blondeille kelpaa, kun on rahaa ja nimeä. Sai vanha ämmä jäädä penskan kanssa kahdestaan.
- Mörri
että olen kyllä ollut jo aika pitkään pihkassa Anssiin mutta hän ei ole noteerannut minua ollenkaan ja sen takia mustasukkaisuuden huipennuksen yhteydessä olen vähän mustamaalannut. Totuus on kuitenkin se että rakastan häntä kovasti ja toivon että minulla on nyt mahdollisuus saada hänet.
- Haspelikela
Kaikesta päätellen Anssilla on heteroseksuaalisia taipumuksia. Mahiksiasi parantaa, kun ajat puolipartasi pois.
- moka?
En tietenkään tiedä, mitä Anssi Kelan avioliitossa on todella tapahtunut, mutta lukuisien miesten kokemuksista voisi olettaa seuraavaa tyyppitarinaa. Lapsen saatuaan vaimo on luonut kuvitelman, että nyt on liitto niin varma ja vakaa, että seksin harrastamisen voi lopettaa. Tyytymätön mies sitten on lähtenyt etsimään seksiä muualta ja liitto hajonnut.
Koska te naiset oikein opitte nämä perusasiat?- ...
tekstistasi sai sellaisen vaikutelman etta seksi on naisille toimenpide tai jokin asia jota taytyy tehda vaikka ei haluta, eika jotain sellaista mita myos naiset haluavat tehda! tiesitko, etta seksia haluavat niin naiset kuin miehetkin?! taitaa olla taysin uutta infoa, hah? mars mars, takaisin kouluun biologian tunneille!
- Hässi
Musta pitäs tässä Anssin tapauksessa saada vuotaja selville.Se täytyy olla olemassa.Luulis että tässä maassa saatas vuotaja kiinni ja teoistaan edesvastuuseen.
- liikaa?!
olla sillä parilla ikäeroo
- JII
Anssi asustelee blondilla.
Tiedän koska asun itse (lähes) naapurissa .. - sarkku
anssia rumempia miehiä on kasapäin suomessa. anssi on aika jees. tulee mieleen, että onko noussut 'menestys' päähän kun piti vaimokin jättää. uskishemmo on ollut ainakin ennen..
- tytti
Sitä vaan ihmettelen et mitä se muille kuuluu miten Anssi Kela elämäänsä elää, Ihminen sitä julkkiskin on vikoineen ja virheineen. Kaikkea hyvää julkuille ja jaksamista...
- Marika
Kuule Suomessa eroaa taatusti yli 50% pareista, olivat he julkkksia tai ei. Mikäs pakko se julkkiksien on elää samankatoan alla kumppanin kanssa jos ei tule toimeen/jos ei rakasta tarpeeksi enää. Joskus rakkauskin voi sammmua, että pitäisikö Anssin nyt fanien mieliksi näytellä onnellista aviomiestä? Hei haloooo ei avioero mikään synti ole enää 2000 luvulla!!!
- Anonyymi
Anssi kela.muusikko.ilmanaikuinen rämpyttäjä kuten muutkin ns muusikot nykyään.lauluissa ei mitään sanomaa eikä muutakaan.kuka noita jaksaa kuunnelka.penikat ja pössyttelijät.
- Otaksuja
Anssi Kelalla taitaa olla kyse vaan siitä,että keikkaa pukkasi liikaa jne.Esiintyvän taiteiljan työ onhelvetin raskasta.On pakko osallistua kaiken maailman kokkareille vaikka ei haluaisi.
Kotona ei jaksa normaalin perheenisän roolia kun pitäisi voida levätä.Tavallisessakaan suhteessa vanhemmat eivät saa tarpeeksi levätä kun lapsi on pieni.Lisäksi vaimon hormoonit on aivan sekaisin ja pitkään.Pitäisi jaksaa ymmärtää.Nyt hän ei mitenkään jaksa jne.Pahinta on syöksyä eroamaan!
Sääli lasta.Varmastikaan kumpikaan ei ole toista pettänyt.Kyse on vain julkisuuden tuomista paineista.Toivon Anssi Kelan ja vaimonsa selviän ja sopivan . - Voi ei
Viimeiseksi olisin siitä parista uskonut että eroaisivat! Toivon tosiaan että selvittävät välinsä. Edes pienen lapsen takia.
- niina
Enpä rehellisesti sanottuna ole rumempaa miestä eteen tullut kuin Kelan Anssi. On niin ruma parta ja pääkin on pieni kuin nuppineulan nuppi. Eikä se parta sovi siihen nuppiin mitenkään. Tääki oli vaan mun mielipide!
- Anonyymi
Onko Anssi Kela homo? Heheheheheheheheh homon piirteitä näyttää löytyvän hänestä ei kai homon piirteitä omaava henkilö voi olla muu kuin homo?
- muotia vain
eroaminen on nykyään muotia.
toista se oli ennen. - JK
vai nii-in
- PASKAAMUSAAKELAA
OISKO KELAAJA IHA ITE PÄÄSSYT HORMOONIMYRSKYIHIN ? SE PERINTEINEN: K NOUSI HATTUUN JA , TEKI PÄÄTÖKSEN, KUKAAN EI PAKOTTANUT, MENI VIERAITA MAISTELEMAAN. USKONSAKIN ON JÄTTÄNYT PERHEENSÄ TAVOIN.
- BUAHHAAMAUHAAAAAA
Varmaan rakastunut johonkin turhapaikanhakija-homoon. Anssi Kelahan on ämmämäisin aritsti tässä maassa. Se vaatii nykyään joka keikalle tuulikoneen heiluttamaan lettiäänkin..ei viddu DDDDDDD
- Anonyymi
Oliko Anssila joskus uran alkuaikona joku syyte teinitytön "ahdistelusta" tai jostain?
- Anonyymi
No ei ole ollut! Turha keksiä perättömiä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole ollut! Turha keksiä perättömiä juttuja.
Muistelen että oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelen että oli.
Mutta joku aikuinen voisi vastata jos muistaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joku aikuinen voisi vastata jos muistaa!
Ei ole ollut. Olen seurannut Anssin uraa alusta asti. Sekoitat nyt johonkin muuhun henkilöön. Terveisin aikuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut. Olen seurannut Anssin uraa alusta asti. Sekoitat nyt johonkin muuhun henkilöön. Terveisin aikuinen.
Ok. Muistelin että joku alaikäinen olisi ollut AK asunnossa yötä keikan jälkeen ja siitä joku iltapäivälehti repi juttua.
- Anonyymi
Onkoha Antti narkkari, ku on nii epäsiistin näköne ei varmaa ikinä ees hiuksiaan pese ja harja u. Silmän pupillit on nii isot, että vaikuttaa olevan jossai aineissa.
- Anonyymi
Jeesuksen näköinen, kun on joku uskis.
Miks pitää leikkiä rokki-jeesusta partajeesuksen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835