kellertävä ja pahanhajuinen valkovuoto

hermot menee

onko kellään kokemusta tämmöisestä.
minulla on kellertävä ja pistävän hajuinen valko vuoto, vaihdan joka päivä alusvaatteet ja pesen saippualla (sairaanhoitaja neuvoi)alusvaatteisiin käytän hajusteetonta pesuainetta, mutta silti oireet ei häviä.
ei ole kuitenkaan kutinaa tms.
kävin gynellä kesän lopulla ja mitään vikaa ei ollut papakin oli normaali eikä lääkäri sitten osannut sanoa mitään.
seksiä en ole harrastanut 2-vuoteen.
jäänkö haisuliksi sitten lopuksi elämääni ja haisenko pitkällekin koska ainakin välillä siltä tuntuu?

6

7076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mulla oli tuollaista muutama kuukausi, tosin laparoskopian jälkeen, ja osoittautui jonkinlaiseksi tulehdukseksi. Tämä ei ollut papa-kokeessa vaan valkovuotonäytteessä (jonka gyne tsekkasi mikroskoopillaan samantien). Söin antibiootit ja katosi, myöhemmin ilmestyneet kivut myös poistuivat.

      Mulle on gyne sanonut joskus vuosia sitten, kun oli kutinaongelmia ettei genit. alueita tulisi pestä saippualla ikinä, koska se kuivattaa. En tiedä mitä saippualla tarkoitat mutta jokin saippuaa sisältämätön pesuneste voi olla ok. Genitaalialueet puhdistavat itse itsensä pääosin (ei karvoitusta).

      • hermot menee

        ei kuulema minkäänlaisia tulehduksia löytynyt, kaikki näytti ok olevan, ja kun kirje tuli kotiin, siinä sanottiin ettei minkäälaista tulehdusta löytynyt.
        mulla on ollut tuo lv.n hellävarainen saippua missä ei ole lisätty väriaineita eikä hajusteita, kun se hoitaja sanoi että se saattas auttaa, mutta täytyy käydä huomenna kaupassa hakemassa vaikka lv.n tai erisan pesu nestettä...
        olen syönyt nyt sinkkiä joka pitäisi olla muutenkin tulehduksiin joten toivottavasti siitä olisi edes apua...en tiedä..
        meiän gyne ei muuten ottanut ees tuommosia näytteitä kävin tk.ssa mutta näihin juttuihin erikoistuneella lekurilla..


      • ph-arvo
        hermot menee kirjoitti:

        ei kuulema minkäänlaisia tulehduksia löytynyt, kaikki näytti ok olevan, ja kun kirje tuli kotiin, siinä sanottiin ettei minkäälaista tulehdusta löytynyt.
        mulla on ollut tuo lv.n hellävarainen saippua missä ei ole lisätty väriaineita eikä hajusteita, kun se hoitaja sanoi että se saattas auttaa, mutta täytyy käydä huomenna kaupassa hakemassa vaikka lv.n tai erisan pesu nestettä...
        olen syönyt nyt sinkkiä joka pitäisi olla muutenkin tulehduksiin joten toivottavasti siitä olisi edes apua...en tiedä..
        meiän gyne ei muuten ottanut ees tuommosia näytteitä kävin tk.ssa mutta näihin juttuihin erikoistuneella lekurilla..

        Tsekkaapa saippuasi ph-arvo. Muistelen, että jossain LV:n "hellävaraisessa" tuotteessa ph oli yli 9. Intiimihygieniaan sopiva ph on alle 5.


      • papassakin?

        onko papa siis otettu ja ok? oireet viittaisivat emätintulehdukseen mutta jos papassa näyte puhdas ilman tulehdusnäkyvyyttä niin en voi enenpää vannomaan mennä.mulla flagylkuuri odottamassa näihin vaivoihin joka todettiin papassa,vaikka gyne tekikin tarkastuksen ei limakalvoilla näy mitään erikoista.haju ja runsas kellertävä valkovuoto oireihtii.kohta popsin kuurin.kuulema uusii helposti joten täytynee olla tarkkana pesuaineissa sekä alkaa maitohappobakteereita syömään,hapantuotteita ilman sokeria,esim jogurttia.


    • kohdilleen..

      Oletko koittanut ostaa apteekista niitä ph-arvoja tasapainottavia pesuaineita/muita tököttejä? voisit kokeilla sellaista, saa ihan ilman reseptiä, ja eihän sitä tiedä vaikka olisi apua, ennen kuin on kokeillut.

      Jos kerran tulehduksia ei ole, niin tuli vain mieleen, että voisiko ph-tasapaino olla päin seiniä...yleensä silloin tulee sitä pahaa hajua, vaikkei tulehdusta olisikaan.

    • Jullebulle

      Älkää missään nimessä peskö millään saippualla koska sitten sun alapäästä tulee liian puhdas h
      ja se pyrkii puhdistamaan sitä siksi sitä tulee enemmän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe