Onks jenkkilässä paremmat hoidot?

Totta vai ei?

Kateseli "Huippumalli haussa" ohjelmaa ja siinä eräs huippumallikilpailija kertoi Tyra Banksille tippa linssissä että 3kk sitten hänen ihonsa oli vielä 78%:sesti psoriasiksen peitossa. Ja Tyra sanoi siihen:"ja nyt olet malli..." Mikä hoito voi viedä psorin niin nopeasti?

7

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jojojojojojojoj

Ainakin valohoidot!! Kävin koko kesän kolme kertaa viikossa valohoidoissa ja eipä ole tällä hetkellä kuin muutama pieni piste iholla. ja jos valohoitojen aikana myös ottaa niitä joitain lääkkeitä jotka altistavat valolle enemmän eiköhän parantumista ala tapahtua.
      Ei tietysti tehoa kaikkiin varmaankaan.
      En tiedä miten lasketaan tuo prosenttimäärä mikä ihosta on tervettä ja mitä psorin peittämää mutta kyllä olin melko lailla joka kohdasta pisteiden peitossa ennen valohoitoja, ainoa paikka missä niitä ei ollut oli rinta ja yläselkä.

Ja luulen että jenkeissä ollaan myötämielisempiä lääkkeitä ja tehokkaita hoitoja kohtaan vaikka olisivatkin vaarallisempia pidemmällä ajalla, kun miettii sen maan kauneusleikkauksia, botoxin käyttöä, lääkäreihin luottamista jne.

• jojojojojojojoj

ja jos vielä haluat juonipaljastuksen kisasta voin kertoa että se caridee... voittaa.

• kyseessä

ole hoito joka on alkuperäisnimeltään bull shit! Ei mikään poista moista psoria. Valohoito toki auttaa, mutta tuleehan psori kuitenkin suht nopeasti aina takaisin....

• kukalielyselee

mitä mahdat tarkoittaa suht nopealla?? minkälaisia kokemuksia sulla sitten on valohoidoista ja psorin palautumisesta. ootkos montakin kertaa käynyt ja kokenut??

• Carideeku

Googlettelin vähän ja Caridee on kertonut käyttäneensä Raptiva-nimistä hoitoa, joka annetaan pistoksina. Aikamoisia sivuvaikutuksia sillä saattaa olla.
      http://www.raptiva.com

• jup3945

Kyse on näistä uusista erittäin hintavista suoraan immunijärjestelmään vaikuttavista hoitomuodoista.

Tehokkuudeltaan nämä hoidot ovat ilmeisesti vähintään samaa luokkaa kuin valohoito todennäköisesti huomattavasti parempia.

Suomessa turvaudutaan näihin hoitoihin vasta sitten kun valohoidot, metotreksaatti, yms ovat koluttu läpi. Tämä johtuu todennäköisesti hoitojen tähtitieteellisestä hintalapusta ja suuremmista riskeistä. Vuosittaiset kustannukset ovat kokoluokkaa kymmentätuhatta.

Valohoito on paljon kustannustehokkaampaa ja sen haittavaikutukset tunnetaan paremmin.

Jenkkilässä voi olla niin, että vakuutus maksaa osan... Ja noh, jos sinulla on rahaa takataskussa ja haluat ihosi näyttävän kauniilta niin...

Huolimatta riskeistä täytyy myöntää, että itse olisin "kiinnostunut" kyseisestä lääkityksestä jos minulla olisi siihen varaa. Koen, että mahdollinen parempi elämänlaatu olisi ehkä mahdollisten haittavaikutusten arvoista.

• muu hoito on

parempaa kuin nämä okasolusyöpää aiheuttavat valohoidot,mietitäämpä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2697
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1987
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      36
      1392
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1133
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1050
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      966
    Aihe