Miten päästä yli!?help!

fjgpfig

härkämies jätti minut noin 5 kuukauden surustelun jälkeen, nuin vain yks kaks. Olihan tietenkin riitojakin ollut, mutta ei mielestäni hirveitä. Hän syytti minua pettämisestä ja paasasi etten osoita hänelle tarpeeksi huomiota. En pettänyt ja kaikkeni sai minulta. Tämä mies ei ole päivääkään töitä tehnyt, hirveä renttu ja naistenkaataja(ainakin ollut). Epäluotettava, itsekäs ja kuitenkin niin huomioiva ja kiinnostava..
Nyt hän ei vastaa puheluihin tai jos vastaa niin lopettaa puhelun samantien. Erosta on nyt kaksi viikkoa. En saa häntä mielestäni ja olen kyllä varmasti terrorisoinut häntä liikaakin puheluilla ja tekstiviesteillä. Hänellä on jo ilmeisesti toinen nainen, olen kuullut ja hän on itsekkin sanonut. Kuitenkin juopottelee joka päivä tämän uuden naisensa kanssa ja tuntuu että on muutenkin riutunut.. Tiedän ettei minun pitäisi uhrata ajatustakaan tähän mieheen, mutta...
Haluaisin selvittää välit kasvotusten ja olla ehkä joskus ystävä. Eikö härät tosiaan pysty siihen!? Ei olla nähty eron jälkeen ja ei ilmeisesti halua minua nähdä. Jätänkö rauhaan koko äijän?? helvetin vaikeaa, kun kumminkin vielä toista kaikesta vittumaisuudesta huolimatta rakastaa...olen itse jousimies!!

14

1982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cauris

Härille on aika tyypillistä etsiä ns. lohtuseuraa eron jälkeen. Mutta rikki se mies on. Oikeastaan ei kuulosta edes oikein mieheltä, jos joka päivä juopottelee, eikä pidä huolta itsestään/elämästään...että etsisi töitä/koulutusta jne. jos sellaisia ei ole.

Varmimmin saat hänet kiinnostumaan itsestäsi (jos sitä todella haluat vielä???), että et laita viestejä/soita. Elät hiljaiseloa. Menee muutama päivä tai viikko, mutta takuuvarmasti sieltä viestiä tulee sinulle päin. Silloin sinä olet kiireinen/varattu ja annat ymmärtää rivien välistä, että sinulla on vipinää toisaalle. Mikä voisi kyllä tehdä sinulle ihan hyvää tässä vaiheessa;)
      Jos se alkaa kaipaamaan, niin lemppaa kyllä sen nykyisen ja alkaa mustasukkaiseksi. Pelaat siis hänen omaa peliään ja kappas vaan, osat vaihtuvat.

Niin, minulla härkämies, siitä ehkä asiantuntemus näillä neuvoilla. Mutta mieti, perässä roikkuminen on säälittävää, joten älä alennu siihen. Härkä harvoin kykenee ystävyyteen ex-kumppanin kanssa, aina on ns. seksuaalinen jännite olemassa. Anna hänelle aikaa...jopa vuosia.

• Epätoiv.jousk

Hirmuisesti kiitoksia hyvistä vastauksistanne. Niistä oli todellakin apua. En millään jaksa uskoa että miehen rakkaus voi yhtäkkiä kokonaan kadota niin lyhyessä ajassa. Teki mulle niin törkeät että taidan kokeilla tätä härän omaa peliä. Nyt vain sit malttia, että pystyn olemaan soittelematta. Onneksi olen jo tavannutkin erään toisen miehen ja mahdollisesti nään hänetpiakkoin! Ja tämä on neitsyt ja jousimiehenä vähän hirvittää..

• cauris
        Epätoiv.jousk kirjoitti:

Hirmuisesti kiitoksia hyvistä vastauksistanne. Niistä oli todellakin apua. En millään jaksa uskoa että miehen rakkaus voi yhtäkkiä kokonaan kadota niin lyhyessä ajassa. Teki mulle niin törkeät että taidan kokeilla tätä härän omaa peliä. Nyt vain sit malttia, että pystyn olemaan soittelematta. Onneksi olen jo tavannutkin erään toisen miehen ja mahdollisesti nään hänetpiakkoin! Ja tämä on neitsyt ja jousimiehenä vähän hirvittää..

jouskarille neitsyt ei oo yhtään pahempi vaihtoehto ku härkä;)
        Yllättävää, et näihin maamerkkeihin törmäilet. Mut mullakin oli jossain vaiheessa elämää oinaat, jotka piiritti ihan kympillä. Enkä ymmärtänyt miks, ku mua suorastaan raivostutti jotkut asiat niissä. Tuun kyl kaverina oinaan kans juttuun, mut suhteet ei toimi. Liian erilaisia:)

• kokenut jouskari

Sanon sulle suoraan,unohda se Härkä.Tällaisia he
      ovat.Leikkivät,käyttävät hyväksi,jättävät.Hän on
      tyypillinen härkämies.Itsellä suhde kesti vajaan
      vuoden Härämiehen kanssa.Ilmoitti vaan,että haluaa
      miettiä tätä juttua.Nyt vuosi eron jälkeen yrittää
      minua takas,ei onnistu enää.Itke itkusi ja mene
      eteenpäin,Härästä et saa koskaan uskollista kaveria.
      Missä sun Jousiksen ylpeytesi on?Mehän emme miehen
      perään juokse.Jos menee,antaa mennä,elä elämäässi.
      Hän toden näköisesti haluaa sut vielä takaisin,vain
      kiusatakseen sua,älä enää lankea häneen.

• aarodon

Mulle härkä teki just samat.Erossa ku oltiin niin itki takasin. Ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. 7 vuotta, eikä ole muita sen koommin näkynyt.
        Ei aina mene siis huonostikaan!

• sinä olet............

Mieti, kuka sinä olet.

Oletko nainen, joka roikkuu pieleen kasvaneessa miehessä. Tai oikeammin vinksahtaneessa pojassa.
      Oletko ansainnut kaiken tuon? Oletko niin huono?

Vai oletko värikäs ja itsenäinen jousimies, joka nostaa nokkansa kohti uusia seikkailuja? Oletko paremman arvoinen? Oletko nainen, joka pystyy keräämään itsensä aina uudelleen ja uudelleen? Uskotko huomiseen?

Mieti niitä kaikkia naisia, joita mies on pyörittänyt. Haluatko tosiaankin sinne sekaan nenäliina kourassa?

Jousimieshän helposti säntää sinne, missä tapahtuu. Onko tämä vaivan arvoista? Tulisko sitä vipinää jotain muutakin reittiä kuin roikkumalla menneessä?

• Härkä

Sinun kirjoituksesi pysäytti minut. Se sattui minuunkin, mietin mitä tältä suhteelta haluan. olemme kaksi härkää ja tänäiltanakin olin valmis tapaamaan (peruin toisen tärkeän tapaamise hänen vuokseen)häntä, mutta hämpä soittikin ettei se nyt sovi,, tulee sukulaisia kylään??? Voi herra jumala kuin minua vedätetään,itken tässä yksin.Voi jos pääsisin irti hänestä??tämä on yhtä helvettiä.

• Nimetön

Minkähän niminen tämä äijä on ja mistä. Niin ovat yhteneväiset meidän tarinat,jopa identtinen

• aloittajaaa

Pohjois-Suomesta. Oulun läänistä..
        jaa..hmm en ainakaan vielä tohdi paljastamaan liikaa, laita sinä tuntomerkit!:)

• Nimetön
        aloittajaaa kirjoitti:

Tämä on EteläSuomesta ja Ihmeen paljon samankaltainen.Mutta sulle sanon,että anna se mies kultalautasella sille toiselle,sillä sinä tiedät,mitä annat,mutta se joku ei tiedä vielä, mitä saa,ja myöhemmin huomaat,että se olikin sulle parhaaksi.

• saman kokenut
        aloittajaaa kirjoitti:

minkä ikäinen mies kyseessä.

• Nimetön
        saman kokenut kirjoitti:

minkä ikäinen mies kyseessä.

47 vuotias

• mies on tämä
        aloittajaaa kirjoitti:

oulun läänistä kotoisin oleva.

• aloittajaa
        mies on tämä kirjoitti:

oulun läänistä kotoisin oleva.

24- vuotias ompi hän..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe