Big Brother -taloon torstaina menneistä kahdesta naisesta toinen on Anne Sällylän tytär ja toinen lesbo.
Anne Sällylän 21-vuotias Anna-tytär kertoo olevansa sinut julkisuuden kanssa. Hän on julkkisäitinsä takia tottunut lehtien kansissa patsasteluun vauvasta saakka.
– Siitä asti, kun mä oon syntynyt, mut on pantu lehden kanteen. Kai se lehti vielä on löytyy, jossa mä oon kannessa vastasyntyneenä, Anna nauroi Viihdeuutisille muutama tunti ennen BB-taloon menoa.
Anne ei antanut kovinkaan tarkkoja ohjeita tyttärelleen BB:n varalta.
– Hän sanoi, että älä käytä läyhätä-sanaa. Olen myös hirveä pomoilemaan. Äiti sanoi, että sitä kannattaa laittaa pienemmälle volyymille, Anna kertoi.
Lesbo-Kaisa: Himoitsen Miaa ja Mariannea!
Annan kanssa samaan aikaan taloon astellut Kaisa-Reeta sanoo, ettei hänellä olisi mitään pientä sutinaa vastaan. Toisaalta hän uskoo, ettei hänelle ole tarjolla sopivaa partneria.
– Kuinka monta lesboa siellä olikaan? Mun tietojen mukaan ei yhtäkään.
– Ei mua kyllä haittaisi pienet sutinat, mutta seksitouhuihin en varmaan lähde. Mun osaaminen tai osaamattomuus ei kuulu koko kansalle, iloinen Kaisa-Reeta naureskeli.
Hän on ehtinyt katsomaan tämän vuoden Big Brotheria sen verran, että ihannetyttö on löytynyt.
– Ehdottomasti kuumin kissa oli Mia, hän oli just mun tyylinen. Näistä vielä talossa olevista kuumin on ehkä Marianne, Kaisa-Reeta paljasti.
Anne Sällylän tytär ja lesbo
13
5725
Vastaukset
- ....
Ilmankos näytti niin tutulta...
- ,-------
Tuli uusia naisia tilalle. Cheryll kiero käärme ulos.
- .......
....vitun Anne Sällylä??
- ole syntynyt
vielä silloin..Jumppamuija kasari-ajalta.
- siihen aikaan
ole syntynyt kirjoitti:
vielä silloin..Jumppamuija kasari-ajalta.
olla ku tutti suussa. Buaahhahahaha!
- se sällylä??
mitä on anne sällylä tehnyt ja mistä se on tunnettu? ei tule mitään mieleen edes kun katson kuvia.
- vasta..........
viimeviikolla jossakin lehdessä. anne sällylällä on 4 tytärtä, joista yksi on tällähetkellä armeijassa. isä on lähtenyt kuvioista, eikä pidä yhteyttä tyttäriinsä, muistaakseni juttu oli jotain tännepäin.iltasanomat tai iltalehti muistaakseni??
- tosi huono tuuri
Jos tytär on yhtään perinyt älliä äidiltään niin Tsipan aitous on pahvia huomenna.Anna Sällylä veti tv:ssä jumppaohjelmia ja taisipa olla TamVisiossa muissakin ohjelmissa mukana.
- tämä...
tosi huono tuuri kirjoitti:
Jos tytär on yhtään perinyt älliä äidiltään niin Tsipan aitous on pahvia huomenna.Anna Sällylä veti tv:ssä jumppaohjelmia ja taisipa olla TamVisiossa muissakin ohjelmissa mukana.
sällylän tytär ja tsipa ystävystyvät. uskon hänen olevan senverran fiksu, ettei liity kiusaaja jengiin.
- tamburiinia
Äijät istu telkkarin ääressä muna kourassa silloin kun Sällylä kaverinsa kanssa veti jumppatuokiota. Piukat trikoot vaan vinku ja hikikosteus haaroissa. On siitä kyllä jo aikaa.
- C voittoon
tamburiinia kirjoitti:
Äijät istu telkkarin ääressä muna kourassa silloin kun Sällylä kaverinsa kanssa veti jumppatuokiota. Piukat trikoot vaan vinku ja hikikosteus haaroissa. On siitä kyllä jo aikaa.
Jos haluat verestää vanhoja kasarimuistoja, niin ainakin tämmöinen näkyisi olevan olemassa:
http://www.elonet.fi/title/ek34c6/
http://www.elonet.fi/name/hefa5d/ - NNNNNNNnnnn
Jari Hedmanin ex-vaimo
- majak
NNNNNNNnnnn kirjoitti:
Jari Hedmanin ex-vaimo
no ei kyllä edes ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521