307 omistajat

En nyt halua millään tavalla v****illa, muta tarkastakaapa välillä onko autossa toimivia takavaloja.

Tällä viikolla olen laskeskellut autoka joista molemmat takavalot ovat palaneet.
Valot ovat olleet päällä päätellen siitä että rekisterikilven valo t palaa mutta ajovalot eivät.

Laskujen tulos viikon sisään kahdeeksan autoa joista takavalot pimeänä, ja kuusi niistä oli 307 tai 307sw malleja.

Kaikille josta rekkarin kerkesin näkemään otin rekkarin muistiin, ja soitin auton omistajalle numerupalvelun kautta, olivat muuten kiitollisia tiedosta.

En minä nyt muuten olisi postannutkaan tätä, mutta kun alkaa jo olemaan pimeetä ni rupee olemaan vähän hankala havaita näitä autoja liikenteessä.

4

989

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai?

>Kaikille josta rekkarin kerkesin näkemään
      >otin rekkarin muistiin, ja soitin auton
      >omistajalle numerupalvelun kautta,
      >olivat muuten kiitollisia tiedosta.

Rekisterinumeron perusteella saatavat haltijatiedot ovat kaikkea muuta kuin ilmaisia.

Kenellä muka olisi varaa (ja intoa) toimia tuollaisena avuliaana aatuna?

• palvelusta

3,50 € / kysely ja teleoperaattorit vaihtelevasti ajan mukaan niin, että yhden kyselyn hinnaksi tulee n. 2 - 3 € ajasta riippuen. Kymmenen rekkarin hankkiminen maksaa jo n. 20 - 35 €.
        Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot, myös 307:aankin ne pystyy itsekin vaihtamaan pienellä vaivalla.

• Työnantaja maksaa mulle kyllä kohtuullista puhinrahaa, kun joudun käyttämään omaa puhelinta työn takia.

Mutta kun mielestäni riskitekijät on minimoitava, ja läheskään kaikista ei kerkee näkemään sitä rekkaria.

• palvelusta kirjoitti:

3,50 € / kysely ja teleoperaattorit vaihtelevasti ajan mukaan niin, että yhden kyselyn hinnaksi tulee n. 2 - 3 € ajasta riippuen. Kymmenen rekkarin hankkiminen maksaa jo n. 20 - 35 €.
        Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot, myös 307:aankin ne pystyy itsekin vaihtamaan pienellä vaivalla.

>Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot,

Näinhän heidän "pitäisi" tehdä, mutta kun eivät tee.

Itse vilkuilen omastani kaikki valot kerran viikossa, samoin työautostani, vaihdan palaneet polttimot seuraavan parin tunnin kuluessa.
        Eipä kerkee hirveen pitkään olemaan kaikki valot pimeänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1901
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1237
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      113
      1131
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      69
      1125
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      984
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe