307 omistajat

En nyt halua millään tavalla v****illa, muta tarkastakaapa välillä onko autossa toimivia takavaloja.

Tällä viikolla olen laskeskellut autoka joista molemmat takavalot ovat palaneet.
Valot ovat olleet päällä päätellen siitä että rekisterikilven valo t palaa mutta ajovalot eivät.

Laskujen tulos viikon sisään kahdeeksan autoa joista takavalot pimeänä, ja kuusi niistä oli 307 tai 307sw malleja.

Kaikille josta rekkarin kerkesin näkemään otin rekkarin muistiin, ja soitin auton omistajalle numerupalvelun kautta, olivat muuten kiitollisia tiedosta.

En minä nyt muuten olisi postannutkaan tätä, mutta kun alkaa jo olemaan pimeetä ni rupee olemaan vähän hankala havaita näitä autoja liikenteessä.

4

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai?

>Kaikille josta rekkarin kerkesin näkemään
      >otin rekkarin muistiin, ja soitin auton
      >omistajalle numerupalvelun kautta,
      >olivat muuten kiitollisia tiedosta.

Rekisterinumeron perusteella saatavat haltijatiedot ovat kaikkea muuta kuin ilmaisia.

Kenellä muka olisi varaa (ja intoa) toimia tuollaisena avuliaana aatuna?

• palvelusta

3,50 € / kysely ja teleoperaattorit vaihtelevasti ajan mukaan niin, että yhden kyselyn hinnaksi tulee n. 2 - 3 € ajasta riippuen. Kymmenen rekkarin hankkiminen maksaa jo n. 20 - 35 €.
        Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot, myös 307:aankin ne pystyy itsekin vaihtamaan pienellä vaivalla.

• Työnantaja maksaa mulle kyllä kohtuullista puhinrahaa, kun joudun käyttämään omaa puhelinta työn takia.

Mutta kun mielestäni riskitekijät on minimoitava, ja läheskään kaikista ei kerkee näkemään sitä rekkaria.

• palvelusta kirjoitti:

3,50 € / kysely ja teleoperaattorit vaihtelevasti ajan mukaan niin, että yhden kyselyn hinnaksi tulee n. 2 - 3 € ajasta riippuen. Kymmenen rekkarin hankkiminen maksaa jo n. 20 - 35 €.
        Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot, myös 307:aankin ne pystyy itsekin vaihtamaan pienellä vaivalla.

>Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot,

Näinhän heidän "pitäisi" tehdä, mutta kun eivät tee.

Itse vilkuilen omastani kaikki valot kerran viikossa, samoin työautostani, vaihdan palaneet polttimot seuraavan parin tunnin kuluessa.
        Eipä kerkee hirveen pitkään olemaan kaikki valot pimeänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      65
      3325
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3137
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2518
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      2493
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1455
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1310
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82