En nyt halua millään tavalla v****illa, muta tarkastakaapa välillä onko autossa toimivia takavaloja.
Tällä viikolla olen laskeskellut autoka joista molemmat takavalot ovat palaneet.
Valot ovat olleet päällä päätellen siitä että rekisterikilven valo t palaa mutta ajovalot eivät.
Laskujen tulos viikon sisään kahdeeksan autoa joista takavalot pimeänä, ja kuusi niistä oli 307 tai 307sw malleja.
Kaikille josta rekkarin kerkesin näkemään otin rekkarin muistiin, ja soitin auton omistajalle numerupalvelun kautta, olivat muuten kiitollisia tiedosta.
En minä nyt muuten olisi postannutkaan tätä, mutta kun alkaa jo olemaan pimeetä ni rupee olemaan vähän hankala havaita näitä autoja liikenteessä.
307 omistajat
4
988
Vastaukset
- Vai?
>Kaikille josta rekkarin kerkesin näkemään
>otin rekkarin muistiin, ja soitin auton
>omistajalle numerupalvelun kautta,
>olivat muuten kiitollisia tiedosta.
Rekisterinumeron perusteella saatavat haltijatiedot ovat kaikkea muuta kuin ilmaisia.
Kenellä muka olisi varaa (ja intoa) toimia tuollaisena avuliaana aatuna?- palvelusta
3,50 € / kysely ja teleoperaattorit vaihtelevasti ajan mukaan niin, että yhden kyselyn hinnaksi tulee n. 2 - 3 € ajasta riippuen. Kymmenen rekkarin hankkiminen maksaa jo n. 20 - 35 €.
Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot, myös 307:aankin ne pystyy itsekin vaihtamaan pienellä vaivalla. Työnantaja maksaa mulle kyllä kohtuullista puhinrahaa, kun joudun käyttämään omaa puhelinta työn takia.
Mutta kun mielestäni riskitekijät on minimoitava, ja läheskään kaikista ei kerkee näkemään sitä rekkaria.palvelusta kirjoitti:
3,50 € / kysely ja teleoperaattorit vaihtelevasti ajan mukaan niin, että yhden kyselyn hinnaksi tulee n. 2 - 3 € ajasta riippuen. Kymmenen rekkarin hankkiminen maksaa jo n. 20 - 35 €.
Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot, myös 307:aankin ne pystyy itsekin vaihtamaan pienellä vaivalla.>Autoilijoiden pitäisi joskus itsekin vilkaista palavatko auton takavalot,
Näinhän heidän "pitäisi" tehdä, mutta kun eivät tee.
Itse vilkuilen omastani kaikki valot kerran viikossa, samoin työautostani, vaihdan palaneet polttimot seuraavan parin tunnin kuluessa.
Eipä kerkee hirveen pitkään olemaan kaikki valot pimeänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371429Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455