Tarjottavaa Halloween-juhliin

Haluaisin vinkkejä Halloween-juhlien tarjottaviin. Älkääkä tulko sanomaan, että katsoo aikaisemmista ketjuista, koska haluan tähän nimenomaan vain tarjottaviin vnkkejä. Tarjottavien tulisi olla mielellään myös karmivan näköisiä.

8

4925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu...

      voi LOL teidän kanssa. ootteko jotain teinejä kun ei omat aivot leikkaa yhtään?

      Ja nimenomaan ALLA ON LINKKEJÄ joista löytyy jopa suomenkielisille sivuille joissa reseptejä. Lisää löytyy ulkomaisilta sivuilta..

      • Yöfani

        Juu, kyllähän minä sen tajuan, että alla on linkkejä myös suomenkielisille sivuille, mutta haluaisin siis myös niiden LISÄKSI tarjottavavinkkejä, joita muut olisivat kokeilleet tai jopa itse kehitääneet.


      • kyllä
        Yöfani kirjoitti:

        Juu, kyllähän minä sen tajuan, että alla on linkkejä myös suomenkielisille sivuille, mutta haluaisin siis myös niiden LISÄKSI tarjottavavinkkejä, joita muut olisivat kokeilleet tai jopa itse kehitääneet.

        Mikset myönnä suoraan että et vaan jaksa panostaa juhliin itse ja haluat kaiken tarjoiltavan suoraan nenäsi eteen?

        menepä kuule kaupunkisi isoimmalle lehti osastolle tai kirjastoon. Kaupoissa on kohta reseptejä pullollaan ja niin on kirjastokin.

        En jakele omia repestejäni kenellekkään, olen niitä vuosia parannellut ja tuottanut useita kymmeniä. Nyt otat mielikuvituksen käyttöön ja mieti mitä kauheita asioita halloweeniin liittyy tai mikä saa puistattamaan tai jopa oksettamaan? ja alat sen perusteella miettimään ruokaaineksia ja ruokia..

        Yhtenä vihjeenä: Oksennus

        terveisin
        Halloweeniä juhlittu 15vuotta


    • Obladii

      No mä oon kans aatellu järkätä bileet mun bestan kaa halloweeninä...
      No laita:
      - prinssinakkei lautaselle ja kasta ne ketsuppiin= veriset sormet
      - ota esipaistettuja patonkeja ja laita niihin laimennettua karamellivärejä ja paista= niistä tulee aika kivan värisiä esim. musta patonki...
      - Osta lidlista suklaasuukko pakkaus maksaa jotain 2-3euroo, paina siihen kiinni 2 lakritsan palaa= Haamu jolla on silmät
      - laita booliin jotain juotavaa ja sit jäädytä kumihanskan sisään jotain punaista mehua tai limuu ja laita kelluun booliin se jää käsi ilman hanskaa...= verinen käsi lilluu vedessä.
      -laita vaik lakritsa jäätelöö ja upota jäätelön sekaan pienii muovihämähäkkejä, mut varota sit ennen kun jäätelöö syödään et kaikki pureskelee hyvin sen jäätelön syödessään... :)
      No täs niitä oli vähän toivottavasti näist oli sulle apua ees vähän!!!! Onnee bileisiin...

    • piiroo

      Olen kirjoittanut omaan blogiini vinkkejä tarjoilusta, joten en viitsi niitä tähän kirjoittaa. Osoite on http://www.piiroo.vuodatus.net/blog/category/Halloween reseptej%E4 ja vinkkej%E4 tarjoiluun. Sieltä olen tehnyt kaikkia muita paitsi en Erienin silmiä.

      • yap

        juhlia halloweeniä tänä vuonna?


      • tiitu

        Eerien silmein respeti kuulosti vähän kummalta kun siihen tuli majoneesia..alkuperäisessä linkissä puhuttiin kai cream cheese = tuorejuusto. Luulisin että majoneesilla tulee aika kumman makuisia.


    • Apua..

      niin tiiättehän köyhät ritarit?? LAitatte sen pullan sijaan taulusienen.. Eli. leikkaat taulusienestä soikean moutoisen ja laitat sen päälle kermavaahtoa ja hilloa.. en ole itse kokeillut kutta kyllä tepsi!! Ja on aidon näkoinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe