Tarjottavaa Halloween-juhliin

Haluaisin vinkkejä Halloween-juhlien tarjottaviin. Älkääkä tulko sanomaan, että katsoo aikaisemmista ketjuista, koska haluan tähän nimenomaan vain tarjottaviin vnkkejä. Tarjottavien tulisi olla mielellään myös karmivan näköisiä.

8

4948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu...

voi LOL teidän kanssa. ootteko jotain teinejä kun ei omat aivot leikkaa yhtään?

Ja nimenomaan ALLA ON LINKKEJÄ joista löytyy jopa suomenkielisille sivuille joissa reseptejä. Lisää löytyy ulkomaisilta sivuilta..

• Yöfani

Juu, kyllähän minä sen tajuan, että alla on linkkejä myös suomenkielisille sivuille, mutta haluaisin siis myös niiden LISÄKSI tarjottavavinkkejä, joita muut olisivat kokeilleet tai jopa itse kehitääneet.

• kyllä
        Yöfani kirjoitti:

Juu, kyllähän minä sen tajuan, että alla on linkkejä myös suomenkielisille sivuille, mutta haluaisin siis myös niiden LISÄKSI tarjottavavinkkejä, joita muut olisivat kokeilleet tai jopa itse kehitääneet.

Mikset myönnä suoraan että et vaan jaksa panostaa juhliin itse ja haluat kaiken tarjoiltavan suoraan nenäsi eteen?

menepä kuule kaupunkisi isoimmalle lehti osastolle tai kirjastoon. Kaupoissa on kohta reseptejä pullollaan ja niin on kirjastokin.

En jakele omia repestejäni kenellekkään, olen niitä vuosia parannellut ja tuottanut useita kymmeniä. Nyt otat mielikuvituksen käyttöön ja mieti mitä kauheita asioita halloweeniin liittyy tai mikä saa puistattamaan tai jopa oksettamaan? ja alat sen perusteella miettimään ruokaaineksia ja ruokia..

Yhtenä vihjeenä: Oksennus

terveisin
        Halloweeniä juhlittu 15vuotta

• Obladii

No mä oon kans aatellu järkätä bileet mun bestan kaa halloweeninä...
      No laita:
      - prinssinakkei lautaselle ja kasta ne ketsuppiin= veriset sormet
      - ota esipaistettuja patonkeja ja laita niihin laimennettua karamellivärejä ja paista= niistä tulee aika kivan värisiä esim. musta patonki...
      - Osta lidlista suklaasuukko pakkaus maksaa jotain 2-3euroo, paina siihen kiinni 2 lakritsan palaa= Haamu jolla on silmät
      - laita booliin jotain juotavaa ja sit jäädytä kumihanskan sisään jotain punaista mehua tai limuu ja laita kelluun booliin se jää käsi ilman hanskaa...= verinen käsi lilluu vedessä.
      -laita vaik lakritsa jäätelöö ja upota jäätelön sekaan pienii muovihämähäkkejä, mut varota sit ennen kun jäätelöö syödään et kaikki pureskelee hyvin sen jäätelön syödessään... :)
      No täs niitä oli vähän toivottavasti näist oli sulle apua ees vähän!!!! Onnee bileisiin...

• piiroo
      • yap

juhlia halloweeniä tänä vuonna?

• tiitu

Eerien silmein respeti kuulosti vähän kummalta kun siihen tuli majoneesia..alkuperäisessä linkissä puhuttiin kai cream cheese = tuorejuusto. Luulisin että majoneesilla tulee aika kumman makuisia.

• Apua..

niin tiiättehän köyhät ritarit?? LAitatte sen pullan sijaan taulusienen.. Eli. leikkaat taulusienestä soikean moutoisen ja laitat sen päälle kermavaahtoa ja hilloa.. en ole itse kokeillut kutta kyllä tepsi!! Ja on aidon näkoinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe