Voiko stressi aiheuttaa todella voimakasta hiustenlähtöä tai nostaa tulehdusarvoja? En ole ollut sairaana pitkään aikaan mutta silti tulehdusarvot olivat korkealla, mikä ihmetyttää. viikon sisällä on myös tippunu varmaan neljäsosa ennen niin tuuheista hiuksistani. Ja koko ajan tippuu lisää. Monivitamiinit olen ostanu mutta hiuksia vaan lähtee aina kun päähäni kosken. Kuukauden verran olin ylivirkeä (joskin äärimmäisen hajamielinen) ja nukuin todella vähäisiä yöunia. mutta vasta nyt kun on alkanut tekeminen helpottaa ja olen saanut nukkua täydet yöunet on alkanu kroppa oireilla. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
hiustenlähtö stressistä?
5
1036
Vastaukset
- harvahapsinen
Juu, kyllä saattaa käydä todella köpelösti hiuksille. Ainoa lohdutus on, että uutta sänkeä kasvaa tilalle, joskin sekin lähtee niin kauan kunnes stressi laantuu.
- ovat saaneet
apua biotiinista. Apteekista ilman reseptiä. En ole itse kokeillut.
- sen kokenut
Minulla oli opintojeni loppuvaiheessa stressin aiheuttamaa kuumeilua kuukausikaupalle, samoin tulehdusarvot olivat korkealla. Kävin lääkärissä eikä hän osannut sanoa muuta kuin että johtuu stressistä. Tilanne parani sitten kun opinnot olivat onnellisesti ohi.
Hiustenlähtö samoin, minulla stressistä johtuvaa, koska mitään "lääketieteellistä" syytä ei ole löytynyt. Minun hiustenlähtöni on ollut niin kohtalokasta, että olen joutunut turvautumaan peruukkeihin (olen nainen) ja tuskin ne hiukset enää tällä iällä, keski-ikäisenä, kasvavat uudelleen takaisin.- ilman peruukkia
Kyllä hiukset voivat kasvaa takaisin vielä keski-iässäkin. Uusi stressi kyllä laukaisee valitettavasti uuden hiuslähdön... ja tuntuu, että vielä helpommin kuin ekalla kerralla.
- ??????
90-luvulla osa hiuksistani lähti, vähäinen kainalokarvoitus tippui ja kulmakarvat katosi, kun oli kova stressi. Karvani kasvoi kun elämäntilanteeni parani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904