Onko kenelläkään kokemusta Markkinointi-instituutista? Kovin on kalllista kyseisessä opinahjossa kurssien suorittaminen (etenkään kun ei ole sellaista työnantajaa, joka auttaisi kustannuksissa), mutta jos opetus on tasokasta, niin kai sitä säästöjään voisi uhrata.
Eli onko kukaan opiskellut instituutissa, ja erityisesti suorittanut tiedottamisen perustutkintoa?
Kokemuksia Markkinointi-instituutista?
2
877
Vastaukset
- on kokemusta
Olen suorittanut sekä MKT-tutkinnon että MJD-tutkinnon.
Ensimmäisen tutkinnoista työnantajani kustansi kokonaan ja MJD:stä puolet. En ole koskaan katunut siihen laittamiani rahoja.
Opetus on tätä päivää, työelämälähtöistä ja opettajat ja luennoitsijat alansa huippuja.
Markkinointi-Instituutin tiedottajan tutkinto on erittäin arvostettu tutkinto, vaikka itselläni ei olekaan siitä omakohtaista kokemusta.
Nyt suoritan taloushallintopainotteista tradenomintutkintoa..- Tiedonjanoinen
Hyvä tietää, koska olen itse harkitsemassa yllä mainittua tutkintoa. Juuri lähdin etsiskelemään muiden kokemuksia kyseisestä tahosta, koska ei ole aikaisempaa kokemusta. Olen niin onnekkaassa asemassa, että työnantaja ilmeisesti kustantaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797