steven seagal...

gjbd

olen katsonut melkein kaikki seagalin leffat, paria lukuunottamatta. on jäänyt se kaveri mieleen taitavista taisteluliikkeistä

onko oikeasti tämä kaveri yhtä kova miltä näyttää. olen ainakin lukenut jostain että kaveri on niin helevetin nopee liikkeissään että pitää ihan hidastaa taistelukohtauksia jotta saa katsojakin selvyyden :D

onhan sillä pohjana aikidossa 7 danin arvoasteikko vyössä, ja on aikido opettaja. ja eiköhön kaveri ole harrastanut alkuaikoina karatea ja kung-futa

7

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

tehokas äijä, mutta ei sen leffat oo silti hyviä (ainakaan paria poikkeusta lukuunottamatta). Sori, tää on vaan mun mielipide sen leffoista, saahan niistä muut tykätä. Mutta on se kai vähintään yhtä kova oikeesti ku leffoissa

• Urpå

No huhhuh,

Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota?

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        Urpå kirjoitti:

No huhhuh,

Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota?

Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??

• Urpå
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??

No joo joo,

Kattelin Nicon jo kultaisella 80-luvulla, onhan se ihan viihdyttävä noissa leffoissa tuo aikido-pulu. Mutta ihan oikeesti, yritä kuitenkin erottaa todellisuus ja leffat toisistaan. Seagullin leffat on leffoja ja hollywoodia. Elä ota sitä niin vakavasti.
        Aikidokana Seagal on varmaan ihan ok, mutta niin on moni muukin.

• kummajuttu33

china salesman 2018 eka leffa jossa joku vetää sen polvilleen ja steven saa turpaan. tuo vihreepaitanan nekutin antaa olan takaa.

• SeagalOnVitsi

Aikido on paritanssia ja Seagal on paritanssija joka esittää kovaa jätkää.

• Putinomania

Kuten myös kaverinsa Putin, joka antoi miehelle Venäjän passin. Entisiä passeja ovat Israelin ja USAn passit. Tosin en tiedä, joutuiko mies luopumaan jenkkipassista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1536
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1206
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1189
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1058
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      960
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      953
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      929
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      802
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      797
    Aihe