steven seagal...

gjbd

olen katsonut melkein kaikki seagalin leffat, paria lukuunottamatta. on jäänyt se kaveri mieleen taitavista taisteluliikkeistä

onko oikeasti tämä kaveri yhtä kova miltä näyttää. olen ainakin lukenut jostain että kaveri on niin helevetin nopee liikkeissään että pitää ihan hidastaa taistelukohtauksia jotta saa katsojakin selvyyden :D

onhan sillä pohjana aikidossa 7 danin arvoasteikko vyössä, ja on aikido opettaja. ja eiköhön kaveri ole harrastanut alkuaikoina karatea ja kung-futa

7

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      tehokas äijä, mutta ei sen leffat oo silti hyviä (ainakaan paria poikkeusta lukuunottamatta). Sori, tää on vaan mun mielipide sen leffoista, saahan niistä muut tykätä. Mutta on se kai vähintään yhtä kova oikeesti ku leffoissa

      • Urpå

        No huhhuh,

        Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota?


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        Urpå kirjoitti:

        No huhhuh,

        Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota?

        Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??


      • Urpå
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??

        No joo joo,

        Kattelin Nicon jo kultaisella 80-luvulla, onhan se ihan viihdyttävä noissa leffoissa tuo aikido-pulu. Mutta ihan oikeesti, yritä kuitenkin erottaa todellisuus ja leffat toisistaan. Seagullin leffat on leffoja ja hollywoodia. Elä ota sitä niin vakavasti.
        Aikidokana Seagal on varmaan ihan ok, mutta niin on moni muukin.


    • kummajuttu33

      china salesman 2018 eka leffa jossa joku vetää sen polvilleen ja steven saa turpaan. tuo vihreepaitanan nekutin antaa olan takaa.

    • SeagalOnVitsi

      Aikido on paritanssia ja Seagal on paritanssija joka esittää kovaa jätkää.

      • Putinomania

        Kuten myös kaverinsa Putin, joka antoi miehelle Venäjän passin. Entisiä passeja ovat Israelin ja USAn passit. Tosin en tiedä, joutuiko mies luopumaan jenkkipassista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe