olen katsonut melkein kaikki seagalin leffat, paria lukuunottamatta. on jäänyt se kaveri mieleen taitavista taisteluliikkeistä
onko oikeasti tämä kaveri yhtä kova miltä näyttää. olen ainakin lukenut jostain että kaveri on niin helevetin nopee liikkeissään että pitää ihan hidastaa taistelukohtauksia jotta saa katsojakin selvyyden :D
onhan sillä pohjana aikidossa 7 danin arvoasteikko vyössä, ja on aikido opettaja. ja eiköhön kaveri ole harrastanut alkuaikoina karatea ja kung-futa
steven seagal...
7
836
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
tehokas äijä, mutta ei sen leffat oo silti hyviä (ainakaan paria poikkeusta lukuunottamatta). Sori, tää on vaan mun mielipide sen leffoista, saahan niistä muut tykätä. Mutta on se kai vähintään yhtä kova oikeesti ku leffoissa
- Urpå
No huhhuh,
Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota? - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Urpå kirjoitti:
No huhhuh,
Oiksohan aika herätä ja mennä oikeesti salille treenaamaan ja vähentää tätä suoli24 mielikuvamastubaatiota?Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??
- Urpå
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
Tiedoksi, Steven Seagalilla on oikeasti musta vyö aikidossa, hän suoritti sen jo ennen kuin ryhtyi elokuvauralle. Voit tarkistaa tämän luotettavemmista lähteistäkin kuin minun sanomiseni. Ja käyn kyllä myös salilla aina joskus, toisin kuin ehkä itse Urpå??
No joo joo,
Kattelin Nicon jo kultaisella 80-luvulla, onhan se ihan viihdyttävä noissa leffoissa tuo aikido-pulu. Mutta ihan oikeesti, yritä kuitenkin erottaa todellisuus ja leffat toisistaan. Seagullin leffat on leffoja ja hollywoodia. Elä ota sitä niin vakavasti.
Aikidokana Seagal on varmaan ihan ok, mutta niin on moni muukin.
- kummajuttu33
china salesman 2018 eka leffa jossa joku vetää sen polvilleen ja steven saa turpaan. tuo vihreepaitanan nekutin antaa olan takaa.
- SeagalOnVitsi
Aikido on paritanssia ja Seagal on paritanssija joka esittää kovaa jätkää.
- Putinomania
Kuten myös kaverinsa Putin, joka antoi miehelle Venäjän passin. Entisiä passeja ovat Israelin ja USAn passit. Tosin en tiedä, joutuiko mies luopumaan jenkkipassista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812