Gigantti möi ladattuja pornofilmejä

se nyt vaan on tyhmää...

11

3217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäkö latasit pornoa???

      Miksi sinä käytit Gigantista ostamaasi kovalevyä ja kopioit sille pornoa ennen kuin palautit kovalevyn takaisin kauppaan?? Ei tuotteita saa ottaa käyttöön, jos aikoo palauttaa. Taidat olla niin tyhmä...

      • ja ota poskeen

        Taidat olla lukutaidoton amis joka katselee pornoa ja luulee saavansa joskus oikeasti pillua. Dream on.


      • ei-apina
        ja ota poskeen kirjoitti:

        Taidat olla lukutaidoton amis joka katselee pornoa ja luulee saavansa joskus oikeasti pillua. Dream on.

        Tuossa siis joku aiempi asiakas oli palauttanut Giganttiin ostamansa kovalevyn, jolle sitä ennen oli kopioinut pornoa.

        Joku toinen osti sen kovalevyn ja huomasi ne pornot. Kun Gigantin työtekkijä ei uskonut että siellä olisi ollut pornoa, asiakas ilmoitti lehteen. Tässä siis ei todellakaan ollut kyse siitä, että kauppa olisi myynnin edistämiseksi laittanut pornoa kovalevylle vaan oli ollut vahinko.

        Ja mitä sinä sitten muhkaat? Oletko apina?


      • ei-apina
        ei-apina kirjoitti:

        Tuossa siis joku aiempi asiakas oli palauttanut Giganttiin ostamansa kovalevyn, jolle sitä ennen oli kopioinut pornoa.

        Joku toinen osti sen kovalevyn ja huomasi ne pornot. Kun Gigantin työtekkijä ei uskonut että siellä olisi ollut pornoa, asiakas ilmoitti lehteen. Tässä siis ei todellakaan ollut kyse siitä, että kauppa olisi myynnin edistämiseksi laittanut pornoa kovalevylle vaan oli ollut vahinko.

        Ja mitä sinä sitten muhkaat? Oletko apina?

        ja siltä varalta, ettei se meuhkaava alatyyliin kirjoittanut apina tajunnut, tarkennan sanaa vahinko. vahinko Gigantin päässä oli siis ollut se, etteivät olleet tarkastaneet asiakkaan palauttamaa kovalevyä ennen kuin laittoivat sen uudelleen myyntiin.

        Mutta mielestäni Gigantin ei edes olisi pitänyt hyväksyä kovalevyn asiakaspalautusta, koska sehän oli selvästi otettu käyttöön, kun ostaja oli formatoinut sen ja sitten kopioinut sille pornoa.

        (en ole töissä Gigantissa enkä edes paljoa osta heiltä... tänä vuonna olen ostanut vain sähköhammasharjaan harjoja)


      • giganttipornoa..
        ei-apina kirjoitti:

        ja siltä varalta, ettei se meuhkaava alatyyliin kirjoittanut apina tajunnut, tarkennan sanaa vahinko. vahinko Gigantin päässä oli siis ollut se, etteivät olleet tarkastaneet asiakkaan palauttamaa kovalevyä ennen kuin laittoivat sen uudelleen myyntiin.

        Mutta mielestäni Gigantin ei edes olisi pitänyt hyväksyä kovalevyn asiakaspalautusta, koska sehän oli selvästi otettu käyttöön, kun ostaja oli formatoinut sen ja sitten kopioinut sille pornoa.

        (en ole töissä Gigantissa enkä edes paljoa osta heiltä... tänä vuonna olen ostanut vain sähköhammasharjaan harjoja)

        Gigantin myyjä oli käyttänyt kovalevyä omien pornofilmien siirtoon koneelta toiselle ja oli kiireessä poistanut kovalevyltä vain lapsipornon ja unohtanut muut sinne, sitten laittoi kovalevyn hyllyyn ja laittoi hintalappuun merkinnän "asiakaspalautus".


      • ei-apina kirjoitti:

        ja siltä varalta, ettei se meuhkaava alatyyliin kirjoittanut apina tajunnut, tarkennan sanaa vahinko. vahinko Gigantin päässä oli siis ollut se, etteivät olleet tarkastaneet asiakkaan palauttamaa kovalevyä ennen kuin laittoivat sen uudelleen myyntiin.

        Mutta mielestäni Gigantin ei edes olisi pitänyt hyväksyä kovalevyn asiakaspalautusta, koska sehän oli selvästi otettu käyttöön, kun ostaja oli formatoinut sen ja sitten kopioinut sille pornoa.

        (en ole töissä Gigantissa enkä edes paljoa osta heiltä... tänä vuonna olen ostanut vain sähköhammasharjaan harjoja)

        Palautusoikeuteen olennaisesti kuuluu oikeus kokeilla tuotetta. Se missä raja on kokeilun ja käytön välillä on toki veteen piirretty. Jossain alushousuissa se nyt on hieman eri kuin kovalevyssä, joka käytöstä ei kulu.

        Minä en ikinä ostaisi asiakaspalautuskovalevyä. Joku syy siihen on, että se on palautettu, esimerkiksi se, että se on liian äänekäs.


    • -----------

      Tuo kertoo yhden työntekijän laiskuudesta.
      Se kenen vastuulla tarkastaminen on ollut, on ollut vain niin laiska, ettei oikeasti ole vaivautunut tarkastamaan levyä. On vain lätkäissyt tarran, että olis muka tarkastettu.

      Tai sitten siellä on ihan yleisenä tapana, ettei tuotteita tarkasteta, laitetaan vaan ok-tarra. Asiakas sitten palauttaa jos on viallinen ja sitten voivotellaan, että näin on päässyt käymään.

      Tuotakin vois johto estää sillä, että aina tuotteisiin laitetaan tarkastustarra josta käy ilmi tarkastaja, joka sitten tarkastuksen puuttuessa voi selitellä pomolle, että miksi näin kävikään. Näinhän toimitaan yleisesti esim. missä tahansa tehdastuotannossa.

      • Fiksua jengii :D

        Vie lähimmälle poliisiasemalle, että sisältää lainvastaista materiaalia. Löytyy nopeasti kyseinen kone millä,kuka,mihinaikaan tallennettu ja kone poliisiasemalle kolmeksi kuukaudeksi täydelliseen tutkintaan. Nykyään kun valvontakamerat aika yleisiä jne. ja tietokoneita ei pysty itse niin tyhjentämäänkään täydellisesti ettei tietotekniikan expert tutkijat pysty syynäämään.


    • hahaha hassu setä

      "- Ajatus siitä, että 10-vuotias poika olisi käynyt ostamassa kovalevyn on pelottava. "

      Oh come on! :D

      • oli pelottava

        Kyse olikin sitä että 27 vuotiaalle tytölle ajatus 10 vuotiaasta pojasta katsomassa pokea oli pelottavaa, ei siitä etteikö sellaista tapahtuisi :-)


      • oli pelottava kirjoitti:

        Kyse olikin sitä että 27 vuotiaalle tytölle ajatus 10 vuotiaasta pojasta katsomassa pokea oli pelottavaa, ei siitä etteikö sellaista tapahtuisi :-)

        Ja syyllinen on gigantti:)

        Oikeastaan asiakaspalautettua tuotetta ei edes saa myydä uutena tuotteena hyllyllä, johon syyllistyy moni muukin kauppa.

        Miksiköhän osa kaupoista vaatii alkuperäisen pakkauksen,jotta voi palauttaa.( No koska se laitettaisiin suorinta tietä kaupanhyllylle.) Tosin kaupalla ei normaalisti edes ole pakko ottaa tuotetta takaisin paitsi viallinen, mutta joillakin kaupoilla on myös palautusoikeus pelkästään "asiakastyytyväisyyden vuoksi". heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe