Ajattelin vain että kyseinen biisi oli aika rajua ja suoraa verrattuna bändin muihin biiseihin verrattuna. Melkeimpä punkrockia.
Mitäs jospa Zeppelin olisi voinut saada siihen aikaan enemmän vaikutteita "Detroitin" pojista , näin omassa kieroissa kuvitelmissa ajatellen...?
Communication Breakdown
4
2014
Vastaukset
Että Zeppelin olis ottanu vaikutteita punkista, vaikka punkkarit just pilkkas Zeppelinin kaltaisia isoja menestyneitä bändejä?
- Anonyymi
Communication Breakdown taitaa olla vuodelta -69 eli vuosia ennen punkkia. Ehkä kuitenkin enemmänkin heviä kuitenkin. Zeppelinin rankimpia biisejä, ehkä se kaikkein rankin, yhdessä Immigrant songin kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Communication Breakdown taitaa olla vuodelta -69 eli vuosia ennen punkkia. Ehkä kuitenkin enemmänkin heviä kuitenkin. Zeppelinin rankimpia biisejä, ehkä se kaikkein rankin, yhdessä Immigrant songin kanssa.
Eli punkkarit otti vaikutteita Zeppeliniltä.
Anonyymi kirjoitti:
Communication Breakdown taitaa olla vuodelta -69 eli vuosia ennen punkkia. Ehkä kuitenkin enemmänkin heviä kuitenkin. Zeppelinin rankimpia biisejä, ehkä se kaikkein rankin, yhdessä Immigrant songin kanssa.
Sex Pistols halus olla salaa kuin Zeppelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521