Communication Breakdown

kaljataiteilija

Ajattelin vain että kyseinen biisi oli aika rajua ja suoraa verrattuna bändin muihin biiseihin verrattuna. Melkeimpä punkrockia.
Mitäs jospa Zeppelin olisi voinut saada siihen aikaan enemmän vaikutteita "Detroitin" pojista , näin omassa kieroissa kuvitelmissa ajatellen...?

4

2017

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että Zeppelin olis ottanu vaikutteita punkista, vaikka punkkarit just pilkkas Zeppelinin kaltaisia isoja menestyneitä bändejä?

• Anonyymi

Communication Breakdown taitaa olla vuodelta -69 eli vuosia ennen punkkia. Ehkä kuitenkin enemmänkin heviä kuitenkin. Zeppelinin rankimpia biisejä, ehkä se kaikkein rankin, yhdessä Immigrant songin kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Communication Breakdown taitaa olla vuodelta -69 eli vuosia ennen punkkia. Ehkä kuitenkin enemmänkin heviä kuitenkin. Zeppelinin rankimpia biisejä, ehkä se kaikkein rankin, yhdessä Immigrant songin kanssa.

Eli punkkarit otti vaikutteita Zeppeliniltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sex Pistols halus olla salaa kuin Zeppelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1536
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      957
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      373
      945
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      821
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      623
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      578
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      163
      566
    Aihe