onko täällä joku joka olisi kokeillut/nähnyt onko miten eroja TM 300, Gas Gas EC 300 ja KTM exc 300 pyörien alaväännöissä?? samaa luokkaa vai?? joku kehu temmin alavääntöjä muhkeiksi mutta onkai ne nyt muissakin samat??? itse olen havitellut tuota kotarin 300...varmaan nuo kaikki kolme eri merkkistä pyörää on samassa sarjassa...kirjoittakaa tänne nähtyä/kuultua/koettua juttuja.. iloisia syysajeluja...tänään oli mahtava ilma käydä päästelemässä höyryjä...
Alavääntö kyseessä
4
792
Vastaukset
- jeess
itellä on 300 kotari ...kotarista ainakin löytyy pakoaukonsäätimen pikasäätöruuvi josta saa varmasti vääntöä riittävästi kiristämällä. mahtava ja kestävä pyörä
- kottaraista
moni on kehunut tätä 300 EXC pyörää, eli ei se ihan susi voi olla...taidampa lähteä kauppaan..
- kuka tietää
onko miten eroja noissa pyörissä...kuka tietää?? väännöt??
- kokemusta on...
TM:stä ei ole omaa kokemusta, joten parempi olla kommentoimatta...
Jossain toisessa keskustelussa joku totesi, että gassissa 100x miellyttävämpi moottori kuin kotarissa, samaa mieltä hänen kanssaan!!!
Myös ajettavuudeltaan yleensäkin gas gas huomattavasti helpompi.
Sopii erityisen hyvin suomi-enduroon helpon käsiteltävyytensä ansiosta.
Gas gas varmasti maailmalla 2000-luvun parhaiten testeissä menestynyt 2T-enduropyörä, kannattaa vähän googlettaa aiheesta...
Kun joku kuitenkin tyrmää tämän kirjoituksen täysin, niin parhaiten selvität asian kun koeajat ko. pyörät.
Yhteyttä maahantuojiin tai jälleenmyyjiin, niin varmasti jostain järjestyy pyörä kokeiltavaksi!
Itse en ostaisi mitään laitetta koeajamatta sitä etukäteen.
Näissä pyörissä on uskomattoman suuria eroja, joka muuta väittää, ei tiedä tai valehtelee!
Täällä netissä on vaikka kuinka paljon aivan huuhaa-juttuja näistä pyöristä, jotka perustuvat luuloon, olettamukseen tai sitten vaikka tarkoitukselliseen harhaanjohtamiseen!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289