Käyttäjäkokemuksia havupuu-uutteesta? Tulee kai aika kalliiksi, jos täytyy 1 dl ottaa päivässä? Miten kalliiksi?
Havupuu-uute
8
1125
Vastaukset
- Yks vaan
Näkyi olevan kaupassa 6,30 Euroa 600 ml pullo.
Vähän yli Euro päivässä tulisi tällä annostelulla.- Luonto parantaa
Minkä hinnan maksaa terveydestä.Alussa voi ottaa vaikka pullon päivässä, ja jatkossa riittää desi tai kaksi.
Jos olet tonnin arvonen, niin kallistahan se on.Jos olet miljoonan arvoinen, ei tunnu missään...
ps. muuten on paras aine mitä olen suuhun laittanut.
- on myös
On niitä myös puristeina.
- reumainen
Minulle ei ollut mitään vaikutusta
- Jus1912
Onko kellään kokemusta kyseisestä uutteesta keuhkovibroosioon hoitoon
- äijä47
ihan hyvä aine.tasapainottaa elimistöä ja on hyvä antioksidantti.sen kaverina on hyvä ottaa c-vitamiinia joko pilllereinä,tai mielummin kasviksista.jos innostut koittaa niin voin laittaa sähköpostilla valmistusohjeet.ei maksa mitään muuta ku vaivaa hivenen.olen itse tehnyt sitä satunnaisestin.30v. toisethan tällä rahaa tekee.minä teen sen antamisen ilosta.olen köyhä jässikkä mutten halua ansaita toisten kurjuudel.email [email protected]
- reumatikko
olen alkanut käyttämään havunpuu uutetta noin puolivuotta sitten pahaan reumaan..olen ottanut 2dl 3päivää ja 1dl 4 päivää viikossa..näinä kahtena kuukauten en ole tarvinnut ottaa kortisooni kuin aivan muutaman kerran...aloitin kokelemaan uutetta kun kaikki lääkeaineet joita söin veivät minun imuunisuojan täysin nollalle..olin jatkuvasti nuhassa ja kurkku kipeenä..tulehdus käsissä on aivan täysin kadonnut eikä kipujakaan ole enää..en uskalla sano että tämä tehoaisi muille mutta minun kehooni se on tuonut muutoksen
- muutenkin kallista
PASKAA PUHUT! Kuka maksaa valehtelusi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001