Käyttäjäkokemuksia havupuu-uutteesta? Tulee kai aika kalliiksi, jos täytyy 1 dl ottaa päivässä? Miten kalliiksi?
Havupuu-uute
8
1141
Vastaukset
- Yks vaan
Näkyi olevan kaupassa 6,30 Euroa 600 ml pullo.
Vähän yli Euro päivässä tulisi tällä annostelulla.- Luonto parantaa
Minkä hinnan maksaa terveydestä.Alussa voi ottaa vaikka pullon päivässä, ja jatkossa riittää desi tai kaksi.
Jos olet tonnin arvonen, niin kallistahan se on.Jos olet miljoonan arvoinen, ei tunnu missään...
ps. muuten on paras aine mitä olen suuhun laittanut.
- on myös
On niitä myös puristeina.
- reumainen
Minulle ei ollut mitään vaikutusta
- Jus1912
Onko kellään kokemusta kyseisestä uutteesta keuhkovibroosioon hoitoon
- äijä47
ihan hyvä aine.tasapainottaa elimistöä ja on hyvä antioksidantti.sen kaverina on hyvä ottaa c-vitamiinia joko pilllereinä,tai mielummin kasviksista.jos innostut koittaa niin voin laittaa sähköpostilla valmistusohjeet.ei maksa mitään muuta ku vaivaa hivenen.olen itse tehnyt sitä satunnaisestin.30v. toisethan tällä rahaa tekee.minä teen sen antamisen ilosta.olen köyhä jässikkä mutten halua ansaita toisten kurjuudel.email [email protected]
- reumatikko
olen alkanut käyttämään havunpuu uutetta noin puolivuotta sitten pahaan reumaan..olen ottanut 2dl 3päivää ja 1dl 4 päivää viikossa..näinä kahtena kuukauten en ole tarvinnut ottaa kortisooni kuin aivan muutaman kerran...aloitin kokelemaan uutetta kun kaikki lääkeaineet joita söin veivät minun imuunisuojan täysin nollalle..olin jatkuvasti nuhassa ja kurkku kipeenä..tulehdus käsissä on aivan täysin kadonnut eikä kipujakaan ole enää..en uskalla sano että tämä tehoaisi muille mutta minun kehooni se on tuonut muutoksen
- muutenkin kallista
PASKAA PUHUT! Kuka maksaa valehtelusi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476