Uroskoirallani kertyy pippelin päähän kellertävää nestettä jota tippuu pitkin lattioita.
Eläinlääkärillä on käytetty ja kuulemma täysin terve.
Mutta en ole ennen törmännyt moiseen asiaan. Paljon olen ollut koirien kanssa tekemisissä kuitenkin.
Koira kyllä pesee itseään, mutta ei tarpeeksi usein.
Pieniä keltaisia tippoja saa pestä lattioilta joka pv.
Todellinen ongelma tässä on se, kun koiraa ei kehtaa ottaa mukaan kylään ja pari kertaa kk ollaan reissussa.
Muutaman kerran joku on ihmetellyt, että mitä lattioissa on ja miten tällaisen asian sitten selittää ei koiraihmisille.."joo, se on toi mun koira jonka vehkeistä tippuu sellasta keltasta nestettä..."
Ei varmaan vaikuta kovin isolta ongelmalta, mutta voin vakuuttaa, että on!
Onko jotain tehtävissä?
uroskoiran "tiputtelu"
4
8904
Vastaukset
- mitä siellä sitten
tutkittiin ja sanottiin? Millaista kel. neste on? Ihan pissaa vai tahmeampaa, millainen haju, onko kokkareista. yms? Ensimmäisenä meileen tulee pissatulehdus ja esinahantulehdus, tutkittiinko ne?
- huuhteluun
kuulostaisi sopivalta.
Laimenettua Betadinea (mm.) voi ruiskun avulla laittaa sinne ja sitten hemputtaa, että se leviää sinne sisälle. Tätä kunnes oireet ohi. Jos ell sanoo, että normaalia, outoa. Nuo tulehdukset on yleisiä uroksilla, joillakin pakkaa kroonistumaan.
Soita toiselle ell:lle ja kysy vielä asiasta, että poissuljetaan virtsatietulehdus ja mahdollisesti muutakin. - ei normaalia..
huuhteluun kirjoitti:
kuulostaisi sopivalta.
Laimenettua Betadinea (mm.) voi ruiskun avulla laittaa sinne ja sitten hemputtaa, että se leviää sinne sisälle. Tätä kunnes oireet ohi. Jos ell sanoo, että normaalia, outoa. Nuo tulehdukset on yleisiä uroksilla, joillakin pakkaa kroonistumaan.
Soita toiselle ell:lle ja kysy vielä asiasta, että poissuljetaan virtsatietulehdus ja mahdollisesti muutakin.Itse en ollut mukana eläinlääkärissä vaan sisko käytti koiraa siellä.
Eläinlekuri oli sanonut että ihan normaalia, että uroksella kertyy nestettä sieltä, mutten ole kenenkään tuttujen luona törmännyt moiseen ilmiöön. Vanhoillakaan koirilla, siksi ihmettelin.
Tosi kiusallinen vaiva ja jos koiralla on oikeasti esim. tulehdus, niin pistää vihaksi, että joudun viemään uudestaan lääkäriin. Ei niin halpaa puuhaa minun tuloillani.
kokeilen ensin tota Betadinea jos vaikka pääsisi noin pienellä vaivalla siitä eroon.
Iso kiitos vastanneille =) - emubarbi
ei normaalia.. kirjoitti:
Itse en ollut mukana eläinlääkärissä vaan sisko käytti koiraa siellä.
Eläinlekuri oli sanonut että ihan normaalia, että uroksella kertyy nestettä sieltä, mutten ole kenenkään tuttujen luona törmännyt moiseen ilmiöön. Vanhoillakaan koirilla, siksi ihmettelin.
Tosi kiusallinen vaiva ja jos koiralla on oikeasti esim. tulehdus, niin pistää vihaksi, että joudun viemään uudestaan lääkäriin. Ei niin halpaa puuhaa minun tuloillani.
kokeilen ensin tota Betadinea jos vaikka pääsisi noin pienellä vaivalla siitä eroon.
Iso kiitos vastanneille =)Meillä el, sanoi myös että ihan normaalian tämän ikäisellä pennulla (8kk)roikottelee pippeliään mieluusti. ei yhtään kivan näköistä. Meille myös annettiin vinkkinä tuo putsaus mutta me ostettiin suoraan valmis litku esinahanpuhdistukseen ettei tarvi itsee ruveta laimentelemaan ja toiseksi betadinehan on ruskeeta ja tää valmis litku kirkasta niin ei haittaa jos vähän "sotkee". sekä siin pakkauksessa on mukana sellanen hyvä 10mm ruisku mihin saa sellasen suippokären niin on helpompi turauttaa oikeaan kohtaan. Pitäs kuulemma auttaa vaikka ei mitään suurempaa tulehdusta ees oiskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782