Elisa+Vodafone mobile express card,yhteys pätkii

Mikä ihme on?

Mikähän on, kun tulee ilmoitus "Matkaviestinyhteyttä ei saada" ja yhteys pätkäsee. Joskus tuota viestiä ei edes tule, vaan yhteys vain katkee.

Joskus auttaa, kun ottaa Express Cardin pois ja laittaa takas koneeseen kiinni. Joskus pitää muodostaa yhteys uudelleen. Joskus pitää tietokoneen puhelinyhteys katkaista ja muodostaa uudelleen. Joskus koko kone pitää käynnistää uudestaan. Joskus pitää koko laite asentaa uudestaan.

Mietin onko mulla jokin ohjelmistoristiriita vai mistä tuo johtuu. Käyttis on Vista ja muistaakseni vodafonen ohjelmisto versio 9, kuitenkin siis se mikä pitääkin vistan kanssa olla.

Harkinnan alla on kyllä jo koko kapistuksen palauttaminen, kun päivässä näitä pätkimisiä voi tulla kymmeniäkin. Joskus ihan minuuttien välein. =(

5

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaiset ongelmat joskus

      ei kannata ihmetellä vaan soitappa vaikka tekniseen tukeen elisalle. Auttoivat ainakin mua samantyyppisessä ongelmassa. Sitten on myös se Elisa Datacenter.

    • mullakin

      Mulla on käytössä Elisan Vodafone (se mokkulaversio), ja oon todennu, että tää on ihan paska vehje! Yhteys katkeaa välillä ittekseen, herjaa kaikkee paskaa ja joudun aina vähän väliä asentamaan koko paskan uudelleen, että edes jotenkin toimisi. Niin ja Vistahan se mullaki..

      Onkohan tämä ihan yleinen vika? Onko muita joilla sama ongelma??

      • samma här

        Mokkula toimi teknisesti 1,5 vuotta melko varmasti, vaikka yhteys toimi liian hitaasti.
        Nyt on tullut esiin tuo mokkulan häviäminen kokonaan. Saan sen takaisin vain poistamalla ohjelman ja asentamalla sen uudelleen. Ongelma tulee yleensä lepotilan jälkeen, kun Yhdistä-toiminta ei jostain syystä enää toimikaan. Ei muuta kuin asenna uudelleen...


      • josephine2222

        On ihan sama ongelma, mutta meillä käyttöjärjestelmänä on XP. Ja olen myös täysin samaa mieltä: ihan paska!

        Taitaa olla mokkulan ja liittymän vahto eessä...


      • saunalahdelle siis
        josephine2222 kirjoitti:

        On ihan sama ongelma, mutta meillä käyttöjärjestelmänä on XP. Ja olen myös täysin samaa mieltä: ihan paska!

        Taitaa olla mokkulan ja liittymän vahto eessä...

        viestiketju mutta vika on täällä sama.
        liitymä ja "kepakko" lähtee tänään vaihtoon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe