Mikähän on, kun tulee ilmoitus "Matkaviestinyhteyttä ei saada" ja yhteys pätkäsee. Joskus tuota viestiä ei edes tule, vaan yhteys vain katkee.
Joskus auttaa, kun ottaa Express Cardin pois ja laittaa takas koneeseen kiinni. Joskus pitää muodostaa yhteys uudelleen. Joskus pitää tietokoneen puhelinyhteys katkaista ja muodostaa uudelleen. Joskus koko kone pitää käynnistää uudestaan. Joskus pitää koko laite asentaa uudestaan.
Mietin onko mulla jokin ohjelmistoristiriita vai mistä tuo johtuu. Käyttis on Vista ja muistaakseni vodafonen ohjelmisto versio 9, kuitenkin siis se mikä pitääkin vistan kanssa olla.
Harkinnan alla on kyllä jo koko kapistuksen palauttaminen, kun päivässä näitä pätkimisiä voi tulla kymmeniäkin. Joskus ihan minuuttien välein. =(
Elisa+Vodafone mobile express card,yhteys pätkii
5
1144
Vastaukset
- samanlaiset ongelmat joskus
ei kannata ihmetellä vaan soitappa vaikka tekniseen tukeen elisalle. Auttoivat ainakin mua samantyyppisessä ongelmassa. Sitten on myös se Elisa Datacenter.
- mullakin
Mulla on käytössä Elisan Vodafone (se mokkulaversio), ja oon todennu, että tää on ihan paska vehje! Yhteys katkeaa välillä ittekseen, herjaa kaikkee paskaa ja joudun aina vähän väliä asentamaan koko paskan uudelleen, että edes jotenkin toimisi. Niin ja Vistahan se mullaki..
Onkohan tämä ihan yleinen vika? Onko muita joilla sama ongelma??- samma här
Mokkula toimi teknisesti 1,5 vuotta melko varmasti, vaikka yhteys toimi liian hitaasti.
Nyt on tullut esiin tuo mokkulan häviäminen kokonaan. Saan sen takaisin vain poistamalla ohjelman ja asentamalla sen uudelleen. Ongelma tulee yleensä lepotilan jälkeen, kun Yhdistä-toiminta ei jostain syystä enää toimikaan. Ei muuta kuin asenna uudelleen... - josephine2222
On ihan sama ongelma, mutta meillä käyttöjärjestelmänä on XP. Ja olen myös täysin samaa mieltä: ihan paska!
Taitaa olla mokkulan ja liittymän vahto eessä... - saunalahdelle siis
josephine2222 kirjoitti:
On ihan sama ongelma, mutta meillä käyttöjärjestelmänä on XP. Ja olen myös täysin samaa mieltä: ihan paska!
Taitaa olla mokkulan ja liittymän vahto eessä...viestiketju mutta vika on täällä sama.
liitymä ja "kepakko" lähtee tänään vaihtoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876