Naamassa ollut joku allerginen reaktio, ihoa kiristänyt, punakirjava kauttaaltaan, nyt olen epätoivoissaan luopunut kaikista hoitoaineista, kun tilanne ei näyttänyt muuttuvan pahenevan vaan,,,sain siis mielestäni sen allergisen reaktion yhdestä ihovoiteesta, mutta lopetin heti sen yhden päivän jälkeen, silti ihottuma jatkunut koko viikon ajan, nyt mietin johtuuko se pesuaineesta( pesen kosteusvoiteella), vai meikistä (nivean ideal finish).
Tänään en ole uskaltanut edes pestä naamaa vaan antanut olla, yön jälkeen iho oli hiukan rauhoittunut,punoitus hälventynyt, kannattaako jatkaa samaa linjaa? eli olla pesemättä ja meikkaamatta? riitttääkö vesipesu?
ja onko se meikkaaminen ärsyttänyt ihoa,sen allergisen reaktion jälkeen? olen ihan ulalla mitä pitäisi tehdä,,
Hjelppiä? ihossa allerginen reaktio?
4
1886
Vastaukset
- niatoj
reaktiota voi helpottaa myös jollain antihistamiinilla, jos paha niin vaikka kyynpuremaan tarkoitetulla lääkkeellä.
jotkut voiteet voivat aiheuttaa vaikeitakin allergisia reaktioita,ja yhteys maahantuojaan
tai tuotteen tekijään, voit saada tiedon siitä aineesta, joka sinulle aiheuttaa ongelmia.
näin voit välttää vastedes vastaavanlaiselta vaivalta,ps vaadi myös rahat pois ja korvausta
tapahtuneesta - minulla sama !
olen käyttänyt monia vuosia nivea visagen puhdistusgeeliä ja se on sopinut minulle todella hyvin. Olen myös käyttänyt meikkaukseen nivean ideal finishin meikkivoidetta ja sekin on sopinut hyvin, mutta eilen kun pesin kasvoni ensin tuolla samalla nivean puhd.aineella ja sitten pesin toisen kerran jollain toisella nivean puhdistus geelillä niin ihoni oli sen jälkeen todella 'outo'? epätasainen ja vähän kutisevakin ja tänään en uskaltanut laittaa meikkiä juuri ollenkaan ettei vaan pahenisi, ihoni on siis edelleen vähän 'krösöinen' eli ei normaali! mistähän johtuu??
- ap,
Joo,no mulla on oireet vähän lievittynyt,oon ollut ilman meikkiä (viikonlopun voikin olla ilman) mut huomenna pitäis taas meikata,en muuten kehtaa mennä mihinkään,,katon miten huomenna käy,jos meikki ärsyttää,niin menen ostamaan jonkun meikkivoiteen joka allergiatestattu,ei sisällä hajusteita,,nivea ideal finish meikkivoiteesta lukee vain että soveltuvuus testattu ei muuta,,,luulen että nyt mun pitää vaan antaa ihon rauhoittua,,olen pessyt vedellä,tosin sitten kun meikit pesen kosteusvoiteella pois ne,,
luulen että sullakin joku allerginen reaktio tai ärsytys iholla, kutina ainakin viittaa siihen,,voi olla että joku aineosa tuotteessa on ärsyttänyt kuten minulla,,, - allerginen??
ap, kirjoitti:
Joo,no mulla on oireet vähän lievittynyt,oon ollut ilman meikkiä (viikonlopun voikin olla ilman) mut huomenna pitäis taas meikata,en muuten kehtaa mennä mihinkään,,katon miten huomenna käy,jos meikki ärsyttää,niin menen ostamaan jonkun meikkivoiteen joka allergiatestattu,ei sisällä hajusteita,,nivea ideal finish meikkivoiteesta lukee vain että soveltuvuus testattu ei muuta,,,luulen että nyt mun pitää vaan antaa ihon rauhoittua,,olen pessyt vedellä,tosin sitten kun meikit pesen kosteusvoiteella pois ne,,
luulen että sullakin joku allerginen reaktio tai ärsytys iholla, kutina ainakin viittaa siihen,,voi olla että joku aineosa tuotteessa on ärsyttänyt kuten minulla,,,Kannattaa kokeilla mistä tuotteesta tuollaiset oireet tulee. Yks tuote kerrallaan testata.. Mulla tulee homeesta kasvoille ja muuhunki vartaloon näppyjä ja epätasaisuutta ja hillitön kutina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781