Laittakaan tulemaan parhaita sairaala-dekkari, rikosromaani ja tai ylipäänsä hyviä jännätys/dekkari kirjasuosituksia.
HUOM! Stephen King tai Agatha Ghristie kirjat eivät kiinnosta.
Kirjastoon mennessä en tiedä mitä enää etsiä sieltä :)
Uutta jännitystä
4
893
Vastaukset
- tähän nyt
täällä jo monesti ollut linkki
http://www.tornio.fi/DekkariNetti
Tuolta löytyy kyllä kaikki tarvittava tieto dekkareista ja kirjailijoista, mitä vain kuvitella voi.
Lisäksi tältäkin sivulta kun luet noiden parin tänne ahkerammin kirjoittavien nimimerkkien mielipiteitä, niin löydät varmasti hyvää luettavaa.- odotan minä...
hurjasti lähettämästäsi linksistä. Varmasti on paljon kaikkea kiinnostavaa :)
- .Shivatus.
Mikäli vampyyrit ja jännitys kiinnostaa niin John Ajvide Lindgvistin Ystävät hämärän jälkeen voisi olla mieleen. Olen itse lukenut kirjasta n. puolet ja todella jännittävä on ollut. Onko kukaan lukenut? Kommentteja?
- olen lukenut
ja suosittelen todella mukaansa tempaavasti kirjoitettu ei voinut laskea käsistään enne kuin oli lukenut loppuun. Ehdottamasti tutustumisen arvoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1981935
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91401- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911