Yhessä lehdessä näin kuvan jossa äijällä olkapäässä iso cadillac teksti. Onkohan jollain kia tatuointi tai nissani?
Vastaukset 4
- näköjään
joka junaan...
- ....
Cadillacista en tiedä,mutta Volvo tatuoinnin olen omin silmin nähnyt eräällä hepulla...Hänellä oli myös Toyota Hiace,jota tarkemmin katsoessa huomasi että kaikki Toyotan merkit oli poistettu ja korvattu Volvon merkeillä:-D
- topic
.... kirjoitti:
Cadillacista en tiedä,mutta Volvo tatuoinnin olen omin silmin nähnyt eräällä hepulla...Hänellä oli myös Toyota Hiace,jota tarkemmin katsoessa huomasi että kaikki Toyotan merkit oli poistettu ja korvattu Volvon merkeillä:-D
en tiedä onko kaveri vielä hengisstä, mutta hihassa on pepsin vanha logo.
Pepsille vaan terveisiä.
- Umppatipumppa
Mutta jos nyt ottaa KIA-tai Nissan tatuoinnin, niin ei ole niin suuri pelko että nahkaan on tatuoitu konkurssiin menneen autotehtaan nimi. Cadillacin kanssa saattaa jännitellä hieman enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429