Yhessä lehdessä näin kuvan jossa äijällä olkapäässä iso cadillac teksti. Onkohan jollain kia tatuointi tai nissani?
cadillac tatuointi
4
1195
Vastaukset
- näköjään
joka junaan...
- ....
Cadillacista en tiedä,mutta Volvo tatuoinnin olen omin silmin nähnyt eräällä hepulla...Hänellä oli myös Toyota Hiace,jota tarkemmin katsoessa huomasi että kaikki Toyotan merkit oli poistettu ja korvattu Volvon merkeillä:-D
- topic
.... kirjoitti:
Cadillacista en tiedä,mutta Volvo tatuoinnin olen omin silmin nähnyt eräällä hepulla...Hänellä oli myös Toyota Hiace,jota tarkemmin katsoessa huomasi että kaikki Toyotan merkit oli poistettu ja korvattu Volvon merkeillä:-D
en tiedä onko kaveri vielä hengisstä, mutta hihassa on pepsin vanha logo.
Pepsille vaan terveisiä.
- Umppatipumppa
Mutta jos nyt ottaa KIA-tai Nissan tatuoinnin, niin ei ole niin suuri pelko että nahkaan on tatuoitu konkurssiin menneen autotehtaan nimi. Cadillacin kanssa saattaa jännitellä hieman enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122878Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3491138- 1111053
- 891007
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66904
- 46894
- 53881