Yhessä lehdessä näin kuvan jossa äijällä olkapäässä iso cadillac teksti. Onkohan jollain kia tatuointi tai nissani?
cadillac tatuointi
4
1209
Vastaukset
- näköjään
joka junaan...
- ....
Cadillacista en tiedä,mutta Volvo tatuoinnin olen omin silmin nähnyt eräällä hepulla...Hänellä oli myös Toyota Hiace,jota tarkemmin katsoessa huomasi että kaikki Toyotan merkit oli poistettu ja korvattu Volvon merkeillä:-D
- topic
.... kirjoitti:
Cadillacista en tiedä,mutta Volvo tatuoinnin olen omin silmin nähnyt eräällä hepulla...Hänellä oli myös Toyota Hiace,jota tarkemmin katsoessa huomasi että kaikki Toyotan merkit oli poistettu ja korvattu Volvon merkeillä:-D
en tiedä onko kaveri vielä hengisstä, mutta hihassa on pepsin vanha logo.
Pepsille vaan terveisiä.
- Umppatipumppa
Mutta jos nyt ottaa KIA-tai Nissan tatuoinnin, niin ei ole niin suuri pelko että nahkaan on tatuoitu konkurssiin menneen autotehtaan nimi. Cadillacin kanssa saattaa jännitellä hieman enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838