Uudet hinnat tullut nettiin ja nopea vertailu osoitti, että Himoksella on Suomen kalleimmat hissiliput !!!! Hinnat noussut 7-8 %.
MIKSI IHMEESSÄ ? Mikä tekee Himoksen rinteistä ja hisseistä niin hyvät, että on varaa nostaa lippujen hinnat Suomen kalleimmiksi. Eipä ollut kehumista viime talven lumistakaan.
Eikä ollut Himoksella viime talvena liikaa ruuhkaakaan ja taitaa olla tänä vuonna vielä vähemmän.
Ei ole tullut kylpylääkään Himokselle, vaikka niin on kovasti mainostettu sitä. Kiitos 'rinnekeisarin' valituskierteen.
Onkohan nyt Himoksen 'rinnekeisarille' iskenyt ahneus ? Vai olisiko rahapula syynä ?
Rakentaa kuulemma ökylinnaa siihen järven rannalle, joten pitää saada etelän turisteilta rahat pois.
Taidanpa jatkaa minäkin matkaa Tahkolle, kun on tuo bensan hintakin laskussa......,)
Saa vielä pidemmät laskut ja halvemmalla.
Himos = Suomen kalleimmat liput
11
1207
Vastaukset
- äippä
ja jos minä haluan rinteeseen maksan mitä vain.Samasta syystä lennän aina mielummin lappiin,Åreen tai alpeille kun menisin Himokselle tai Tahkolle.Maksan mielelläni jotta pääsen kunnon rinteisiin.Ja ihan pe-ma matkoja voi lentäen tehdä. Ei sitä edes vkon lomaa tarvii.
- persaukine
hiljaa ja pysy vain siellä pulkkamäessä jos ei ole varaa maksaa himoksen lippuja .
- ruåttalainen
persaukine kirjoitti:
hiljaa ja pysy vain siellä pulkkamäessä jos ei ole varaa maksaa himoksen lippuja .
Iihanaa....
Himoksellako sinä persaukinen laskettelet...?
Onpa harmi, jos ei sinne tuu jonoja, niin en pääse sun kaa tappituntumalle.....;)
Minäkin kannatan tuota kirjoittamisen opettelua. On se niin noloa, kun ei Suomalainen pojke osaa kirjoittaa edes sanoja oikein. Oletko ollut liikaa siellä rinteessä ilman pipaa ? - mitään.............
ruåttalainen kirjoitti:
Iihanaa....
Himoksellako sinä persaukinen laskettelet...?
Onpa harmi, jos ei sinne tuu jonoja, niin en pääse sun kaa tappituntumalle.....;)
Minäkin kannatan tuota kirjoittamisen opettelua. On se niin noloa, kun ei Suomalainen pojke osaa kirjoittaa edes sanoja oikein. Oletko ollut liikaa siellä rinteessä ilman pipaa ?teinipoitsun pippeliä ja kaikki PERSEAUKISET HINTTARIT voi mennä tahkolle , siellähän on teille paljon kavereita ja Venäläisiä russakoitakin tarjolla.
- Suurperheelliset maksavat l...
2 aikuista ja 3 lasta, jotka kaikki maksavat jo täyden hinnan. Liput viikonlopuksi pe ilta, la koko päivä ja su päivälippu = 425 €uroa yöpymiset ruokailu juomiset polttoainekulut omalla autolla.
Menisinkö esim. 3 kertaa Himokselle vai 2 kertaa kauemmaksi isompiin mäkiin ?
Kalliilta vaikuttaa tosiaan nuo Himoksen hinnat muihin verrattuna.
No, jokainen päättää omasta hinnoittelustaan ja myös omasta rahankäytöstään.
Jään odottelemaan lunta ja kaipaamaan asiakaslähtöistä perhehinnoittelua. En omistajalähtöistä ylihinnoittelua.- kohtuus kaikessa
Niinpä näyttää tosiaan olevan. Himoshan on paikkana ihan ok ja sopivan matkankin päässä, mutta riittääkö se Suomen kalleimpiin lippuihin?
Saas näkee riittääkö virolaisia ja venäläisiä tungokseen asti kun taloustilanne tulee olemaan se mikä se on ?
Voi kun joku hiihtokeskus keksisi todellisen perhelipun esim 3 kahden hinnalla tai 4 kolmen hinnalla, niin se vetäisi varmaan porukkaa ihan simona.
Itse ajattelin hiihtää murtsikaa enemmän ja ostaa lipun selvästi harvemmin kuin aikaisemmin. Ja ainahan sitä voi vaihdella lippuja. Siis ihan vaan perheen kesken, vai mitä.......;))
- ei luista
Ei haittaa Suomen kalleimmat hinnat.
Eihän siellä ole luntakaan eikä säätiedotus lupaa parannusta asiaan.
Olen joskus laskenut Himoksella lokakuussa ja silloin oli hinnat ja kelit kohdallaan.
Nyt on kaikki toisin. Hinnat pilvissä lumien kanssa.- halvat laskut
Joopa joo, ei ole kauden avauksesta tietoa. Olen minäkin joskus laskenut alamäkeä lokakuussa, mutta nyt ei onnistu, sillä säätiedotus ei lupaa parannusta asiaan.
Himoksen hinnat hirvittää hikistä hintatietoista hiihtäjää.
Laskukausi ja nousuajan hinnat, siinäpä vasta businessidea, joka näköjään sulattaa lumetkin rinteestä. - alasajo
halvat laskut kirjoitti:
Joopa joo, ei ole kauden avauksesta tietoa. Olen minäkin joskus laskenut alamäkeä lokakuussa, mutta nyt ei onnistu, sillä säätiedotus ei lupaa parannusta asiaan.
Himoksen hinnat hirvittää hikistä hintatietoista hiihtäjää.
Laskukausi ja nousuajan hinnat, siinäpä vasta businessidea, joka näköjään sulattaa lumetkin rinteestä.Ja nyt kuulemma laittavat vielä tuolihissin kiinni.
Taitaa olla rankka alamäki meneillään. - ei kauskaria
alasajo kirjoitti:
Ja nyt kuulemma laittavat vielä tuolihissin kiinni.
Taitaa olla rankka alamäki meneillään.ostavat muka säästääkseen kausikortin himokselle:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285