Liika liikunta lihottaa..

mä olin pakkoliikkuja

Mulla paino nousi monta kiloa kun liikuin joka päivä monta tuntia, pyöräillen, juosten, kävellen, uiden, pelannut sählyä, pingistä ja pyörinyt ja kierinyt ja tehny 200 vatsalihasliikettä päivässä piitkän aikaa. Nyt kun vähensin reilusti liikuntamäärää niin olen laihtunut, johtuu kai siitä että liikunta lisäsi tarvetta syödä enemmän, ja nyt en ole syönyt niin paljon. Siis liika liikunta tavallaan lihottaa. Ja tiedoksi kaikille: en todellakaan syönyt mitään hiilaripitoista puppua tms lihottavaa ruokaa. Kai järkevämpää olla syömättä ja liikkua vähän niin paino laskee parhaiten. Okei, kai tääkin viesti oli tyhmä ja aivan turha. Anteeksi! :)

15

4488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepsukka.

      Ootko miettiny sitä, et lihakset kerää enemmän nestettä ja painaa muutenki enemmän. Vähällä syömisellä kyl surkastutat lihakset ja susta tulee laihaläski.

      Ymmärrän, et ei oo helppo uskoo tätä, en usko oikeen kunnolla vielä itekkä. Mut syön nykyää enemmän ja liikun enemmän ja sitä kautta paino kyl nousee. Mut ei näy peilistä.

      • nbrgposnbot

        Tuo on totta. Liikkuessasi sinulla alkoi lihakset kasvaa ja lihakset luonnollisesti painavat enemmän kuin läski. Kun lopetit liikkumisen, lihaksesi surkastuivat, ja siksi paino laski. Sama kävi minulle, kun jouduin pitämään taukoa jalkapalloharrastuksestani.


      • juuuuuuuuuuu
        nbrgposnbot kirjoitti:

        Tuo on totta. Liikkuessasi sinulla alkoi lihakset kasvaa ja lihakset luonnollisesti painavat enemmän kuin läski. Kun lopetit liikkumisen, lihaksesi surkastuivat, ja siksi paino laski. Sama kävi minulle, kun jouduin pitämään taukoa jalkapalloharrastuksestani.

        Hyvä vaan että laskee. ;)
        10KILOA vielä pois! Eli pitää käytännössä olla liikkumatta ja syömättä.


    • utelias ..

      Kuinka paljon vähemmän täytyy päivittäisestä kaloritarpeesta syödä vähemmän, jotta laihtuu? Esim 1500 kuinka paljon vähemmän? Onko kokemusta? Ja millaisella ruokavaliolla laihtuu parhaiten?

    • kohtalotoveri

      hei oot niin oikeessa.
      lihakset kasvaas = rumaa

      • ja paino nousee

        Hyi helevetti kun lihakset kasvavat ja paino nousee niin on tod. rumaa! Mitä v***ua niil lihaksil tekee???!!! Ei yhtään mitään. Nyt en kyllä liiku enää liikaa. PAINO LASKEE!!!!!


      • eioototta...
        ja paino nousee kirjoitti:

        Hyi helevetti kun lihakset kasvavat ja paino nousee niin on tod. rumaa! Mitä v***ua niil lihaksil tekee???!!! Ei yhtään mitään. Nyt en kyllä liiku enää liikaa. PAINO LASKEE!!!!!

        " Mitä v***ua niil lihaksil tekee???!!!"

        Järjen riemuvoitto asialla :D
        Sekö sitten ei ole rumaa kun on luut ja läski enää jäljellä? Laihaläski, hyi saatana!


      • Mielummin
        eioototta... kirjoitti:

        " Mitä v***ua niil lihaksil tekee???!!!"

        Järjen riemuvoitto asialla :D
        Sekö sitten ei ole rumaa kun on luut ja läski enää jäljellä? Laihaläski, hyi saatana!

        korvaan läskit lihaksilla, vaikka pari kiloa tuliskin enemmän, kuin että antaisin kaikkien lihaksien surkastua, kun ei viitsi liikkua..

        Vai oliskohan pointti sittenkin niin, että et JAKSA liikkua/treenata, joten rupeat mollaamaan lihaksia helpottaaksesi omaa oloasi?

        Se on fakta, että jos lihakset päästät nyt surkastumaan, ja jos/kun joskus rupeat normaalisti syömään, tulet lihoamaan nopeasti.


      • se on fakta se on fakta sulle?
        Mielummin kirjoitti:

        korvaan läskit lihaksilla, vaikka pari kiloa tuliskin enemmän, kuin että antaisin kaikkien lihaksien surkastua, kun ei viitsi liikkua..

        Vai oliskohan pointti sittenkin niin, että et JAKSA liikkua/treenata, joten rupeat mollaamaan lihaksia helpottaaksesi omaa oloasi?

        Se on fakta, että jos lihakset päästät nyt surkastumaan, ja jos/kun joskus rupeat normaalisti syömään, tulet lihoamaan nopeasti.

        Mikä sua riivaa? Se on fakta joo no sit se on voi voi. Eiköhän jokaisen oma asia mitä tekee, syökö vai onko syömättä, liikkuuko vai ei.
        Onko sulla sitten omakohtaista kokemusta mikä on parempi, mitä voit suositella muille? =) Ei taida olla.
        Mä voin sen verran sanoa että urheilin 8h/vrk ja sekään ei olis riittäny, olis ollut vaijhtoehto tappaa itsensä liialla liikunnalla nykyään liikun vaan 5 tuntia päivässä..


      • oksetus
        se on fakta se on fakta sulle? kirjoitti:

        Mikä sua riivaa? Se on fakta joo no sit se on voi voi. Eiköhän jokaisen oma asia mitä tekee, syökö vai onko syömättä, liikkuuko vai ei.
        Onko sulla sitten omakohtaista kokemusta mikä on parempi, mitä voit suositella muille? =) Ei taida olla.
        Mä voin sen verran sanoa että urheilin 8h/vrk ja sekään ei olis riittäny, olis ollut vaijhtoehto tappaa itsensä liialla liikunnalla nykyään liikun vaan 5 tuntia päivässä..

        liikuin koko kesän taas hullun lailla.
        juoksua, jumppaa, lihaskuntoo.
        ateriaks tyyliin pussi pakastevihanneksia.

        nyt oon kyllä vitun ihanan näkönen. :)
        lihaksia ja luuta. namnam.

        .. eli hyi vittu.


      • lihakset painaa liikaa!
        oksetus kirjoitti:

        liikuin koko kesän taas hullun lailla.
        juoksua, jumppaa, lihaskuntoo.
        ateriaks tyyliin pussi pakastevihanneksia.

        nyt oon kyllä vitun ihanan näkönen. :)
        lihaksia ja luuta. namnam.

        .. eli hyi vittu.

        Eli kuinka saan liiat lihakset pois? LIHOMATTA?


      • mut et syö
        lihakset painaa liikaa! kirjoitti:

        Eli kuinka saan liiat lihakset pois? LIHOMATTA?

        Lihakset katoaa, jos et syö, mutta liikut.

        Syömättömyydellä rääkätty keho luulee näkevänsä nälkää, ja aineenvaihdunta hidastuu. Jos päälle vielä liikkuu, elimistö käyttää ensin hiilihydraattivarastot ja siirtyy sitten polttamaan lihasta (ei polta läskiä).


      • ja liikkua sopivasti?
        mut et syö kirjoitti:

        Lihakset katoaa, jos et syö, mutta liikut.

        Syömättömyydellä rääkätty keho luulee näkevänsä nälkää, ja aineenvaihdunta hidastuu. Jos päälle vielä liikkuu, elimistö käyttää ensin hiilihydraattivarastot ja siirtyy sitten polttamaan lihasta (ei polta läskiä).

        Ei liikaa liikuntaa missään tapauksessa koska silloinhan ruokahalukin kasvaa ja tod. näkösesti tulee syötyyki enemmän kun pitäisi.
        Pitäis osata sit liikkua sopivasti siihen ruokamäärään nähden minkä syö. Ei liian vähää. Eikä liikaa.


    • fbffbfb

      "vitun retardi" liikkuminen laihduttaa kunhan syöö tervellistä ruoka valioo ja vitun välii vetää paljon safkaa jos liikkuu paljon ku se tulee poltettuu ellet safkaa iltasin parii kolmee sipsipussii leffoi kattelenn..

    • Anonyymi

      Kyllö liiallinen yltiöpäinen liikunta lihottaa ainakin mun kohdalta olen laihtunut ilman mitään liikuntaa syömällä 1500 -1700 kaloria 15,6 kg 1 vuodessa liikuntaa hyvin vähän lähinnä arki liikuntaa huomasin kun tein pihahommia hyöty liikuntaa meni 560 kaloria 10700 askelta tuli huomaamatta kävin puntarissa seuraavan päivänä olo ollu joka päivä 600 kalorin vaje olin lihonnut 400 g eli rasitin liikaa itseäni näin monille kövi todistetuksi nestepaainoa tuli liikunnasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe