Onko kellään kokemusta kissan anemiasta? Meillä kissalla oli pitkään pissatulehdusta ja viimeisen baytrill antibioottikuurin jälkeen aloitti syömään omasta hiekkalaatikostaan hiekkaa nyt kun vaihdoin hiekan sahanpuruihin, ei tahdo mielellään pissata siihen. Sitten olen monta kertaa nähnyt kun päästän kissan ulos, menee se suoraan syömään hiekkaa maasta. Netistä olen lukenut, että joillakin kissoilla se on johtunut anemiasta. Meillä kissan hemoglobiini oli elokuussa 9,6, onkohan se liian alhainen? Vai mistä ihmeestä voi johtua?
Kissan anemia
3
2775
Vastaukset
- ....
Soita eläinlääkärille ja kysy onko se hemoglobiini liian alhainen, ei se mitään maksa.
Tietysti on huono juttu jos kissa syö hiekkaa mutta on myös tärkeää että kissa tekee tarpeensa sinne laatikkoon, koska pidättely aiheuttaa helposti uuden pissatulehduksen. Hiekkojakin on monenlaisia..- Emilia M
Kysyin lääkäriltä, joka sanoi että 8- jotakin olisi normaali arvot. Ihmettelen vaan, kun edellisen kerran käytiin samalla klinikalla, silloin hemoglobiini oli 9.1, niin eläinlääkäri oli kirjoittanut paperiin että hieman aneeminen. Nyt kun arvo oli vähän noussut ei puhuttu mitään anemiasta. Eläinlääkäri oli kyllä klinikan toinen lääkäri. Paikalliselta eläinlääkäriltä yritin kans kysyä asiasta, mutta ei muistanut viitearvoja. Jos joku tietäisi enemmän tuosta asiasta, olisin kiitollinen! Olen antanut parafiiniöljyä kissalle silloin tällöin, kun sillä on ollut ummetusta, sen vuoksi ajattelin että jos sen takia silloin aikaisemmin oli hieman aneeminen. Silloin kissa ei kyllä vielä syönyt hiekkaa.
- HannaM.
Emilia M kirjoitti:
Kysyin lääkäriltä, joka sanoi että 8- jotakin olisi normaali arvot. Ihmettelen vaan, kun edellisen kerran käytiin samalla klinikalla, silloin hemoglobiini oli 9.1, niin eläinlääkäri oli kirjoittanut paperiin että hieman aneeminen. Nyt kun arvo oli vähän noussut ei puhuttu mitään anemiasta. Eläinlääkäri oli kyllä klinikan toinen lääkäri. Paikalliselta eläinlääkäriltä yritin kans kysyä asiasta, mutta ei muistanut viitearvoja. Jos joku tietäisi enemmän tuosta asiasta, olisin kiitollinen! Olen antanut parafiiniöljyä kissalle silloin tällöin, kun sillä on ollut ummetusta, sen vuoksi ajattelin että jos sen takia silloin aikaisemmin oli hieman aneeminen. Silloin kissa ei kyllä vielä syönyt hiekkaa.
Meillä sama ongelma, kissa syö hiekka, varsinkin hiekka-astiasta lattialle kulkeutunutta hiekka. mistähän se mahtaisi johtua? onko kenelläkään kokemusta että kissa nuolee esim ikkunoita/peilejä ja pahvilaatikoita? kokemuksia? mistähän mahtaisi johtua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272191
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2761876Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4571678Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva271653- 1601649
Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141519Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861119Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava2911071- 931009
Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j14988