Kauhuleffoja? ;o

Halloweennamnam.<33

Elisiis, tietääkseni toista tälläistä EI ollut. Joten, mikä olis sillanen sopivan pelottava, muttei mikään hirvee kauhuleffa 9-12 vuotiaille? Porukat siellä on 11-12 vuotiaita, yks yheksän vee. Ideoita?


Thänks etukäteen.

14

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      tosi vaikee..

      Noita 9-12 vuotiaitakin on niin paljon erilaisia. ite olin ihan hulluna jo piene kauhuihin kun taas veljeni olivat tosi säikkyjä.

      Olisiko scary movie, scream, painajainen ennen joulua, beetlejuice (tämä voisi olla hyvä)

      tuossa muutama mikä tuli mieleen. Aika moni kauhu leffa on kyllä liian pelottava.
      Tai sitten joku Halloween aiheinen piiros elokuva, en tosin muista yhtään semmoista pätkää.
      Laittelen tänne heti kun tulee mieleen =)

    • tälläinen?
      • halloweennaminami.<33

        Juu, tiedetään et on erittäin vaikee kysymys.. Me ollaan sillasta porukkaa, et kyl me jotain hiuka pahempaa ku karvista kestetään ;"D Poikii enimmäkseen, plus minä. Scary Moviet oon ite kaikki nähny, mut miksei.? Ja scream ei oikein nappaa.. Ja animaatiot, nouu. Orpokotia oon ajatellu, mut seki on aika paha.. Ja mikä se yks on se joku karma tai jtn sinnepäin.? Lisää vastauksia. ;o

        ;o


      • leffa...
        halloweennaminami.<33 kirjoitti:

        Juu, tiedetään et on erittäin vaikee kysymys.. Me ollaan sillasta porukkaa, et kyl me jotain hiuka pahempaa ku karvista kestetään ;"D Poikii enimmäkseen, plus minä. Scary Moviet oon ite kaikki nähny, mut miksei.? Ja scream ei oikein nappaa.. Ja animaatiot, nouu. Orpokotia oon ajatellu, mut seki on aika paha.. Ja mikä se yks on se joku karma tai jtn sinnepäin.? Lisää vastauksia. ;o

        ;o

        the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,


      • Halloweennamnam.<33
        leffa... kirjoitti:

        the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,

        Juu, hyviä ideoita, tosta the blair witch projectista oon kiinnostunu :) Se siis tulee siihen äänettömästi pyörimään se leffa :)


      • hallowenfreak
        leffa... kirjoitti:

        the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,

        täs kaikki mitkä tiiän (saattaa olla k-18): the ring,the grudge,dracula,omen,wrong turn,frankenstein,house of wax,ghost ship,childsplay(kauhunukke),stephen kings it(kauhupelle),halloween,bloody marie,riivaaja,manaaja,sweeney todd. (scoobydoot on tosi hauskoja!)


      • oli...
        hallowenfreak kirjoitti:

        täs kaikki mitkä tiiän (saattaa olla k-18): the ring,the grudge,dracula,omen,wrong turn,frankenstein,house of wax,ghost ship,childsplay(kauhunukke),stephen kings it(kauhupelle),halloween,bloody marie,riivaaja,manaaja,sweeney todd. (scoobydoot on tosi hauskoja!)

        etsiä 9-12 VUOTIAILLE sopivia elokuvia!!

        Ei missään nimessä K18 leffoja.

        Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
        En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)


      • miten olisi
        oli... kirjoitti:

        etsiä 9-12 VUOTIAILLE sopivia elokuvia!!

        Ei missään nimessä K18 leffoja.

        Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
        En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)

        Alfred Hitchcockin Psyko? vuoden -60 versio. En nyt muista oliko tällekkin ikäraja K18. Sit tuli myös mieleen nämä: Urbaanit legendat, The Others, Kuudes aisti, Kauhun oppitunnit. Kyllähän niitä löytyy, kun rupee oikein urakalla etsimään.

        Pelottavan hyytävää halloweenia!


      • halloweennamnam.<33
        miten olisi kirjoitti:

        Alfred Hitchcockin Psyko? vuoden -60 versio. En nyt muista oliko tällekkin ikäraja K18. Sit tuli myös mieleen nämä: Urbaanit legendat, The Others, Kuudes aisti, Kauhun oppitunnit. Kyllähän niitä löytyy, kun rupee oikein urakalla etsimään.

        Pelottavan hyytävää halloweenia!

        Juu-u, hyviä ehdotuksia on :]] Kaikki siis. Vieläkö.? ;o


      • girl___95
        oli... kirjoitti:

        etsiä 9-12 VUOTIAILLE sopivia elokuvia!!

        Ei missään nimessä K18 leffoja.

        Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
        En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)

        Minä itse olen ainakin katsonut Sweeney Toddin ja melkein kaikki muutkin K18-elokuvat, mitä meidät kaupungin filmivuokraamosta löytyy.
        Ei ne nyt niin pahoja ole. Paitsi ehkä muutamat niistä.... :P


      • susi__tyttö
        halloweennamnam.<33 kirjoitti:

        Juu-u, hyviä ehdotuksia on :]] Kaikki siis. Vieläkö.? ;o

        Cursed saattaisi olla sopiva. Se on kyllä K15, mutta ei se ole raaka. Hauskoja kohtiakin siitä löytyy :)


      • halloweennamnam.<33
        susi__tyttö kirjoitti:

        Cursed saattaisi olla sopiva. Se on kyllä K15, mutta ei se ole raaka. Hauskoja kohtiakin siitä löytyy :)

        Juuu, muttei tuo Cursed kovin hyviä arvosteluja ole saanu, mut iha sama : DD Ja voi ne jotkut kauhuleffat olla pahoja. Ei sillaset oo, mitkä o iha epäaitoi, mut sillaset mis tavallaa se pelko sillee "hiipii" Etsillee. : DDD


      • jeeeeee
        halloweennamnam.<33 kirjoitti:

        Juuu, muttei tuo Cursed kovin hyviä arvosteluja ole saanu, mut iha sama : DD Ja voi ne jotkut kauhuleffat olla pahoja. Ei sillaset oo, mitkä o iha epäaitoi, mut sillaset mis tavallaa se pelko sillee "hiipii" Etsillee. : DDD

        the marsh on hyvä elokuva se on k-14


    • jkakasjiowrwej

      on ehdottomasti Shaun of the dead. Hirvittävän hauska ja pari säpsähdystäkin tuli :D Se on kyllä K-15 muistaakseni, ja pari aika raakaakin kohtaa, mutta hauska se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe