Kauhuleffoja? ;o

Halloweennamnam.<33

Elisiis, tietääkseni toista tälläistä EI ollut. Joten, mikä olis sillanen sopivan pelottava, muttei mikään hirvee kauhuleffa 9-12 vuotiaille? Porukat siellä on 11-12 vuotiaita, yks yheksän vee. Ideoita?


Thänks etukäteen.

14

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      tosi vaikee..

      Noita 9-12 vuotiaitakin on niin paljon erilaisia. ite olin ihan hulluna jo piene kauhuihin kun taas veljeni olivat tosi säikkyjä.

      Olisiko scary movie, scream, painajainen ennen joulua, beetlejuice (tämä voisi olla hyvä)

      tuossa muutama mikä tuli mieleen. Aika moni kauhu leffa on kyllä liian pelottava.
      Tai sitten joku Halloween aiheinen piiros elokuva, en tosin muista yhtään semmoista pätkää.
      Laittelen tänne heti kun tulee mieleen =)

    • tälläinen?
      • halloweennaminami.<33

        Juu, tiedetään et on erittäin vaikee kysymys.. Me ollaan sillasta porukkaa, et kyl me jotain hiuka pahempaa ku karvista kestetään ;"D Poikii enimmäkseen, plus minä. Scary Moviet oon ite kaikki nähny, mut miksei.? Ja scream ei oikein nappaa.. Ja animaatiot, nouu. Orpokotia oon ajatellu, mut seki on aika paha.. Ja mikä se yks on se joku karma tai jtn sinnepäin.? Lisää vastauksia. ;o

        ;o


      • leffa...
        halloweennaminami.<33 kirjoitti:

        Juu, tiedetään et on erittäin vaikee kysymys.. Me ollaan sillasta porukkaa, et kyl me jotain hiuka pahempaa ku karvista kestetään ;"D Poikii enimmäkseen, plus minä. Scary Moviet oon ite kaikki nähny, mut miksei.? Ja scream ei oikein nappaa.. Ja animaatiot, nouu. Orpokotia oon ajatellu, mut seki on aika paha.. Ja mikä se yks on se joku karma tai jtn sinnepäin.? Lisää vastauksia. ;o

        ;o

        the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,


      • Halloweennamnam.<33
        leffa... kirjoitti:

        the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,

        Juu, hyviä ideoita, tosta the blair witch projectista oon kiinnostunu :) Se siis tulee siihen äänettömästi pyörimään se leffa :)


      • hallowenfreak
        leffa... kirjoitti:

        the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,

        täs kaikki mitkä tiiän (saattaa olla k-18): the ring,the grudge,dracula,omen,wrong turn,frankenstein,house of wax,ghost ship,childsplay(kauhunukke),stephen kings it(kauhupelle),halloween,bloody marie,riivaaja,manaaja,sweeney todd. (scoobydoot on tosi hauskoja!)


      • oli...
        hallowenfreak kirjoitti:

        täs kaikki mitkä tiiän (saattaa olla k-18): the ring,the grudge,dracula,omen,wrong turn,frankenstein,house of wax,ghost ship,childsplay(kauhunukke),stephen kings it(kauhupelle),halloween,bloody marie,riivaaja,manaaja,sweeney todd. (scoobydoot on tosi hauskoja!)

        etsiä 9-12 VUOTIAILLE sopivia elokuvia!!

        Ei missään nimessä K18 leffoja.

        Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
        En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)


      • miten olisi
        oli... kirjoitti:

        etsiä 9-12 VUOTIAILLE sopivia elokuvia!!

        Ei missään nimessä K18 leffoja.

        Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
        En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)

        Alfred Hitchcockin Psyko? vuoden -60 versio. En nyt muista oliko tällekkin ikäraja K18. Sit tuli myös mieleen nämä: Urbaanit legendat, The Others, Kuudes aisti, Kauhun oppitunnit. Kyllähän niitä löytyy, kun rupee oikein urakalla etsimään.

        Pelottavan hyytävää halloweenia!


      • halloweennamnam.<33
        miten olisi kirjoitti:

        Alfred Hitchcockin Psyko? vuoden -60 versio. En nyt muista oliko tällekkin ikäraja K18. Sit tuli myös mieleen nämä: Urbaanit legendat, The Others, Kuudes aisti, Kauhun oppitunnit. Kyllähän niitä löytyy, kun rupee oikein urakalla etsimään.

        Pelottavan hyytävää halloweenia!

        Juu-u, hyviä ehdotuksia on :]] Kaikki siis. Vieläkö.? ;o


      • girl___95
        oli... kirjoitti:

        etsiä 9-12 VUOTIAILLE sopivia elokuvia!!

        Ei missään nimessä K18 leffoja.

        Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
        En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)

        Minä itse olen ainakin katsonut Sweeney Toddin ja melkein kaikki muutkin K18-elokuvat, mitä meidät kaupungin filmivuokraamosta löytyy.
        Ei ne nyt niin pahoja ole. Paitsi ehkä muutamat niistä.... :P


      • susi__tyttö
        halloweennamnam.<33 kirjoitti:

        Juu-u, hyviä ehdotuksia on :]] Kaikki siis. Vieläkö.? ;o

        Cursed saattaisi olla sopiva. Se on kyllä K15, mutta ei se ole raaka. Hauskoja kohtiakin siitä löytyy :)


      • halloweennamnam.<33
        susi__tyttö kirjoitti:

        Cursed saattaisi olla sopiva. Se on kyllä K15, mutta ei se ole raaka. Hauskoja kohtiakin siitä löytyy :)

        Juuu, muttei tuo Cursed kovin hyviä arvosteluja ole saanu, mut iha sama : DD Ja voi ne jotkut kauhuleffat olla pahoja. Ei sillaset oo, mitkä o iha epäaitoi, mut sillaset mis tavallaa se pelko sillee "hiipii" Etsillee. : DDD


      • jeeeeee
        halloweennamnam.<33 kirjoitti:

        Juuu, muttei tuo Cursed kovin hyviä arvosteluja ole saanu, mut iha sama : DD Ja voi ne jotkut kauhuleffat olla pahoja. Ei sillaset oo, mitkä o iha epäaitoi, mut sillaset mis tavallaa se pelko sillee "hiipii" Etsillee. : DDD

        the marsh on hyvä elokuva se on k-14


    • jkakasjiowrwej

      on ehdottomasti Shaun of the dead. Hirvittävän hauska ja pari säpsähdystäkin tuli :D Se on kyllä K-15 muistaakseni, ja pari aika raakaakin kohtaa, mutta hauska se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe