Elisiis, tietääkseni toista tälläistä EI ollut. Joten, mikä olis sillanen sopivan pelottava, muttei mikään hirvee kauhuleffa 9-12 vuotiaille? Porukat siellä on 11-12 vuotiaita, yks yheksän vee. Ideoita?
Thänks etukäteen.
Kauhuleffoja? ;o
14
1332
Vastaukset
- kyllä
tosi vaikee..
Noita 9-12 vuotiaitakin on niin paljon erilaisia. ite olin ihan hulluna jo piene kauhuihin kun taas veljeni olivat tosi säikkyjä.
Olisiko scary movie, scream, painajainen ennen joulua, beetlejuice (tämä voisi olla hyvä)
tuossa muutama mikä tuli mieleen. Aika moni kauhu leffa on kyllä liian pelottava.
Tai sitten joku Halloween aiheinen piiros elokuva, en tosin muista yhtään semmoista pätkää.
Laittelen tänne heti kun tulee mieleen =) - tälläinen?
Eli Karvisen tv-sarja sielt löyty halloiween jakso. En tiedä, mistä saisi dvd:nä. Mut youtubesta löytyy
http://www.youtube.com/watch?v=kh9jjjbTt_8&feature=related- halloweennaminami.<33
Juu, tiedetään et on erittäin vaikee kysymys.. Me ollaan sillasta porukkaa, et kyl me jotain hiuka pahempaa ku karvista kestetään ;"D Poikii enimmäkseen, plus minä. Scary Moviet oon ite kaikki nähny, mut miksei.? Ja scream ei oikein nappaa.. Ja animaatiot, nouu. Orpokotia oon ajatellu, mut seki on aika paha.. Ja mikä se yks on se joku karma tai jtn sinnepäin.? Lisää vastauksia. ;o
;o - leffa...
halloweennaminami.<33 kirjoitti:
Juu, tiedetään et on erittäin vaikee kysymys.. Me ollaan sillasta porukkaa, et kyl me jotain hiuka pahempaa ku karvista kestetään ;"D Poikii enimmäkseen, plus minä. Scary Moviet oon ite kaikki nähny, mut miksei.? Ja scream ei oikein nappaa.. Ja animaatiot, nouu. Orpokotia oon ajatellu, mut seki on aika paha.. Ja mikä se yks on se joku karma tai jtn sinnepäin.? Lisää vastauksia. ;o
;othe grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,
- Halloweennamnam.<33
leffa... kirjoitti:
the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,
Juu, hyviä ideoita, tosta the blair witch projectista oon kiinnostunu :) Se siis tulee siihen äänettömästi pyörimään se leffa :)
- hallowenfreak
leffa... kirjoitti:
the grudge (kauna), halloween, the blair witch project, Ring, Dracula, omen ,
täs kaikki mitkä tiiän (saattaa olla k-18): the ring,the grudge,dracula,omen,wrong turn,frankenstein,house of wax,ghost ship,childsplay(kauhunukke),stephen kings it(kauhupelle),halloween,bloody marie,riivaaja,manaaja,sweeney todd. (scoobydoot on tosi hauskoja!)
- oli...
hallowenfreak kirjoitti:
täs kaikki mitkä tiiän (saattaa olla k-18): the ring,the grudge,dracula,omen,wrong turn,frankenstein,house of wax,ghost ship,childsplay(kauhunukke),stephen kings it(kauhupelle),halloween,bloody marie,riivaaja,manaaja,sweeney todd. (scoobydoot on tosi hauskoja!)
etsiä 9-12 VUOTIAILLE sopivia elokuvia!!
Ei missään nimessä K18 leffoja.
Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =) - miten olisi
oli... kirjoitti:
Esim. Sweeney Todd on semmonen pätkä, että tuon ikäiset ei vielä voi sitä katsoa.
En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)Alfred Hitchcockin Psyko? vuoden -60 versio. En nyt muista oliko tällekkin ikäraja K18. Sit tuli myös mieleen nämä: Urbaanit legendat, The Others, Kuudes aisti, Kauhun oppitunnit. Kyllähän niitä löytyy, kun rupee oikein urakalla etsimään.
Pelottavan hyytävää halloweenia! - halloweennamnam.<33
miten olisi kirjoitti:
Alfred Hitchcockin Psyko? vuoden -60 versio. En nyt muista oliko tällekkin ikäraja K18. Sit tuli myös mieleen nämä: Urbaanit legendat, The Others, Kuudes aisti, Kauhun oppitunnit. Kyllähän niitä löytyy, kun rupee oikein urakalla etsimään.
Pelottavan hyytävää halloweenia!Juu-u, hyviä ehdotuksia on :]] Kaikki siis. Vieläkö.? ;o
- girl___95
oli... kirjoitti:
En Ainakaan omille lapsilleni anna katsoa mitään missä veri ja ruumiin osat lentelevät. Nuo ikärajat elokuvissa on ihan tarkoituksella. =)Minä itse olen ainakin katsonut Sweeney Toddin ja melkein kaikki muutkin K18-elokuvat, mitä meidät kaupungin filmivuokraamosta löytyy.
Ei ne nyt niin pahoja ole. Paitsi ehkä muutamat niistä.... :P - susi__tyttö
halloweennamnam.<33 kirjoitti:
Juu-u, hyviä ehdotuksia on :]] Kaikki siis. Vieläkö.? ;o
Cursed saattaisi olla sopiva. Se on kyllä K15, mutta ei se ole raaka. Hauskoja kohtiakin siitä löytyy :)
- halloweennamnam.<33
susi__tyttö kirjoitti:
Cursed saattaisi olla sopiva. Se on kyllä K15, mutta ei se ole raaka. Hauskoja kohtiakin siitä löytyy :)
Juuu, muttei tuo Cursed kovin hyviä arvosteluja ole saanu, mut iha sama : DD Ja voi ne jotkut kauhuleffat olla pahoja. Ei sillaset oo, mitkä o iha epäaitoi, mut sillaset mis tavallaa se pelko sillee "hiipii" Etsillee. : DDD
- jeeeeee
halloweennamnam.<33 kirjoitti:
Juuu, muttei tuo Cursed kovin hyviä arvosteluja ole saanu, mut iha sama : DD Ja voi ne jotkut kauhuleffat olla pahoja. Ei sillaset oo, mitkä o iha epäaitoi, mut sillaset mis tavallaa se pelko sillee "hiipii" Etsillee. : DDD
the marsh on hyvä elokuva se on k-14
- jkakasjiowrwej
on ehdottomasti Shaun of the dead. Hirvittävän hauska ja pari säpsähdystäkin tuli :D Se on kyllä K-15 muistaakseni, ja pari aika raakaakin kohtaa, mutta hauska se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289